Nicequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:35 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik (bijna) gehad. Met m'n broer naar een nachtvoorstelling geweest, die pas rond 3:00 's nachts afgelopen was, en geen premiere meer, zaten we daar met z'n tweeën te chillen in een lege zaal
geilquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een eikel is mij aan het bolken.
Zijn toen wel meteen twee kampen ontstaan. Een losbandig studenten team en een rustiger en nuchterder kamp.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kijk jij hebt het veel beter geregeld maar dat is Nice goed voor de werksfeerEn je hoort er gelijk bij 👏 Ga alleen erheen, maar met mijn zus en haar vriend naar een beerpongfeestje
verschil is er altijd, soort zoekt soortquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn toen wel meteen twee kampen ontstaan. Een losbandig studenten team en een rustiger en nuchterder kamp.
en open deuren blijven openquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
verschil is er altijd, soort zoekt soort
Waarom heb je er in eerste instantie zo weinig water in gedaan dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb best wel de neiging om als ik denk dat er te weinig water is om er dan vervolgens veel meer water bij te gooien bij het koken
jaquote:
Staat dan als ding op het pakje, weet je wel, 'doe er 300ml bij'quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:54 schreef I. het volgende:
[..]
Waarom heb je er in eerste instantie zo weinig water in gedaan dan?
Dan kan het toch nooit te weinig zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Staat dan als ding op het pakje, weet je wel, 'doe er 300ml bij'
Ik kan met iedereen wel goed omgaan, maar het is vooral leuk als je met 4/5 mensen de zaak moet sluiten en 3 mensen zijn er van een vast kliekje en er loopt 1 iemand bij die zich ongemakkelijk gaat voelen bij de gespreksonderwerpenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jamaar kliekjesgedrag is best debiel wel leuk als je echt een ride or die gang hebt
maar beter als je met iedereen leuk om kan gaan
Hello therequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Opeens weet je het. Ik moet weer gaan daten 👻
alsof je recepten letterlijk moet opvolgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:55 schreef I. het volgende:
[..]
Dan kan het toch nooit te weinig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |