Ik hoop het ook heel erg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Hij het hem van harte. Maar het is wel bijna onmenselijk, met name door dat slaaptekort.
Ik zie hem op die live youtube gewoon vooruit gaan. Of bedoel je dat niet?quote:
Ik zie op die livestream nu geen Maarten.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hem op die live youtube gewoon vooruit gaan. Of bedoel je dat niet?
Viel mij ook net op idd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:16 schreef Montov het volgende:
De stream wordt ook populairder. Gisteren begon het met 2k - 3k. Gisteravond 5k-6k. En nu 14k kijkers.
Je kunt ook met je vinger dat beeld helemaal rond draaien, had je dat al geprobeerd?quote:
Ja ook gezien haha. Maar het lag echt ff stil. Maar leuk om te volgen zo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook met je vinger dat beeld helemaal rond draaien, had je dat al geprobeerd?
Bij mij werkt dat niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook met je vinger dat beeld helemaal rond draaien, had je dat al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:19 schreef danos het volgende:
Kom op zeg Maarten, het doel om weer lekker bij DWDD, Pauw en Boulevard aan te kunnen schuiven moet toch genoeg motivatie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |