Sorry hoor dat ik een kanttekening maakte bij de prestatie van heilige Maarten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ga het hem even nadoen. Kijken of je dan nog zo dom uit je nek kletst
Dat mag maar het is pijnlijk als je kanttekening ook nog eens niet klopt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik een kanttekening maakte bij de prestatie van heilige Maarten.
Jeetje, die houden Maarten wel erg uit de wind. Zo kan ik zelf wel 450 km zwemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:54 schreef Idisrom het volgende:
Er doen nu ook heel wat trekkers mee aan de Elfstedentocht (zo te zien langs de waterkant).
Ik bedoelde meer in de zin van "Wat voor lol zien die trekkerbestuurders in het meerijden langs de kant? ".quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, die houden Maarten wel erg uit de wind. Zo kan ik zelf wel 450 km zwemmen.
Ja, opgeroepen door een boerenorganisatie (boer bewust op Twitter)quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:54 schreef Idisrom het volgende:
Er doen nu ook heel wat trekkers mee aan de Elfstedentocht (zo te zien langs de waterkant).
Ik heb vanaf juni geoefend om 2000 meter te kunnen zwemmen, omdat ik 500 meter te weinig vond. Maar ik moet bekennen, 2000 meter is te veel voor mij.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:24 schreef matspontius het volgende:
Wat een negatieve reacties hier zegIk zou zeggen, kom van je luie reet en ga zelf eens 50 km zwemmen, dat gaat dus niemand lukken. De meesten hier halen waarschijnlijk niet eens 10 baantjes in een 50 meter bad. Ja, hij krijgt hulp maar is dat zo vreemd? Hij zwemt buiten, ook in het donker en in open water.
Daarnaast zwemt hij voor een heel goed doel en haalt hiermee veel geld op
Dat vind ik geen argument om geen kritiek te mogen hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:24 schreef matspontius het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:24 schreef matspontius het volgende:
Wat een negatieve reacties hier zegIk zou zeggen, kom van je luie reet en ga zelf eens 50 km zwemmen, dat gaat dus niemand lukken. De meesten hier halen waarschijnlijk niet eens 10 baantjes in een 50 meter bad. Ja, hij krijgt hulp maar is dat zo vreemd? Hij zwemt buiten, ook in het donker en in open water.
Iedereen kan geld storten aan het KWF, ook jij.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Serieus?
Je eigen gerief staat boven het uiteindelijke doel van zo veel mogelijk geld ophalen?
Dan had je net als die groep gesponsorde zwemmers die dat op tv zeiden eergisteren gewoon elders in NL in ander water zonder bacterie dezelfde afstand gezwommen toch? En had je het laten filmen door vrienden of familie. Sponsors tevreden want sportieve prestatie alsnog geleverd. Opgelost. Het kan nog hoor, vandaag. Succes!quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb vanaf juni geoefend om 2000 meter te kunnen zwemmen, omdat ik 500 meter te weinig vond. Maar ik moet bekennen, 2000 meter is te veel voor mij.
Maar ik zou mij nu bedonderd voelen als ik niet mee zou mogen zwemmen, en mij meer voor 1.000 euro had laten sponsoren.
Hoe?quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Iedereen kan geld storten aan het KWF, ook jij.
https://www.11stedenzwemtocht.nl/live/quote:
Zo is dat. Wedden dat ie dat niet gaat doen. Grote mond achter de PC maar in de praktijk niets presterenquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je net als die groep gesponsorde zwemmers die dat op tv zeiden eergisteren gewoon elders in NL in ander water zonder bacterie dezelfde afstand gezwommen toch? En had je het laten filmen door vrienden of familie. Sponsors tevreden want sportieve prestatie alsnog geleverd. Opgelost. Het kan nog hoor, vandaag. Succes!
Doel: 11.000quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:50 schreef Greys het volgende:
Hij zit bijna op een miljoen!
[ afbeelding ]
Sterker nog in die paar minuten is het al gebeurd! Donaties gaan hard nu!quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doel: 11.000![]()
Miljoen moet vast gaan lukken
quote:
Okquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:01 schreef superniger het volgende:
Onzin. Laat dit topic gewoon in SPT.
Superquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog in die paar minuten is het al gebeurd! Donaties gaan hard nu!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |