Onlangs heb ik een thee zonder theine gehad. Was niet top.quote:
Staal op staalquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zeker. Lekker staan stampen gisteren.
Zeker. Gisteren werd wel pijnlijk duidelijk dat Ajax en PSV niet veel beter zijn dan Feyenoord momenteel.quote:
lolquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Gisteren werd wel pijnlijk duidelijk dat Ajax en PSV niet veel beter zijn dan Feyenoord momenteel.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Gisteren werd wel pijnlijk duidelijk dat Ajax en PSV niet veel beter zijn dan Feyenoord momenteel.
Ik niet hoor, maar moet vaker het nieuws kijken denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al dagen.
Ik dacht dat jij zo'n fan was.
Wel een heel omslachtige manier om richting je ouders uit de kast te komen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onlangs heb ik een thee zonder theine gehad. Was niet top.
Sterkte.quote:
Wel een heel omslachtige poging tot een diss.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een heel omslachtige manier om richting je ouders uit de kast te komen.
Tuurlijk wel. Excelsior thuis is nu een ideale tegenstander.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Ik ben toch wel benieuwd of Feyenoord er straks wat van weet te maken.
Normaal gesproken wel, maar het was toch wel heel matig wat ze tot nu toe lieten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Excelsior thuis is nu een ideale tegenstander.
Lozanoquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Moet nog steeds en topscorer bedenken voor dit seizoen. Kan nog tot half september.
Romeroquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Moet nog steeds en topscorer bedenken voor dit seizoen. Kan nog tot half september.
Maar nu is de pleuris al wel uitgebroken en staan ze allemaal flink op scherp.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar het was toch wel heel matig wat ze tot nu toe lieten zien.
Huntelaarquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende middag vrijgelatenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi optreden van Dave Roelvink
https://www.ad.nl/show/da(...)tervolging~a0db4129/
Gister was Sierd ook bazig, het begon met een grote hoofd van een speler, medelijden met zijn moeder en vervolgens eindigde het met dat de scheids een klein hoofd heeft omdat er bijna niks in zit..quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierdgod
https://www.hbvl.be/cnt/d(...)het-meestal-zelf-ook
Ja ik hoorde het, was wel weer een mooi verslag.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister was Sierd ook bazig, het begon met een grote hoofd van een speler, medelijden met zijn moeder en vervolgens eindigde het met dat de scheids een klein hoofd heeft omdat er bijna niks in zit..
#SIERDGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |