Gipsplaten kan je gebruiken om een wat oneffen muur simpel te egaliseren, voordat je gaat tegelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin van mij heeft gipsplaten achter het aanrecht, geen idee waarom, maar daar moeten nog tegels overheen en in de tussentijd heeft ze daar een stuk inpakpapier overheen geplakt om het nog een beetje te beschermen. Dat zit er nu al een jaar
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de kamer leg ik zeil
Da's makkelijk in het onderhoud
In de keuken komt ook zeil
Want hout is daar te koud
De trap gaat in het zeil
Want slijten doet het niet
En de muren worden zeil
Omdat je daar geen vuil op ziet
ach ja, de nieuwe keuken heeft nu al tig beschadigingen en dan heb ik het nog niet over de rest van het huis. Dat krijg je ervan als je je kinderen het huis als speel- en klimparadijs laat gebruikenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gipsplaten kan je gebruiken om een wat oneffen muur simpel te egaliseren, voordat je gaat tegelen.
Moet je dat wel doen natuurlijk...
Kortom, nog mer gipsplaten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, de nieuwe keuken heeft nu al tig beschadigingen en dan heb ik het nog niet over de rest van het huis. Dat krijg je ervan als je je kinderen het huis als speel- en klimparadijs laat gebruiken
Daarom, geen kinderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, de nieuwe keuken heeft nu al tig beschadigingen en dan heb ik het nog niet over de rest van het huis. Dat krijg je ervan als je je kinderen het huis als speel- en klimparadijs laat gebruiken
als ik daar oppas dan halen ze dat soort stunts niet uit hoor, moeten ze ook echt niet proberen. De middelste zat tijd geleden net op school en dan moet je als jongen opeens heel stoer gaan doen. Ik werd met een stomp in mijn buik begroet en Symph tilt het ventje zo op, hing hij daar te spartelen...quote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
FES / [LIVE] LowLands 2018!
Nog mensen die ook meekijken hier?Goed om inspiratie op te doen
Muziek om te draaien natuurlijkquote:
Ah...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muziek om te draaien natuurlijkJa, je kan ook albums van artiesten opzetten tijdens je ontdekkingstocht, maar dit is toch anders
alle muziek die jij hebt krijg je niet eens meer in je hele DJ-leven gedraaid, denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Denk alleen niet dat ik Lowlands nodig heb voor mijn inspiratie...
Dat kan en mag natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Denk alleen niet dat ik Lowlands nodig heb voor mijn inspiratie...
Ik ben ook bang van niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle muziek die jij hebt krijg je niet eens meer in je hele DJ-leven gedraaid, denk ik
Rond 12, maar ik heb een trage dag vandaagquote:
dat is een luxe probleemquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet.
Ben nu eens aan het kijken/luisteren welke van de 75 verzamelde geremixte versies van I Feel Love wel en niet de moeite waard zijn...
Valt best mee...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Rond 12, maar ik heb een trage dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |