Ik kan er niet van wakker liggen. Bij de volgende verkiezingen gaat mijn stem weer naar Groenlinks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:31 schreef Tanatos het volgende:
Ik ben overigens best benieuwd naar wat de mensen die op Groenlinks gestemd van deze uitspraak vinden.
Je weet dat niet iedere oorlogsvluchteling kansloos is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet hoe de asielprocedure werkt?
Dat kan ook in noord afrika. Selectie aan de poort.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Hier kan toch bekeken worden of ze recht hebben op een verblijfsvergunning ipv meteen al iedereen af te wijzen zonder kennis...
Welke oorlog is er momenteel gaande in Afrika?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Je weet dat niet iedere oorlogsvluchteling kansloos is?
Armoede, geweld en honger zijn ook redenen te vluchten. Of mag het dat dan niet en moet je dan maar doodgaan van de honger?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke oorlog is er momenteel gaande in Afrika?
Ja, ik heb nog even overwogen daar een TR voor aan te maken. Toen dacht ik: het niveau op FOK is al dusdanig gezakt dat dat als volstrekt normaal wordt gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef wollah het volgende:
De term ‘gelukszoekers’ ook.![]()
Man man man
Moet je wel eerst noord Afrikaanse landen mee krijgen te werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat kan ook in noord afrika. Selectie aan de poort.
Ja het begint hier steeds meer op de FP te lijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog even overwogen daar een TR voor aan te maken. Toen dacht ik: het niveau op FOK is al dusdanig gezakt dat als volstrekt normaal wordt gezien.
Tuurlijk wel, maar niet hierheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef wollah het volgende:
[..]
Armoede, geweld en honger zijn ook redenen te vluchten. Of mag het dat dan niet en moet je dan maar doodgaan van de honger?
Economische vluchtelingen ook maar opnemen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef wollah het volgende:
[..]
Armoede, geweld en honger zijn ook redenen te vluchten. Of mag het dat dan niet en moet je dan maar doodgaan van de honger?
Helaas wel. De FP kom ik al jaren niet meer, maar NWS gaat inderdaad dezelfde kant op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja het begint hier steeds meer op de FP te lijken.
Zolang er geen direct levensgevaarlijk gevaar is in land van herkomst is je asielaanvraag kansloos, zo werkt het nou eenmaal. Als je iedereen die honger lijdt naar Europa haalt, verandert Europa in een continent waar mensen honger lijden. Niet echt een oplossing.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met wat geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Moet je wel eerst noord Afrikaanse landen mee krijgen te werken
Ja, goed ik bedoel uiteraard niet zozeer 1 persoon maar meer wat voor effect het op het totaal van de stemmen kan gaan hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan er niet van wakker liggen. Bij de volgende verkiezingen gaat mijn stem weer naar Groenlinks.
Armoede als een legitieme reden zien is gevaarlijk idealisme.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef wollah het volgende:
[..]
Enkele duizenden per jaar op een inwonertal van 500.000.000+ zet niet veel zoden aan de dijk hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolang er geen direct levensgevaarlijk gevaar is in land van herkomst is je asielaanvraag kansloos, zo werkt het nou eenmaal. Als je iedereen die honger lijdt naar Europa haalt, verandert Europa in een continent waar mensen honger lijden. Niet echt een oplossing.
Is dit een grap? Moet je aan ons vragen hoeveel gewapende conflicten er in Afrika zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke oorlog is er momenteel gaande in Afrika?
Ze moeten toch ergens heen. Wij kunnen het betalen en hebben er de ruimte voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met wat geld.
Maar waarom daar eerst de landen mee zien te krijgen en hier niet?
Neuh, maar een humaan denkbeeldquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:38 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Armoede als een legitieme reden zien is gevaarlijk idealisme.
Houdt die honger op na die paar duizend per jaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Enkele duizenden per jaar op een inwonertal van 500.000.000+ zet niet veel zoden aan de dijk hoor
Ik vermoed geen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ja, goed ik bedoel uiteraard niet zozeer 1 persoon maar meer wat voor effect het op het totaal van de stemmen kan gaan hebben.
Je bent ervan op de hoogte dat er meer dan een paar duizend man in Afrika wonen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Enkele duizenden per jaar op een inwonertal van 500.000.000+ zet niet veel zoden aan de dijk hoor
/care dan ben ik toch al doodquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Houdt die honger op na die paar duizend per jaar?
Ja, noord afrika of lekker blijven waar ze zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:39 schreef wollah het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens heen. Wij kunnen het betalen en hebben er de ruimte voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |