Als je er geen problemen mee hebt dat het hele sociale stelsel ineenstort en er krottenwijken in grote steden verschijnen, gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee, zij geven wel om andere mensen die op de vlucht zijn en denken niet alleen maar ‘ikke ikke ikke.’
Ik zeg doen. Geen mens is immers illegaal.
Noem eens een voorbeeld van zo’n krottenwijk dan die enkel door asielzoekers is veroorzaakt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt dat het hele sociale stelsel ineenstort en er krottenwijken in grote steden verschijnen, gewoon doen.
Ik heb daar wel problemen mee en vind het een bijzonder zwakke actie om op emoties in te spelen.
Jungle van Calais.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van zo’n krottenwijk dan die enkel door asielzoekers is veroorzaakt?
Waar zeg ik dat het al zo ver is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van zo’n krottenwijk dan die enkel door asielzoekers is veroorzaakt?
Ik zeg doen ergens in noord-afrika.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee, zij geven wel om andere mensen die op de vlucht zijn en denken niet alleen maar ‘ikke ikke ikke.’
Oh ja, dat vroeg je ook expliciet.quote:
Oh dus je roept zomaar wat? Zulke plekken zijn er niet en gaan er ook niet komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het al zo ver is?
We hebben dat punt in Nederland gelukkig nog niet bereikt en ik hoop van harte dat er genoeg verstandige mensen zijn die niet op partijen stemmen die daar naartoe willen werken.
Dit gaat over Amsterdam en dat ligt niet in Frankrijk volgens mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Oh ja, dat vroeg je ook expliciet.
Vooral de gevolgen in andere landen negeren... Als je buurman doodziek van een bramenstruik wordt, eet je er toch ook voortaan niet meer van?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit gaat over Amsterdam en dat ligt niet in Frankrijk volgens mij
Dat is wat je vroeg. Daar kreeg je antwoord op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Waar wil je anders al die migranten laten? We hebben nu al een huizentekort.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Oh dus je roept zomaar wat? Zulke plekken zijn er niet en gaan er ook niet komen.
Je kunt dat gezeik in Frankrijk of Zweden niet echt op asielzoekers afschuiven maar eerder op dat achterlijke beleid van overheden. Uitgeproduceerd is uitgeproduceerd en dus opdonderden. Dat dat in praktijk weinig gebeurt komt gewoon door de slappe wetgeving van landen. We moeten dan ook een strenger en duidelijker beleid krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral de gevolgen in andere landen negeren... Als je buurman doodziek van een bramenstruik wordt, eet je er toch ook voortaan niet meer van?
Meer huizen bouwen misschien? Dat staat los van de asielzoekersinstroom. Die twee dingen kunnen ook samen gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar wil je anders al die migranten laten? We hebben nu al een huizentekort.
Je bent ervan op de hoogte dat bijna alles wat uit Afrika binnen komt kansloos is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Je kunt dat gezeik in Frankrijk of Zweden niet echt op asielzoekers afschuiven maar eerder op dat achterlijke beleid van overheden. Uitgeproduceerd is uitgeproduceerd en dus opdonderden. Dat dat in praktijk weinig gebeurt komt gewoon door de slappe wetgeving van landen. We moeten dan ook een strenger en duidelijker beleid krijgen.
Bron?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat bijna alles wat uit Afrika binnen komt kansloos is?
Op de lange termijn een levensgevaarlijk ideaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Dus bootjes gelukzoekers binnenhalen als onderdeel van een strenger en duidelijk beleid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Je kunt dat gezeik in Frankrijk of Zweden niet echt op asielzoekers afschuiven maar eerder op dat achterlijke beleid van overheden. Uitgeproduceerd is uitgeproduceerd en dus opdonderden. Dat dat in praktijk weinig gebeurt komt gewoon door de slappe wetgeving van landen. We moeten dan ook een strenger en duidelijker beleid krijgen.
Wat een briljant idee. Kwamen ze jaren geleden maar op dat simpele idee om het tekort terug te dringen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Meer huizen bouwen misschien? Dat staat los van de asielzoekersinstroom. Die twee dingen kunnen ook samen gaan.
Hier kan toch bekeken worden of ze recht hebben op een verblijfsvergunning ipv meteen al iedereen af te wijzen zonder kennis...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:29 schreef marsan het volgende:
[..]
Dus bootjes gelukzoekers binnenhalen als onderdeel van een strenger en duidelijk beleid.
Want huizen bouwen is gratis? Evenals hun inkomen, dat komen de kaboutertjes brengen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Meer huizen bouwen misschien? Dat staat los van de asielzoekersinstroom. Die twee dingen kunnen ook samen gaan.
Dit is precies wat een aantal mensen hier graag zou willen doen, vrees ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Hier kan toch bekeken worden of ze recht hebben op een verblijfsvergunning ipv meteen al iedereen af te wijzen zonder kennis...
Je weet hoe de asielprocedure werkt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Bron?![]()
Bovendien kunnen ze hier natuurlijk ook gewoon naar school gaan, taalles volgen en integreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |