Ha! Inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2018 09:27 schreef pinquit het volgende:
Uranus, das een leuke voor in het Engels.
Het is vast een hele stoere fendtquote:Op dinsdag 4 september 2018 09:29 schreef Malteser het volgende:
Op een geboortebord: Fendt
Een jongen. Ik ken dat alleen als caravanmerk.
Nee joh, trekkers!quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:29 schreef Malteser het volgende:
Op een geboortebord: Fendt
Een jongen. Ik ken dat alleen als caravanmerk.
Een hondenwijk?quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is een Flint geborenhondennaam.
Geeft wel aan in wat voor soort wijk ik woon.
Of Deere... maar Deutz is ook nog een optiequote:Op dinsdag 4 september 2018 09:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee joh, trekkers!
[ afbeelding ]
Broer heet John?
Dat zei ik, John Deerequote:Op dinsdag 4 september 2018 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Deere... maar Deutz is ook nog een optie
Dan is Massey of Ferguson nog bijna een normale naam, en Claas is gewoon een origineel gespelde Klaas.
Wat een inspiratie bij de trekkernamen....
Bij jullie vind ik een Loesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:30 schreef klaprooss het volgende:
Help!
We wisten het van te voren al, bij een eventuele 3e gaat een naam zoeken moeilijk worden!
Het is zo ver, ik heb jullie hulp nodig.
We houden van Nederlandse en Scandinavische namen. Liever geen Engelse naam dat vind ik niets in ons rijtje.
We weten het geslacht niet en maken uber Hollandse kinderen met witblond haar en blauwe ogen.
Help?!
Zul je net beleven dat Leandra een Dj-kleinkind krijgtquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet en ik weet ook nog niet hoe hij gaat heten, ze noemen hem nu nog Henk
En dan ook nog eindigt op een o.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zul je net beleven dat Leandra een Dj-kleinkind krijgt
Dj eandr oquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dan ook nog eindigt op een o.
Ah nee, zou ik echt heel zielig vinden voor Leandra
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het niet eens zo'n verschrikkelijke naam eigenlijk.
Gisteren keek ik naar afleveringen van vier handen op één buik, hier heette een Jaivey.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Op Facebook.. Jay.h.vi.ano
Uiteraard zonder de .. , los van dat de h ertussen staat, what a name
Als de namen an sich acceptabel zijn dan kun je niet moeilijk gaan doen omdat het niet (of te goedquote:Op zondag 9 september 2018 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Brrr... eeneiig ook nog? Dan kun je èn de kinderen èn de namen niet uit elkaar houden
Ik snap niet dat ze zoiets goedkeuren bij de aangifte
Weet ik niet eigenlijk, ze leken wel op elkaar.. Maargoed, baby's lijken wel vaker op elkaar.quote:Op zondag 9 september 2018 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Brrr... eeneiig ook nog? Dan kun je èn de kinderen èn de namen niet uit elkaar houden
Ik snap niet dat ze zoiets goedkeuren bij de aangifte
Ik vind het duidelijker dan Z.säyion, Z.säydion en Z.säyvion.quote:Op zondag 9 september 2018 17:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat vind ik alsnog niet heel verduidelijkend![]()
Maar als je er 2 Z2 noemt is het nog verwarrendquote:Op zondag 9 september 2018 17:43 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijker dan Z.säyion, Z.säydion en Z.säyvion.
Oh. Haha. Ik zie nu pas dat er twee keer z2 staat.quote:Op zondag 9 september 2018 17:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar als je er 2 Z2 noemt is het nog verwarrend
Ik ken een hele leuke meid die zo heetquote:Op zondag 9 september 2018 10:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dat vind ik wel heel sneu voor die kinderen, zulke namen. Ik snap die ouders echt niet...
Ik reed eergisteren langs een geboortebord met Loekie, volgens mij voor een meisje. Ik moest meteen aan de Leeuw denken.
Deze zit nuquote:Op zondag 9 september 2018 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Op mijn basisschool zat vroeger ook een Loekie, paar jaar lager dan ik geloof ik. Wellicht dezelfde
Na 21 x proberen heb ik eindelijk groep 4 gehaald 😅quote:Op zondag 9 september 2018 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze zit nu
in de brugklas. Zou kunnen. Maar zo lang heb jij niet op de basis school gezeten hoop ik
Ik ben een tweeling gewend. Drieling is een brug te verquote:Op zondag 9 september 2018 17:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar als je er 2 Z2 noemt is het nog verwarrend
Dan zou ze het zomaar kunnen zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Na 21 x proberen heb ik eindelijk groep 4 gehaald 😅
Ik dacht: “even opzoeken in de groep, heb dit niet voorbij zien komen”... hebben ze me verwijderd en geblokkeerd.quote:Op zondag 9 september 2018 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
De namen waren zelfs voor de Powermommy's een brug te ver. En dat zegt wel wat
Wat heb je gedaan!quote:Op maandag 10 september 2018 12:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik dacht: “even opzoeken in de groep, heb dit niet voorbij zien komen”... hebben ze me verwijderd en geblokkeerd.
Ben ik zelf nog niet tegengekomen, wel Tuesday, de partner van Jesse Hughes (van de band die tijdens de Bataclan-aanslag optrad). Vond ik wel leuk klinken eigenlijk, maar in het NL absoluut niet.quote:Op maandag 10 september 2018 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Maandag. Is die naam al eens voorbijgekomen? Als in: ‘Nee Maandag, dat is geen klimrek.’
Detacheringquote:Op maandag 10 september 2018 13:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken Maandag wel als een of ander consultancybureau,
Ik quote even heel ergens andersquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben al die eenlettergreperige namen ook wel beu. Of als ze er meer hebben tegenwoordig zijn het van die vreemde Engelse namen. Het is alleen nog maar Tom, Saar, Sam, Liv, Lynn, Sem etc.
Dat zijn toch geen namen maar afkortingen?quote:Op maandag 10 september 2018 14:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik quote even heel ergens anderswant ik wil het hier posten en had dit net gelezen en vond het wel toepasselijk.
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje Noek, met lieve grote zus Soof.
Er is ook een film die Soof heet. Hoofdpersonage heet zo.quote:Op maandag 10 september 2018 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen namen maar afkortingen?
Ik bedoel, dat je je Anoek of Sofie zo noemt is een ding, maar dat ze zo heten?
Maar goed, zo zullen Henk en Jan ook wel namen zijn geworden... dat dan wel weer.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar nuquote:
Ik dacht ook: het zullen wel koosnamen zijn voor Anouk en Sofia/Sofie, maar misschien zijn die namen over een aantal jaar wel hopeloos ouderwets (zoals Hendrikus en Johannes nu).quote:Op maandag 10 september 2018 14:35 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, zo zullen Henk en Jan ook wel namen zijn geworden... dat dan wel weer.
Het hoofdpersonage van die film heet gewoon Sofie maar wordt Soof genoemd.quote:Op maandag 10 september 2018 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er is ook een film die Soof heet. Hoofdpersonage heet zo.
Oh, film ooit gezien. Blijkbaar te weinig indruk op me gemaakt om zoiets te onthoudenquote:Op maandag 10 september 2018 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoofdpersonage van die film heet gewoon Sofie maar wordt Soof genoemd.
Dat heeft weinig te maken met wel of niet gezien, als het überhaupt al genoemd is.quote:Op maandag 10 september 2018 14:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, film ooit gezien. Blijkbaar te weinig indruk op me gemaakt om zoiets te onthouden
Nou ja als ik de E naam nog goed heb, dan heb ik direct een associatie met een nummer van Rod Stewart, in die context.quote:Op maandag 10 september 2018 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Hier in Brabant staan vanwege mijn schoonouders en hun 'ons' voor alle namen dat afgekort wordt tot een 's namen als Tom en Noek op de nogolist. Dat wordt stom en snoek...
Van die gevallen dat je er jaren later achterkomt dat iemands dochter niet Sanne, maar Anne heet.quote:Op maandag 10 september 2018 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Hier in Brabant staan vanwege mijn schoonouders en hun 'ons' voor alle namen dat afgekort wordt tot een 's namen als Tom en Noek op de nogolist. Dat wordt stom en snoek...
Ik denk eigenlijk wel dat dat echte namen zijn hoor. Anouk en Sofi zijn echt uit. Noek en Soof zijn in.quote:Op maandag 10 september 2018 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn echtquote:Op maandag 10 september 2018 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies dit, Schanuquote:Op maandag 10 september 2018 16:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik vind de namen van jullie dochters oprecht erg leuk!De goede manier van origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |