abonnement Unibet Coolblue
pi_181402432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:20 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee het gaat niet over Q, maar gewoon over info van anderen.
Mocht je Q willen bespreken kan je daar een topic voor aanmaken dan leg ik je het graag uit.
Ik wil dit topic niet vervuilen met andere klets en ook niet jullie mij door laten intrekken.

Ik heb al een ban in het politiek topic en wil dat niet hier ook nog eens.
Q zit al vanaf deel 1 door redpill zelf al verweven in zijn absurde complottheorie en een ban omdat je hier net zoals redpil vanad deel 1 ook al doet Qanon bespreekt zit er niet echt in.

Redpil kan wel klagen dat het oftopic is maar dat betekend dan waarschijnlijk dat redpil zelf het onderwerp niet begrijpt, ook niet zo gek want het is net zoals bij Qanon alles op 1 hoop gooien en net doen of het verband heeft.

Zoals al eerder in deze reeks is opgemerkt (maar dat geld bijvoorbeeld ook voor de FE theorie) gaat het om de zoektocht, niet waar naar ze op zoek zijn.
pi_181412891
https://www.thegatewaypun(...)y-fbi-cia-operative/
het moment komt steeds dichterbij
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:15:52 #103
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181416950
De intentie achter het onderwerp dat ik heb gestart gaat niet over een moment, maar heeft vooral te maken met dit:



Deze man:



Alles wat in deze reeks aan bod komt over het complot Crossfire Hurricane is het resultaat van het werk van Micheal Horowitz.
De insurance policy, het lekken naar de media van de acting director Andrew McCabe, de sms-berichten tussen Lisa Page en Peter Strzok, Democraat Mark Warner die contacten onderhield met Christopher Steele via Oleg Deripaska en Adam Waldman, het Steele dossier dat betaald is door Hillary Clinton, de DNC en OFA, Nellie Ohr die ingehuurd is door Fusion GPS speciaal om onderzoek te doen naar Donald Trump voor het Steele dossier. Ook komt aan bod dat ontdekt is door Horowitz en zijn team dat haar man Bruce Ohr, de vierde man in rang van de DoJ, die geen officiële rol had gekregen in het "Russia colluion"-onderzoek, een backchannel erop nahield met Christopher Steele, nadat deze was ontslagen door de FBI (vanwege ongeautoriseerde mediacontacten), om informatie van hem terug naar de FBI te krijgen, et cetera.
Dát en de achtergronden bij dit alles is wat ik hier bericht.
Wat verder ook belangrijk is, is dat ik ben overtuigd dat Donald Trump heel erg goed op de hoogte is van het complot Crossfire Hurricane, namelijk vanwege dit:

Trump brings transition team to quiet New Jersey town

en dit had weer te maken met het verrassingsbezoek van Micheal Rogers aan Trump Tower.
Ik heb de backstroy in dit bericht besproken.
Daarnaast heeft de Commander-in-Chief de executive privilige om alle documenten te onthullen en vrij te geven voor het publiek, bijvoorbeeld de geredigeerde FISA-applicatie van Carter Page en de rest van het bewijs van het complot Crossfire Hurricane.
Nu kan men gaan gissen wat reden is waarom hij deze kaarten tegen de borst houdt, maar inbrengen dat de Amerikaanse president "bang" is of dat hij "dit niet mag doen" is dom. Niemand in de regering kan de Amerikaanse president tegenhouden om de FISA-applicatie vrij te geven.
Het lijkt erop dat hij een moment kiest die hij het meest geschikt acht.
Over de FISA-applicatie en dat de niet-geredigeerde versie al in het bezit zijn van een aantal prominente nieuwsoutlets, zoals The New York Times en Buzzfeed heb ik eerder een bericht over gemaakt, die je hier kan vinden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:30:30 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181417068
Ook niet onbelangrijk is de "catfight" tussen de Amerikaanse president en de Procureur-generaal niet is zoals op het eerste oog misschien doet voorkomen.

Turley: Sessions’ Appointing Utah Federal Prosecutor Much Better for Trump than 2nd Special Counsel

Het is heel erg moeilijk in te schatten wat er precies "achter de coulissen" afspeelt, juist vanwege dat er geen "leaks" meer zijn, maar John Huber is niet voor niks een buiten D.C. appointee, door Jeff Sessions aangesteld.
Wat de leaks betreft:


De zogehete barium meal wat bijvoorbeeld Brian Ross gegeten heeft.

Sessions announces hunt for leakers, says cases have 'exploded'

Jeff Sessions: We're investigating 27 leaks of classified information

Eerste "slachtoffer" van deze jacht een hoge ambtenaar van de corrupte Senate Intelligence Committee ; James Wolfe

[ Bericht 7% gewijzigd door dellipder op 24-08-2018 08:44:20 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:35:52 #105
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181417112
Nog meer corruptie:

Despite Comey Assurances, Vast Bulk of Weiner Laptop Emails Were Never Examined

Het artikel zou men natuurlijk in zijn geheel moeten lezen, maar ik highlight even de bekende : talking point" van de Dems, #Theresistance, antialles uit het artikel:

quote:
Many Clinton supporters believe Comey’s 11th hour reopening of a case that had shadowed her campaign was a form of sabotage that cost her the election. But the evidence shows Comey and his inner circle acted only after worried agents and prosecutors in New York forced their hand. At the prodding of Attorney General Lynch, they then worked to reduce and rush through, rather than carefully examine, potentially damaging new evidence.
Over de achtergrond hiervan heb ik eerder een bericht gemaakt die je hier kan lezen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181417868
Niks over twee prominente figuren uit het Trump-kamp die schuldig zijn bevonden aan uiteenlopende misdaden? Wacht nog steeds op het moment dat er koppen van Democraten gaan rollen, zoals TS al maanden beweert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:08:07 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181418314
Niets daarover inderdaad, want zoals de titel al zegt gaat dit onderwerp dat ik gestart heb over de overheid.
De corruptie en politisering van overheidsinstrumenten voor politieke doeleinden; weaponization of government.
Ik heb dit desondanks zijdelings in berichten getoucheerd via de segmenten van Mark Levin en Alan Dershowitz.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181418940
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:08 schreef dellipder het volgende:
Niets daarover inderdaad, want zoals de titel al zegt gaat dit onderwerp dat ik gestart heb over de overheid.
De corruptie en politisering van overheidsinstrumenten voor politieke doeleinden; weaponization of government.
Ik heb dit desondanks zijdelings in berichten getoucheerd via de segmenten van Mark Levin en Alan Dershowitz.
De ironie wil dat het juist Trump is die de overheid dreigt te gebruiken als een wapen. Meneer vindt immers dat hij over te weinig bevoegdheden beschikt.

Wel grappig dat je al weet ik hoeveel pagina's volplempt met vermeende corruptieschandalen, gepleegd door overheden en/of functionarissen. Maar ondertussen zijn is het de kring rondom Trump die daadwerkelijk in de beklaagdenbank zit.

Van dat hele QAnon komt in ieder geval bar weinig terecht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:29:55 #109
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181425304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:38 schreef KoosVogels het volgende:

Wel grappig dat je al weet ik hoeveel pagina's volplempt met vermeende corruptieschandalen, gepleegd door overheden en/of functionarissen. Maar ondertussen zijn is het de kring rondom Trump die daadwerkelijk in de beklaagdenbank zit.

Ik heb me vanaf het begin gefocust op de FBI en DoJ en ik heb geconstateerd dat er de afgelopen maanden heel veel ontwikkelingen zijn geweest die ik reuze interessant vind en bovendien absoluut het vermelden waard zijn (vooral omdat dit het onderwerp is waar dit topic over gaat).

quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef dellipder het volgende:
Het aantal mensen van de DoJ en de FBI dat ontslag heeft geregen, zijn opgestapt of een demotie hebben gehad;

DoJ

John Carlin, opgestapt (heeft een rol in het Fisa-abuse)
Sally Yates, ontslagen (medeplichtig aan het framen van Micheal Flynn)
Bruce Ohr, twee demoties gekregen (had zeer nauwe connecties met Christopher Steele, Glenn Simpson en Fusion GPS ook via zijn vrouw Nellie Ohr die voor Fusion GPS werkte)
David Laufman, opgestapt (nauw verbonden met de Clinton e-mail controverse)
Rachel Brand, opgestapt (Fisa 702)
Mary McCord, opgestapt (medeplichtig aan "unmasking" en 'leaking" in de zaak Flynn)

FBI

James Comey, ontslagen (exonaration before investigation; voerde een nep-onderzoek uit in de Clinton e-mail controverse}
Peter Strzok, demotie gehad en verwijderd van de special counsel-team ontslagen (medeplichtig aan het framen van Micheal Flynn en het vrijpleiten van Hillary Clinton)
Lisa Page, demotie gehad en opgestapt ("uitvoerende kracht van de "insurance policy")
Andrew McCabe, ontslagen (betrokken bij het vrijpleiten van Hillary Clinton en het framen van Donald Trump en Micheal Flynn)
Bill Priestap, in zijn positie gebleven, maar bevoegdheden beperkt
Micheal Kortan, ontslag genomen (P.R-man van de FBI, moglijk betrokken bij media lekken en/of mediaspins)
James Rybicky, ontslagen (een belangrijke spil in de "insurance policy"-complot)
James Baker, demotie gehad en beperkte bevoegdheden gekregen (uitvoerende kracht van de 'insurance policy")
Waarom precies vind jij deze kwesties, zoals de insurance policy, Bruce en Nellie Ohr, Adam Waldman, Fusion GPS, FVEY, Oleg Deripaska, Mark Warner, et cetera niet interessant?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:33:36 #110
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181429268
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:35 schreef dellipder het volgende:
Nog meer corruptie:

Despite Comey Assurances, Vast Bulk of Weiner Laptop Emails Were Never Examined

Het artikel zou men natuurlijk in zijn geheel moeten lezen, maar ik highlight even de bekende : talking point" van de Dems, #Theresistance, antialles uit het artikel:

[..]

Over de achtergrond hiervan heb ik eerder een bericht gemaakt die je hier kan lezen.
Nu met bewegend beeld:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181431924
Waarom komt dat plaatje uit de OP dan rechtstreeks uit de qanon bullshit topics op o.a. reddit, net zoals veel van je (slecht) vertaalde nonsens?
pi_181431968
En je weet toch ook wel dat Comey 1 van de verantwoordelijken genoemd kan worden voor de winst van de oranje gek die nu in het witte huis zit?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:05:18 #113
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181441017
Ik ken de talking points hierover van de Dems en de Hillary-lovers, die je nu aan het na-papagaaien bent, maar daarin wordt er geen rekening gehouden dat het simpelweg strafbaar is om informatie van SIPRNet, JWICS en SCIF van of uit overheidslocaties af te halen. Op de niet beveiligde en niet geëncrypteerde huis-tuin-en-keuken-server van Hillary Clinton stond de meest vertrouwelijke, topgeheime SAP-inlichtingen op. Dit is een directe dreiging voor de nationale veiligheid; Espionage Act sectie 793 F.

Het houdt geen rekening dat Clinton via haar advocaten 33.000 e-mails, die gedagvaard waren in het lopende congres- en FBI-onderzoek, vernietigde. Dit zijn issues die gerelateerd zijn aan de Federal Records Act, Freedom Of Information Act, NARA en U.S. Crimes and Criminal Procedure Code.

Het houdt geen rekening dat James Comey een nep strafrechtelijk onderzoek heeft ingesteld tegen de voormalig minister van Buitenlandse Zaken, doordat hij geen van de standaard procedures volgde, Hillary Clinton op elke mogelijke manier heeft gespaard (onder andere door de inmenging van procureur-generaal Loretta Lynch), verschillende mensen gratuit immuniteit bezorgde, hij toestond dat bewijsmateriaal werd vernietigd, hij geen grand jury instelde noch iemand heeft gedagvaard of huiszoekingen deed.

Deze talking points houden geen rekening dat de FBI van James Comey en Peter Strzok Mid Year Exam juist heeft gebruikt om Hillary vrij te pleiten, zodat ze niet af hoefde te haken in de presidentiële race.
DoJ Inspector general Micheal Horowitz en zijn team hebben bewijs ontdekt dat Comey de vrijpleitingsbrief voor Clinton al opstelde voordat de belangrijkste getuigen in dit onderzoek, inclusief het hoofddoel Hillary Clinton, waren verhoord; de zogenaamde exonaration before investigation.

Deze talking points houden geen rekening mee dat de NYFO en NYPD 26 september in het onderzoek naar de criminele sekscapades van Anthony Wiener, de man van Hillary-vertrouwelinge Huma Abedin, op Wiener's laptop een enorm aantal e-mails ontdekten en Blackberry-berichten (die in MYE nog tevergeefs werden gezocht) die direct verband hielden met Hillary Clinton.
Het aantal relevante e-mails was ongeveer 700.000, meer dan tien keer zoveel als in het initiële onderzoek.

De talking points van de Dems en Hillary-lovers houden geen rekening met de ontdekking van Micheal Horowitz en zijn team dat de acting director van de FBI op dat moment, Andrew McCabe, een maand lang niets doet met de informatie van ontdekte aan Hillary Clinton gelinkte e-mails op de laptop van Anthony Wiener.
Wiener beschikte ook nog eens niet over de beveiligingsbevoegdheid voor TS/SCI-informatie (laat staan SAP-inlichtingen).

De talking points houden geen rekening dat de NYPD bezorgd was dat, omdat er geen actie na de ontdekking was ondernomen, de FBI de criminele zaken in de doofpot wilde stoppen.
Vandaar dat de NYPD waarschuwde dat ze deze informatie via de pers zou gaan onthullen.
Andrew Mccabe die de laptop van Anthony Wiener verborgen hield heeft James Comey op geen enkel moment over deze nieuwe ontwikkelingen ingelicht.
James Comey is door de dreiging van een onthulling genoodzaakt actie te ondernemen middels een brief eind oktober aan het Congres.
Ik heb over deze gebeurtenissen een bericht gemaakt met daarin onder andere de betrokkenheid van Eric Prince, Rudy Guiliani en de dubieuze rol van Loretta Lynch aangaande de Eric Garner-zaak. Deze kun je hier lezen.

De talking points houden geen rekening dat James Comey voor het Congres onder ede heeft gelogen door te beweren dat de FBI alle e-mails op de laptop van Wiener waren onderzocht.
Wederom werd Hillary Clinton na een nep-onderzoek vrijgepleit. Van de 700.000 e-mails op Wiener's laptop zijn er slechts 3000 onderzocht. Deze 3000 e-mails werden ook nog eens door Peter Strzok geselecteerd.

Alles dat ik hier bespreek betreft vrij toegankelijke openbare informatie. Er zijn timelines beschikbaar die deze gebeurtenissen allemaal onder elkaar zetten.
Zelfs een timeline van CNN als je dit meer politiek correct acht.
Het is imo echt te lui en te belachelijk, dat je over dit onderwerp niet verder komt dan "but James Comey".

Hillary Clinton heeft als minister van Buitenlandse Zaken FOIA-richtlijnen en Congrestoezicht willen omzeilen, terwijl dit een publieke ambt is en zij in deze rol verantwoording moet afleggen aan het Congres en burgers het recht hebben tot een verzoek voor inzage van haar overheidsdocumenten.
Omdat ze dit niet wilde heeft ze misdrijven gepleegd die corrupte FBI- en DoJ-leden in de doofpot wilden laten verdwijnen, omdat men ervan uitging dat ze de verkiezingen zou winnen.
James Comey heeft tot twee keer toe een nep-onderzoek ingesteld, maar het is Hillary Clinton die daaraan aan de basis staat met haar criminele activiteiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 25-08-2018 10:11:58 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181444145
Mede-users, klik voor de grap eens op de linkjes die TS aandraagt. Meer dan eens sluiten die niet aan bij de conclusies die hij vervolgens trekt. Heel bijzonder.

Verder is Clinton nou meerdere malen onderzocht, maar dat heeft nergens toe geleid. Als ze strafbare feiten heeft gepleegd, dan by all means: vervolg dat mens. Maar ondanks talloze pogingen van Republikeinen is blijkbaar niets ontdekt.

Intussen vallen de mensen rondom Trump bij bosjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181444994
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef Chewie het volgende:
Redpil blijft als een malle zijn riedeltje weer afdraaien maar wij zijn degenen die niet willen discussiëren, juist ja :')

De bronnen die dit geraaskal wel ondersteunen zijn overwegend uit zeer discutabele hoek, zoals de moonies krant en alt-right blogjes.
Verder wordt meerdere malen het AG-rapport aangehaald, terwijl dat juist bevestigde dat er geen bias was richting Clinton of Trump. Wel concludeerde Horowitz dat Comey twijfelachtig heeft gehandeld door het onderzoek naar Clinton kort voor de verkiezingen te heropenen.

Wat TS doet is ons bombarderen met bergen informatie, waardoor er van alles aan de hand lijkt te zijn. Zo'n Bruce Ohr wordt ook van stal gehaald, maar díe man blijkt dan geen rol van betekenis te hebben in het Rusland-onderzoek, toch ergernis van de Trumpisten.

Ondanks alle lappen tekst, staat overeind dat Comey de winkansen van Clinton schade heeft toegebracht door het onderzoek naar haar e-mails te heropenen. En die zogenaamde witch hunt leidt tot aanklachten en veroordelingen, terwijl de graven naar misstanden gepleegd door Clinton, nog niets heeft opgeleverd. En dat is niet omdat de Republieken niet hun best hebben gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:38:35 #116
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181445119
Inspector General report; IG. Niet AG. En het rapport haalde ik niet specifiek aan, maar wel bijvoorbeeld de sms-berichten van Strzok en Page. Documenten van verklaringen van Mccabe, Comey en anderen, et cetera.
Bruce Ohr vierde man van de DoJ in rang twee keer demotie gehad vanwege zijn ongeautoriseerde contacten met Christopher Steele.
En ik begrijp dat je het concept nep-onderzoek niet begrijpt. De FBI zelf heeft bevestigd dat James Comey de vrijpleitingsbrief heeft geschreven voordat de belangrijkste getuigen en het hoofddoel waren ondervraagd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181445372
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:38 schreef dellipder het volgende:
Inspector General report; IG. Niet AG. En het rapport haalde ik niet specifiek aan, maar wel bijvoorbeeld de sms-berichten van Strzok en Page. Documenten van verklaringen van Mccabe, Comey en anderen, et cetera.
Bruce Ohr vierde man van de DoJ in rang twee keer demotie gehad vanwege zijn ongeautoriseerde contacten met Christopher Steele.
En ik begrijp dat je het concept nep-onderzoek niet begrijpt. De FBI zelf heeft bevestigd dat James Comey de vrijpleitingsbrief heeft geschreven voordat de belangrijkste getuigen en het hoofddoel waren ondervraagd.
Het IG-rapport maakt duidelijk dat er van bias geen sprake was, enkel dat er werd geblunderd. Over Strzok wordt veel tamtam gemaakt, maar uiteindelijk gaat de zaak als een nachtkaars uit. Die sms'jes waren niet handig, maar dat was het dan ook wel.

Geen idee hoe het zit met Comey en die brief (kon ook zo snel geen betrouwbare bron vinden waarin het waarom erachter is onderzocht). Feit is echter dat ook hernieuwde onderzoeken naar het handelen van Clinton niets hebben geleverd. Tevens is het een feit dat het optreden van Comey juist nadelig heeft uitgepakt voor Clinton.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:04:06 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181445534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het IG-rapport maakt duidelijk dat er van bias geen sprake was, enkel dat er werd geblunderd. Over Strzok wordt veel tamtam gemaakt, maar uiteindelijk gaat de zaak als een nachtkaars uit. Die sms'jes waren niet handig, maar dat was het dan ook wel.

Geen idee hoe het zit met Comey en die brief (kon ook zo snel geen betrouwbare bron vinden waarin het waarom erachter is onderzocht). Feit is echter dat ook hernieuwde onderzoeken naar het handelen van Clinton niets hebben geleverd. Tevens is het een feit dat het optreden van Comey juist nadelig heeft uitgepakt voor Clinton.
Je valt in herhaling, dus ik zeg weer dat ik het niet specifiek had over het IG-rapport.
Peter Strzok is ontslagen en is zijn beveiligingsbevoegdheid kwijtgeraakt. Dit is wat je bedoelt met dat de nachtkaars is uitgegaan?
"Hernieuwde onderzoeken hebben niets opgeleverd" is niet accuraat. Er is nog een lopend onderzoek, dus conclusies daarover kunnen helemaal niet nu al genomen worden.
Over de onderzoeken onder de auspiciën van James Comey; dit waren nep-onderzoeken, waar hij nog eens over heeft gelogen. Het is simpelweg verboden om overheidsinformatie van of uit beveiligde overheidsomgeving te halen. "Criminal Intent" hoeft hierbij niet bewezen te worden; circumstantial evidence wel.
Het feit dat Hillary Clinton de FOIA-richtlijnen en Congrestoezicht heeft omzeild is hetgeen dat haar nadelig is geweest.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181445663
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je valt in herhaling, dus ik zeg weer dat ik het niet specifiek had over het IG-rapport.
Peter Strzok is ontslagen en is zijn beveiligingsbevoegdheid kwijtgeraakt. Dit is wat je bedoelt met dat de nachtkaars is uitgegaan?
"Hernieuwde onderzoeken hebben niets opgeleverd" is niet accuraat. Er is nog een lopend onderzoek, dus conclusies daarover kunnen helemaal niet nu al genomen worden.
Over de onderzoeken onder de auspiciën van James Comey; dit waren nep-onderzoeken, waar hij nog eens over heeft gelogen. Het is simpelweg verboden om overheidsinformatie van of uit beveiligde overheidsomgeving te halen. "Criminal Intent" hoeft hierbij niet bewezen te worden; circumstantial evidence wel.
Het feit dat Hillary Clinton de FOIA-richtlijnen en Congrestoezicht heeft omzeild is hetgeen dat haar nadelig is geweest.
Strzok is ontslagen, dat klopt. Zijn positie was ook redelijk onhoudbaar geworden na alle ophef. En nu? Want zijn verklaringen hebben Mueller niet afgeremd noch het onderzoek schade toegebracht.

Verder vind ik prima als Clinton wordt vervolgd als ze strafbare feiten heeft gepleegd. Tot dusver is dat nog niet aangetoond, ondanks dat daar genoeg tijd en energie in is gestoken.

En zelfs als de onderzoeken van Comey 'nep' waren, het resultaat blijft hetzelfde: zijn handelen was in het nadeel van Clinton en heeft haar misschien zelfs het presidentschap gekost.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:26:26 #120
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181445920
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Strzok is ontslagen, dat klopt. Zijn positie was ook redelijk onhoudbaar geworden na alle ophef. En nu? Want zijn verklaringen hebben Mueller niet afgeremd noch het onderzoek schade toegebracht.
Jij bent degene die dit één op één koppelt aan het onderzoek van de special counsel.
Ik merk alleen op in het bespreken en berichten in dit topic over de corruptie binnen de overheid; the weaponization of governement, dat een heleboel DoJ- en FBI-leden van de hogere echolons inmiddels zijn ontslagen, demotie hebben gehad, ontslag hebben genomen een strafrechtelijk onderzoek tegen hen hebben lopen, et cetera.
Dit is allemaal nieuws en is simpelweg over het onderwerp waar dit topic over gaat.


quote:
Verder vind ik prima als Clinton wordt vervolgd als ze strafbare feiten heeft gepleegd. Tot dusver is dat nog niet aangetoond, ondanks dat daar genoeg tijd en energie in is gestoken.
Mij interesseert het helemaal niet wat jij wel of niet prima vindt.
Hillary Clinton heeft misdrijven gepleegd. Ze had SAP-inlichtingen op haar onbeveiligde computer!!!
Corrupte FBI-leden hebben dit in de doofpot willen stoppen via een nep-onderzoek. Dit zijn de feiten.

quote:
En zelfs als de onderzoeken van Comey 'nep' waren, het resultaat blijft hetzelfde: zijn handelen was in het nadeel van Clinton en heeft haar misschien zelfs het presidentschap gekost.
Het onderzoek van James Comey was nep en is nep! Hij heeft onder ede over deze onderzoeken gelogen tegen het Congres.
Hillary Clinton's handelen heeft het onderzoek geïnitieerd. Zij wilde haar zaakjes buiten FOIA en het Congres om hebben en dit kan gewoon niet.
Het ambt minister is publiekelijk en men moet hierbij verantwoording afleggen bij de volksvertegenwoordiging of via een procedure de burgers. Er kan dus niet via een huis-tuin-en-keuken-servertje officiële staatszaken gedaan worden, om deze controle te omzeilen.
Dat kan gewoon niet! Ondanks de "lack of criminal intent" of de "extremely carelessness".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181445992
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:26 schreef dellipder het volgende:

Hillary Clinton heeft misdrijven gepleegd. Ze had SAP-inlichtingen op haar onbeveiligde computer!!!
Corrupte FBI-leden hebben dit in de doofpot willen stoppen via een nep-onderzoek. Dit zijn de feiten.

Nee dat zijn geen feiten en geen enkele enigszins serieus te nemen bronnen van je tonen dit aan, dat jij dit wel denkt te lezen in die bronnen, waarschijnlijk aangestuurd door je alt-rechts blogjes en twitteraars , zegt veel over jouw kritiekloze denkvermogen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:31:00 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181446018
Ik heb zelfs desbetreffende statuut daarvoor aangedragen die jij evident niet leest.

http://www.powerlineblog.(...)of-espionage-act.php
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:33:38 #123
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181446062
Nog een bericht met daarin een uiteenzetting dat bestaande wetgeving is is opgereckt ten behoeve van het vrijpleiten van Hillary Clinton.

FBI Rewrites Federal Law to Let Hillary Off the Hook

en nog een

The FBI Investigation of EmailGate Was a Sham


en nog een

Investigators Say James Comey Was "Insubordinate" In The Clinton Email Probe
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:35:27 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181446103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat zijn geen feiten en geen enkele enigszins serieus te nemen bronnen van je tonen dit aan, dat jij dit wel denkt te lezen in die bronnen, waarschijnlijk aangestuurd door je alt-rechts blogjes en twitteraars , zegt veel over jouw kritiekloze denkvermogen.
Dat ja
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:42:37 #125
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181446240
quote:
18 U.S. Code § 793 - Gathering, transmitting or losing defense information

(f) Whoever, being entrusted with or having lawful possession or control of any document, writing, code book, signal book, sketch, photograph, photographic negative, blueprint, plan, map, model, instrument, appliance, note, or information, relating to the national defense, (1) through gross negligence permits the same to be removed from its proper place of custody or delivered to anyone in violation of his trust, or to be lost, stolen, abstracted, or destroyed, or (2) having knowledge that the same has been illegally removed from its proper place of custody or delivered to anyone in violation of its trust, or lost, or stolen, abstracted, or destroyed, and fails to make prompt report of such loss, theft, abstraction, or destruction to his superior officer—

Shall be fined under this title or imprisoned not more than ten years, or both.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181446297
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:33 schreef dellipder het volgende:
Nog een bericht met daarin een uiteenzetting dat bestaande wetgeving is is opgereckt ten behoeve van het vrijpleiten van Hillary Clinton.

FBI Rewrites Federal Law to Let Hillary Off the Hook

en nog een

The FBI Investigation of EmailGate Was a Sham


en nog een

Investigators Say James Comey Was "Insubordinate" In The Clinton Email Probe
Wat betreft dat laatste artikel: je weet dat het rapport onderstaande stelt?

quote:
Mr Comey then made a "serious error of judgment" in publicly declaring the reopening of the case days before the election.
Wat betreft dat het een feit zou zijn dat Clinton schuldig zou zijn aan het plegen van strafbare feiten: prima, toon dat aan en vervolg haar. Dat zou onder de huidige omstandigheden een koud kunstje moeten zijn, zeker gezien jouw stelligheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:54:37 #127
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181446440
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:44 schreef KoosVogels het volgende:

Wat betreft dat laatste artikel: je weet dat het rapport onderstaande stelt?
De bias uit het rapport van Micheal Horowitz gaat ook over deze beslissing.
Begrijp je dit?

quote:
Wat betreft dat het een feit zou zijn dat Clinton schuldig zou zijn aan het plegen van strafbare feiten: prima, toon dat aan en vervolg haar. Dat zou onder de huidige omstandigheden een koud kunstje moeten zijn, zeker gezien jouw stelligheid.
Er is een onderzoek gaande. Die richt zich weliswaar op de Clinton Foundation, maar meestal is de scoop van dit soort onderzoeken niet beperkt als er andere misdrijven gaande het onderzoek worden geconstateerd.
Nogmaals er vallen geen conclusies hierover te trekken en zeker niet de conclusie "dat er niks strafbaars gevonden is".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181446599
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

De bias uit het rapport van Micheal Horowitz gaat ook over deze beslissing.
Begrijp je dit?
Jij maakt een heel punt van Comey die op eigen houtje zou handelen. Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar dat heeft vooral nadelig uitgepakt voor Clinton.

quote:
Er is een onderzoek gaande. Die richt zich weliswaar op de Clinton Foundation, maar meestal is de scoop van dit soort onderzoeken niet beperkt als er andere misdrijven gaande het onderzoek worden geconstateerd.
Nogmaals er vallen geen conclusies hierover te trekken en zeker niet de conclusie "dat er niks strafbaars gevonden is".
Jij bent degene die conclusies trekt. Volgens jou is Clinton immers schuldig aan van alles.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:11:50 #129
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181446761
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:02 schreef KoosVogels het volgende:

Jij maakt een heel punt van Comey die op eigen houtje zou handelen. Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar dat heeft vooral nadelig uitgepakt voor Clinton.

Ik kan ook blijven herhalen, zoals jij doet.
Hillary Clinton heeft bewust en met de bedoeling de FOIA en Congrestoezicht te omzeilen een toiletservertje opgezet. Dat mag niet. Overheidsinformatie staan opgeslagen in een beveiligde omgeving. Denk eens aan de implicaties van de acties van Reality Winner.
Kan niet, mag niet!

quote:
Jij bent degene die conclusies trekt. Volgens jou is Clinton immers schuldig aan van alles.
Jazeker, doe ik dat. Daar gaat dit topic over. De manier waarop corruptie gepleegd is door de overheid onder andere inzake Mid Year Exam en Crossfire Hurricane (door dezelfde groep mensen).

Hillary Clinton heeft misdrijven gepleegd door TS/SCI informatie en SAP-inlichtingen van een beveiligde overheidslocatie te halen en op naar servertje in het keldertje te sturen.
James Comey heeft een nep-onderzoek gedaan om dit alles in de doofpot te laten verdwijnen. Het was bijna gelukt met het wisselen van gross negligence en extreme carelessness
Ware het niet voor pervert Anthony Wiener en de honderduizenden e-mails die op zijn laptop zijn gevonden.
Andrew McCabe heeft hierover zijn baas niet ingelicht en zodra er werd gedreigd de media over de ontdekking in te lichten moest Comey wel actie ondernemen.
Pervert Wiener...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181448812
Waarom is Clinton eigenlijk zo interessant? Ik vind haar maar vervelend maar sommigen (met name bittere Trump-likkers) kunnen maar niet over haar ophouden.

Waarschijnlijk om de aandacht van zijn incompetentie af te leiden oid? "Ja maar Hillary" enzo.
Conscience do cost.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:03:21 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181449068
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik kan ook blijven herhalen, zoals jij doet.
Hillary Clinton heeft bewust en met de bedoeling de FOIA en Congrestoezicht te omzeilen een toiletservertje opgezet. Dat mag niet. Overheidsinformatie staan opgeslagen in een beveiligde omgeving. Denk eens aan de implicaties van de acties van Reality Winner.
Kan niet, mag niet!
En waarom is dat relevant voor de uitkomst van Comey's handelen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:37:52 #132
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181490671
quote:
Special access program

Special Access Programs (SAPs) in the U.S. Federal Government are security protocols that provide highly classified information with safeguards and access restrictions that exceed those for regular (collateral) classified information. SAPs can range from black projects to routine but especially-sensitive operations, such as COMSEC maintenance or Presidential transportation support. In addition to collateral controls, a SAP may impose more stringent investigative or adjudicative requirements, specialized nondisclosure agreements, special terminology or markings, exclusion from standard contract investigations (carve-outs), and centralized billet systems.[1] Within the Department of Defense, SAP is better known as "SAR" by the mandatory Special Access Required (SAR) markings.
All Americans need to know: Special Access Programs (SAPs) and Hillary Clinton






Hillary Clinton Email Said to Include Material Exceeding ‘Top Secret’



Letter by the Intelligence Agencies’ Inspector General

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:33:33 #133
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181495230
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Lanny Davis is een vertrouweling van de Clintons en een adept van Barack Obama. Zo ook Micheal Cohen. Cohen werkte voor Hillary Clinton voordat hij voor Donald Trump ging werken.
Lanny David is onder FARA geregistreerd voor Dmytro Firtash, gelinkt aan Vladimir Putin, die gezocht wordt door de Amerikaanse overheid.

Lanny Davis Obliterated CNN’s ‘Bombshell’ Report About Michael Cohen And Trump Tower

CNN reported on July 27 that Michael Cohen is willing to tell investigators that Donald Trump authorized the infamous Trump Tower meeting with a group of Russians
But Cohen’s lawyer now says that bombshell report got “mixed up”
Lanny Davis says that Cohen “does not” have information that Trump had prior knowledge about the meeting

(Desbetreffende CNN-segment embedded in het artikel)
Niet alleen is er gelogen, de bevestiging van de "bombshell artikel" van CNN van 27 juli in de Washington Post was gebaseerd op de anonieme bron Lanny Davis laat het artikel hieronder zien.

Attorney for Michael Cohen backs away from confidence that Cohen has information about Trump’s knowledge on Russian efforts





Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:50:35 #134
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181495627
Micheal Cohen had hierover al een getuigenverklaring onder ede eind vorig jaar voor de House Intelligence Committee afgelegd.

quote:
Exclusive: Michael Cohen told Congress he doesn’t know if Trump knew about Russia meeting


Michael Cohen told lawmakers last year, in sworn testimony, that he didn't know whether then-candidate Donald Trump had foreknowledge of the 2016 Trump Tower meeting with Russians, three sources with knowledge of Cohen's testimony tell Axios.

The big picture: And Cohen still doesn't know whether Trump knew about the infamous meeting, according to Cohen's lawyer, Lanny Davis. "Nothing has changed," he told Axios. News reports last month said Cohen was willing to assert to special counsel Robert Mueller that Trump did know about the meeting in advance.

Why it matters: Questions about Cohen's testimony about the meeting may earn him a return trip to Capitol Hill.

What's new: This information about what Cohen told Congress about Trump — reported here for the first time — colors in the gaps of a joint statement Tuesday by Senate Intelligence Committee Chairman Richard Burr and Vice Chair Sen. Mark Warner that got buried under the Cohen-Manafort news avalanche.

• "[W]e recently re-engaged with Mr. Cohen and his team following press reports that suggested he had advance knowledge of the June 2016 meeting between campaign officials and Russian lawyers at Trump Tower," the statement says.
• "Mr. Cohen had testified before the Committee that he was not aware of the meeting prior to its disclosure in the press last summer."
• "[T]he Committee inquired of Mr. Cohen's legal team as to whether Mr. Cohen stood by his testimony. They responded that he did stand by his testimony."
• "We hope ... Mr. Cohen’s plea agreement will not preclude his appearance before our Committee as needed for our ongoing investigation.”

The backstory: Last year, when questioned under oath by lawmakers on the House intelligence committee, Cohen not only said that he himself had no foreknowledge of the meeting but that he had no idea whether Trump did either, according to three sources with knowledge of his testimony.

A source briefed on Cohen's testimony said he repeated that testimony to the Senate Intelligence Committee.

I asked Davis why he didn't shoot down last month's stories.

Davis, after a long day of TV hits defending Cohen, said: "It was painful. We were not the source, we could not confirm, and we could not correct. We had to be silent because of the sensitivity needed in the middle of a criminal investigation."
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:22:31 #135
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181496282
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 15:11 schreef dellipder het volgende:

Hillary Clinton heeft misdrijven gepleegd door TS/SCI informatie en SAP-inlichtingen van een beveiligde overheidslocatie te halen en op naar servertje in het keldertje te sturen.
James Comey heeft een nep-onderzoek gedaan om dit alles in de doofpot te laten verdwijnen. Het was bijna gelukt met het wisselen van gross negligence en extreme carelessness
Ware het niet voor pervert Anthony Wiener en de honderduizenden e-mails die op zijn laptop zijn gevonden.
Andrew McCabe heeft hierover zijn baas niet ingelicht en zodra er werd gedreigd de media over de ontdekking in te lichten moest Comey wel actie ondernemen.
Pervert Wiener...
• SAP-inlichtingen kunnen niet van een beveiligde naar een onbeveiligde systeem worden overgezet met "extreme carelessness". Er is opzettelijk handelen voor nodig.

• Het nalaten om staatsgeheimen te beschermen is een misdrijf waarvoor de overheid niet "criminal intent" hoeft te bewijzen. Het nalaten om staatsgeheimen beschermen kan ook door onzorgvuldigheid gebeuren.
Plausible denialibility (het ontslaan van verantwoordelijkheid door het ontbreken van kennis) is hierin eigenlijk al een erkenning van nalatigheid. Het is in elk geval geen ontkenning van nalatigheid.

• De vraag moet zijn; wie was verantwoordelijk voor iedere SAP-inlichtingen op de huis-tuin-en-keuken-servertje? Die moet hiervoor ter verantwoording worden geroepen (net zoals de personen of instanties die verantwoordelijk zijn voor de cover-up van dit schandaal).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181497031
Die focus op Clinton is ook wel tamelijk lachwekkend.
pi_181497265
Het is wel opmerkelijk dat zijn serieus te nemen bronnen redpill's standpunten eigenlijk nooit onderschrijven maar ja voor die duiding heeft redpill dan de moonies krant en ander onzinnig geneuzel
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:43:18 #138
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181511514
Niet alleen is er gelogen, de bevestiging van de "bombshell artikel" van CNN van 27 juli in de Washington Post was gebaseerd op de anonieme bron Lanny Davis laat het artikel hieronder zien.

Lanny David was ook de bron voor het CNN-artikel van 27 juli, maar het spijt hem dat hij gelogen heeft.

Lanny Davis Says He Was A Source For CNN’s Trump Tower Story


Wederom is er dus weken fakenews achterna gelopen. Btw CNN blijft bij haar berichtgeving, dit is dan we weer tekenend in de zin van appels en bananen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:59:34 #139
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181511635
Stefan Halper had diepere en innigere banden met Russen dan de verhalen die hij vertelde over Carter Page, de zogenaamde waarheid over de "Russia collusion" naar aanleiding van seminars die hij zelf organiseerde.
Stefan Halper werd betaald door de DoD, voor diplomatieke meetings met buitenlanders uit naam van de Amerikaanse regering. Dit is volgens federale wetgeving verboden.

Whistleblower Exposes Key Player in FBI Russia Probe: “It was all a Set-up”
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:01:16 #140
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181511652
Vandaag...

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:20:42 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181511750
Loui Gohmert heeft dit nieuws zo'n anderhalve maand geleden al aangekondigd.


SOURCES: China Hacked Clinton’s Private Email Server

A Chinese-owned company penetrated former Secretary of State Hillary Clinton’s private server, according to sources briefed on the matter.
The company inserted code that forwarded copies of Clinton’s emails to the Chinese company in real time.
The Intelligence Community Inspector General warned of the problem, but the FBI subsequently failed to act, Texas Republican Rep. Louie Gohmert said during a July hearing.

SAP-informatie en nationale veiligheid.


Killing C.I.A. Informants, China Crippled U.S. Spying Operations


Het verband is (nog) niet bewezen, maar heel ver gezocht is dit niet.
Het kan uiteraard ook via Dianne Feinstein zijn gegaan.

Reports: Sen. Dianne Feinstein's Personal Driver For 20 Years Was A Chinese Spy

[ Bericht 21% gewijzigd door dellipder op 28-08-2018 08:27:32 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:48:52 #142
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181511979


[ Bericht 100% gewijzigd door dellipder op 28-08-2018 21:27:53 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:08:12 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181513351
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 07:43 schreef dellipder het volgende:
Niet alleen is er gelogen, de bevestiging van de "bombshell artikel" van CNN van 27 juli in de Washington Post was gebaseerd op de anonieme bron Lanny Davis laat het artikel hieronder zien.

Lanny David was ook de bron voor het CNN-artikel van 27 juli, maar het spijt hem dat hij gelogen heeft.

Lanny Davis Says He Was A Source For CNN’s Trump Tower Story


Wederom is er dus weken fakenews achterna gelopen. Btw CNN blijft bij haar berichtgeving, dit is dan we weer tekenend in de zin van appels en bananen.
Nee dat staat er niet. Er staat dat hij 1 van meerdere bronnen was.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_181519844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat staat er niet. Er staat dat hij 1 van meerdere bronnen was.
OF het er nu 1 of meerdere waren dat maakt toch niet uit?
Het hele verhaal is toch onderuit gehaald en dus ook het steele dossier met deze statements.
dan is een rectificatie toch op zn plaats lijkt me , al is cnn niet meer dan een verlengstuk van de cabaal wat toch erg duidelijk iis.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:51:23 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_181520330
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:31 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

OF het er nu 1 of meerdere waren dat maakt toch niet uit?
Het hele verhaal is toch onderuit gehaald en dus ook het steele dossier met deze statements.
dan is een rectificatie toch op zn plaats lijkt me , al is cnn niet meer dan een verlengstuk van de cabaal wat toch erg duidelijk iis.
Het is weer een verdraaiing/onvolledigheid die in het voordeel van de gewenste narative gedaan wordt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_181534338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is weer een verdraaiing/onvolledigheid die in het voordeel van de gewenste narative gedaan wordt.
narative maakt niet uit het gaat om wat de waarheid is en dat is toch wel duidelijk nu.
Het gehele Russia gate is gewoon een hoax en de Obama en consorten hebben de zaak beduveld en een onschuldig iemand proberen te naaien in samenwerking met de MSM want die zijn gewoon een verlengstuk met hun zogenaamde anonieme bronnen.
pi_181540794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:05 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

narative maakt niet uit het gaat om wat de waarheid is en dat is toch wel duidelijk nu.
Het gehele Russia gate is gewoon een hoax en de Obama en consorten hebben de zaak beduveld en een onschuldig iemand proberen te naaien in samenwerking met de MSM want die zijn gewoon een verlengstuk met hun zogenaamde anonieme bronnen.
Waar blijven die arrestaties die jij ons had beloofd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181547172
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar blijven die arrestaties die jij ons had beloofd?
Je ziet toch wat zich aan het ontvouwen is met o.a. Ohr , als dalijk de andere onderzoeken zijn geweest komen de arrestaties vanzelf.
Je kan hier wel over door blijven ouwehoeren maar liever dat je ontopic blijft ipv een topic probeert te saboteren.

Of denk je dat men het niet aan gaat pakken dat o.a. clinton geheimen heeft verkocht aan china door ze toegang te geven op de server.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:53:46 #149
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181552667
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar blijven die arrestaties die jij ons had beloofd?
Als het gaat over het onderzoek van Mueller en er wordt bijvoorbeeld gewezen op het feit dat er geen bewijs van "collusion" bestaat of dat er überhaupt geen bewijs is dat er een misdrijf is gepleegd, dat de "collusion"-aantijgingen wel heel ridicuul zijn in het licht van de meest slechte covert-operation ooit van de FSB (want Vladimir Putin), overdag, middenin hartje New York in de Trump Tower in het zicht van iedereen, na een officiële afspraak via mail gemaakt te hebben, met een van de geachte aanwezigen van deze meeting een vertaler die voor de Amerikaanse overheid werkzaam is, dan reageer je consequent met de equivalent van:



quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:21 schreef KoosVogels het volgende:

Geen idee[...]

Wat betreft de collusion: we gaan het zien. Ik wacht rustig de uitkomsten af van het Mueller-onderzoek.
Het is allang bekend dat procureur-generaal Jeff Sessions openbare aanklager John Huber heeft aangesteld die samenwerkt DoJ IG Micheal Horowitz om het interne onderzoek naar Justitie te leiden.

John Huber, who will investigate the FBI, is a special counsel in every way but name



Waarom wacht je in dit geval juist niet het onderzoek van John Huber "rustig af"? De manier waarop je je doorgaans presenteert, ("rustig afwachten") en dan telkens deze vraag als een mantra herhalen is imo in dit kader afwijkend gedrag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:07:39 #150
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181553164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je ziet toch wat zich aan het ontvouwen is met o.a. Ohr , als dalijk de andere onderzoeken zijn geweest komen de arrestaties vanzelf.
Je kan hier wel over door blijven ouwehoeren maar liever dat je ontopic blijft ipv een topic probeert te saboteren.

Of denk je dat men het niet aan gaat pakken dat o.a. clinton geheimen heeft verkocht aan china door ze toegang te geven op de server.
Een tip voor de laatste ontwikkelingen; het artikel van Sara Carter lezen en daarna de podcast van Dan Bongino van gisteren.

Stefan Halper...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')