abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181261879
Oh dat zal je net zien Loj! Wel fijn dat je man nog even lekker op stap kan :)

Misschien zijn er dames die het herkennen..
Ik heb al een paar dagen wat pijn bovenin mijn buik, precies bij de aanhechting aan mijn ribben/borstbeen. Eén kant lijkt ook iets dikker. Ik denk zelf dat het door de groei en zwaarte van mijn buik komt dat trekt aan de spieren. Voor iemand herkenbaar? En nog tips ter verlichting? Zelfs een BH is vervelend om te dragen omdat de band er op drukt.
pi_181262970
NJ, sterkte en succes!

Ik kreeg deze week een telefoontje van de PGD-arts van het UMCU. Ze zag dat ik een afspraak zou hebben met haar maar dat die was afgezegd en waarom. Ze wilde heel graag weten hoe het ging met ons en hoopte en duimde voor een goede zwangerschap en gezond kindje.

Nu zo ongeveer 8 weken, als de echo donderdag ook goed is kunnen we en vlokkentest gaan plannen.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:16:20 #103
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181263073
Knipper voor OT en NJ bijna papa!!! Jaaaa
pi_181263721
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de geboortefotografe. Hoe voel je je nu bij de keizersnede?

Hoe gaat het nu, Loj?

Cygne, ik kan me niet voorstellen hoe spannend deze tijd is voor jullie. Wanneer zou de vlokkentest plaats gaan vinden?

Ik blijf echt een vaatdoek, vermoedelijk omdat ik eraan toe kan geven omdat ik nog vakantie heb. Het wordt beter is op het moment mijn mantra. :')
pi_181264303
Met 11/12 weken. Over een week of 3/4 dus.
pi_181264346
Cholula, gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

't is gek hoe dat kan gaan.. Enerzijds voelen de dagen soms zo lang, anderzijds inderdaad als de dag van gisteren dat ik de positieve test in handen kreeg (en de controle-test en de controle-controle-test en de controle-controle-controle-test :9 )

Mooi moment dan morgen! *O*

[..]

*O* *O* Yay voor verlof!
Ben je nog een beetje fit dat je echt het e.e.a. nog kunt ondernemen ook nu in je verlof?
Heel fit nog, gelukkig :) Geen kwaaltjes oid, dus ik kan de komende weken hopelijk nog genoeg ondernemen.

Bij jullie is het dus inmiddels begonnen. Succes en een mooie ontmoeting toegewenst! O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:31 schreef Peacefulll het volgende:

Ik heb al een paar dagen wat pijn bovenin mijn buik, precies bij de aanhechting aan mijn ribben/borstbeen. Eén kant lijkt ook iets dikker. Ik denk zelf dat het door de groei en zwaarte van mijn buik komt dat trekt aan de spieren. Voor iemand herkenbaar? En nog tips ter verlichting? Zelfs een BH is vervelend om te dragen omdat de band er op drukt.
Een soort blauwe-plek pijn? Dat heb ik namelijk wel gehad, een week of wat. Geen tips ter verlichting helaas, bij mij is het vanzelf weer overgegaan.

En wat fijn dat het probleem met de geboortefotograaf opgelost lijkt te zijn. Weer een zorg minder.
pi_181264582
quote:

Heel herkenbaar! Ik heb de laatste 2 maand van mijn zwangerschap last gehad van pijn aan de rechterkant van t borstbeen thv de ribben. In zoverre dat ik eigenlijk alleen met lopen en slapen geen last had. Bevallen hielp, daarna was t weg. :+ Ik zei zelf altijd dat mijn buik te groot was voor mijn lijf, maar heb nooit duidelijk gekregen wat de oorzaak precies was. Wel héel stom.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181265565
quote:

Heb ik ook last van gehad. Vooral als ik veel had gestaan of gelopen, dus wanneer mijn buik aan die spieren trok. Dus volgens mij inderdaad die aanhechting (plus voeten vanaf de binnenkant in die hoek, had ‘t met name rechts). Weinig tips helaas, minder lopen/staan was minder pijn hier.
pi_181266124
Thnx voor de reacties meiden :) Herkenbaar dus. Het voelt inderdaad als een flinke blauwe plek/spierkneuzing. Ook wel logisch, ik heb echt een puntbuik die langzaam naar beneden zakt.

Hmm, nog rustiger aan doen. Daar gaat mijn plan om dit weekend de trap te schilderen :') Misschien was dat sowieso geen goed idee. Hopelijk krijg ik manlief nog zo ver.

En Cholula, ik heb me neergelegd bij de keizersnede. Er is geen andere optie. Ik vind het wel ultiem spannend het hele opereren, maar ik kan me er tot nu toe nog wel redelijk voor afsluiten. En ik wil dit mannetje zooo graag zien en vasthouden O+
pi_181266393
Loj hoe is het nu? Zal je altijd zien als man net van huis is. Hopelijk is het weer tot rust gekomen.

Ook benieuwd of Nicolas al papa is O+

Cygne wat een spannende tijd. Ik duim weer heel hard voor een goede echo donderdag :* Met welke termijn waren je eerdere miskramen?

Cholulu, vervelend dat je je zo naar voelt, maar ook fijn dat je eraan toe kan geven even.

Peace, ik herken het alleen van begin zwangerschap (12+ weken) toen ik mijzelf volgens mij een gekneusde rib had gehoest.
Ik ben vrij lang en baby ligt laag, dus komt niet in de buurt van mn ribben en dus ook niet bij mijn longen, wat heel gunstig is.

Rustig aan doen is toch iets waar “we” ons aan moeten overgeven. Hier heeft man mij klusje om de Tripp Trapp te lakken overgenomen. 1e laag zit erop :)
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:31:43 #111
342418 VKV
Plausibel
pi_181270820
En en en is er al een babytje? O+
pi_181270869
Fuchs, 5+6 en de ma met 12 weken, maar kindje was maar gegroeid tot 9 weken. (Die had bij eerste echo al forse groeiachterstand).
pi_181272397
Ik kwam ook spieken of er al baby’s waren O+ Nog even geduld O-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 09:36 schreef Cygne het volgende:
Fuchs, 5+6 en de ma met 12 weken, maar kindje was maar gegroeid tot 9 weken. (Die had bij eerste echo al forse groeiachterstand).
Als er donderdag een normale groei van jullie boontje te zien is, is dat dus een heel goed teken? :*
pi_181272844
Pijn bovenin de buik zeer herkenbaar. Een aantal weken geleden al flink last van gehad. Gelukkig sinds een van de baby's is gaan draaien minder last van!

En jeeej wisselweek. 27 weken alweer *O*

Voor vriend zit de vakantie er weer bijna op dus we gaan dit weekend nog even lekker gezellige dingen doen en dan is het hier ook alweer bijna tijd voor kleuter om naar school te gaan. Kijk uit naar het ritme en regelmaat ervan haha!

Ben benieuwd hoe het bij Nicolas rn vrouw is, hopenlijk al lekker aan het babyknuffelen!!
pi_181272935
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:19 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kwam ook spieken of er al baby’s waren O+ Nog even geduld O-)

[..]

Als er donderdag een normale groei van jullie boontje te zien is, is dat dus een heel goed teken? :*
Klopt! Geen garanties natuurlijk maar zegt wel wat.
pi_181275124
Rustig hier!

NicolasJoy, hoe is het daar? Hopelijk inmiddels jullie baby aan het knuffelen!

Loj, bij jou alles rustig geworden nog gisteravond?
pi_181275482
Een heel voorzichtige 1 Mei OP voor Kleurdoos?
pi_181275498
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Een heel voorzichtige 1 Mei OP voor Kleurdoos?
O+ plak baby plak! *O* *O*
pi_181275880
Wat een dag.. Ongelooflijk. Het korte verhaal is dat wij gisterenavond iets voor kwart voor tien ouders zijn geworden van een prachtige dochter. Spoiler voor naam en foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot op het moment 's ochtends (controle bij de gynaecoloog) hoorde wij 'Jullie krijgen een klein kindje'.
Ze is met bijna 55 cm en ruim 7 pond te wereld gekomen.

Langer verhaal begin ik nu te typen, maar eerst even dit posten!
pi_181275915
Ja :)
Hier weer alles rustig hoor Sillie :) bad helpt hè :)
Vanaf morgen mag ik en dat ga ik dus weer gewoon halen *O* en nog max 4 weken O+
Hoe is het bij jou?

Zou NJ het nu super druk hebben met kraamvisite of met NJvrouw steunen :)

Ik ga duimen voor je Cygne :*
En natuurlijk ook voor Kleurdoos O+
pi_181275967
Ohhh O+ gefeliciteerd NJ!!
pi_181275992
Oh!!
Gefeliciteerd NJ!
Mooie namen!! Haar tweede naam staat hier nog op de reservelijst voor als we geen beslissing kunnen nemen O+
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:29:54 #123
342418 VKV
Plausibel
pi_181276022
NJ!!! *O* Van harte gefeliciteerd! Had helemaal niet meer verwacht dat ze er gisteravond al zou zijn O+ Prachtige namen en een prachtig kindje.

Hier zojuist vluchttas voor het grootste deel klaargezet, onderleggers voor in de auto's en het matras gaan er vandaag op en de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Dat laatste door vriendlief want hij heeft wel een mooi en stabiel handschrift. Bij mij houdt dat na één kaartje al op _O-
pi_181276029
NJ gefeliciteerd met jullie dochter *O* prachtige namen O+ Hoe gaat het met de vrouw? En met de kersverse vader?

Cygne wat spannend voor jullie de komende weken :*

Fuchs, Fijn als allerlei klusjes gedaan worden hè? O+ Normaal had ik het al lang zelf gedaan, maar dat wil niet meer zo goed ;) Jullie hebben dus al een tripp trapp? Ik twijfel of het nuttig is om die nu al te halen of wat later. Ik vraag me af of we hem gaan gebruiken tijdens de inimini baby periode.

En.. vandaag 34 weken *O*
pi_181276275
Ohh NJ daar is ze dan, wat een mooie meid! *O* ben benieuwd hoe de bevalling verlopen is. Heel veel geluk en een fijne kraamtijd gewenst O+.

Loj bijna 37 wkn mijlpaal! *O*

Cygne en kleurdoos ik duim voor jullie :)

Peace als je de newbornset ook hebt dan is de tripp trapp al vroeg fijn om te gebruiken voor hapjes (va 4 mnd tegenwoordig?) of gewoon om de baby er gezellig bij te hebben bij het avondeten. Ik had die set bij peuter niet en achteraf spijt van, die zat nl pas met 8 mnd echt goed en daarvoor hadden we ‘m dus lang kunnen gebruiken. Anderzijds als je die set dus niet neemt, is mijn ervaring dat je zo’n stoel pas gebruikt als je kindje een beetje kan zitten. Dan hoef je ‘m idd nu nog niet al in huis te halen. Maar goed dat is mijn ervaring ermee ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181276835
Gefeliciteerd NJ en vrouw, met jullie mooie kindje O+ .

Loj; mijn buik doet raar. Ik moet echt heel veel naar de wc en heb steeds krampen, dus er rommelt in ieder geval iets (maar mogelijk alleen mijn darmen). Mijn man is een dag weg met zn werk, dus ik hang met W. in de speeltuin (lees: opa en oma rennen achter hem aan en ik zit op een bankje *) ).
pi_181277079
Verhaal komt wat later..

Madam moet en zal m'n aandacht hebben (en houden), dus ik moet er nog even een ander moment voor zoeken. O-)
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:43:45 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181277240
Gefeliciteerd!

Wij gingen even bij een paardrijwedstrijd kijken en ik heb nu echt serieus kramp. Geen pijn, wel ongemak. Zijn dit dan harde buiken?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181277429
NJ gefeliciteerd! Genieten nu, dat verhaal komt later wel! Prachtige namen!
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:02:48 #130
342418 VKV
Plausibel
pi_181277593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:43 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!

Wij gingen even bij een paardrijwedstrijd kijken en ik heb nu echt serieus kramp. Geen pijn, wel ongemak. Zijn dit dan harde buiken?
Bij mij was het bij harde buiken zo dat je buik als beton aanvoelt en het voelde ook alsof ik veel te veel had gegeten (alsof je buik zwaar onder spanning staat, kan "ontploffen" :P ). Deed geen pijn maar was wel zeer ongemakkelijk.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:14:18 #131
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181277804
Gefeliciteerd NJ! Een mooi verjaardagscadeautje voor je vriendin ;).

Krijgertje, verjaardagsboks *)! Heb je een fijne dag (gehad)? Ik stond gisteravond nog taart te bakken maar die is in elkaar gezakt vanmiddag. Pfff. Ik denk dat ik het bezoek zo gewoon lepeltjes erbij geef. Of een rietje. En dan zoeken ze het maar uit :D.

Harde buiken inderdaad gespannen en bol. Niet pijnlijk maar wel vervelend.

Heb vandaag sinds half 6 vanmorgen regelmatig buikpijn en een drukkend gevoel op de borst?! Ervaar dan benauwdheid. Maar eens even op mijn ademhaling letten.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:16:47 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_181277860
Van harte gefeliciteerd, nicolas!
disclaimer
pi_181278087
Gefeliciteerd NJ! *O* Daar is ze dan eindelijk.
pi_181278242
Nicolas, gefeliciteerd met jullie dochter! O+
pi_181278380
Gefeliciteerd NJ! Ik hoop dat de kraamtijd een stuk fijner zal zijn dan de afgelopen weken/maanden.
pi_181278433
Zo gebruikte ik de triptrapp de eerste maanden dus helemaal niet. Wipstoeltjd voor de eerste hapjes en voor onderweg heb ik een bumbo Seat (en of hij nou wel of niet ergonomisch is ben ik nog steeds niet achter :P )

Genietse NJ! Dat verhaal komt wel, je hebt belangrijkere dingen nu ;)

Hoe was je bevalling bij W Sillie? Onverwacht? Veel voorwerk?

Je kan de buikpijn altijd even timen bij ongerustheid Helsinki. En een bad/douche zou als het goed is voorweeen moeten stoppen :)
pi_181278870
Gefeliciteerd Nicolas *O* Daar is ze dan eindelijk na al die voorweeen, krampen en gedoe. Leuke namen. Ben benieuwd naar jullie verhaal en hoe jij het beleefd hebt

Kleurdoos gefeliciteetd *O* Ik duim voor een plakker!

Krijgertje en Helsinki gefeliciteerd met jullie verjaardagen *O* *O*
Vervelend van de benauwdheid Helsinki :*

Wekenwissels voor aapie en Peace *O*

Peace, wij hebben de newborn set erbij en ben van plan baby daar wel in te zetten tijdens eten oid. Als je dat niet wilt, heeft een Tripp Trapp nu geen meerwaarde zoals de anderen zeggen.

Sillie gaat het al wat beter met je buik/darmen? Ik heb ook periodes last/krampen of juist verstopt. T ligt ook allemaal lekker verdrukt. Laatste week gaat het weer goed.

Tink, t klinkt als harde buiken. Hoe gaat het nu?

Lekker bezig VKV met lijstje afwerken. *O* Hier hebben wij gister ook de waterdichte molton op het bed gedaan. We hebben nog niet eens definitief een geboortekaartje (proefdruk is onderweg, had gehoopt deze vandaag binnen te hebben }:| )

Loj bijna 37 weken *O* Fijn dat alles weer rustig is geworden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

Klopt! Geen garanties natuurlijk maar zegt wel wat.
Ja het blijft natuurlijk gewoon ontzettend spannend, maar zou weer een stapje dichterbij zijn :*
pi_181278957
Ik had even 10 minuten 'vrij' en wilde voor alle lieve mensen hier O+ even wat op papier zetten. Ik heb onwijs veel steun aan jullie gehad, echt waar! Wel dus in recordtijd getypt, zonder na te lezen, dus zullen vast nog wat foutjes in zitten, maar dan weten jullie stiekem al een beetje meer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:24:43 #139
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181279021
Prachtige baby voor NJ en nieuwe aanwas, welkom kleurdoos

Mooi geschreven NJ, blame it on the hormones maar ik ben in tranen. Wat een rijkdom!
pi_181279081
Wauw NJ wat is het leuk om een keer een verhaal van een man te lezen. Gefeliciteerd met jullie "kleine" grote meid! O+ O+ O+
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:36:27 #141
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181279170
Gefeliciteerd NJ *O* *O* wat een mooi verhaal en wat een schitterend meisje hebben jullie zeg O+
En ik snap wel dat ze zo lang bleef zitten. 17 augustus is een prima datum om jarig te zijn :+
pi_181279367
Gefeliciteerd NJ en vrouw! Wat een plaatje van een dochter O+
pi_181280152
Wat mooi om het een keer vanuit de beleving van een man te lezen NJ! Dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat men een foute inschatting maakt van hoe groot het kind is maar damn dit is wel een heel extreem verschil haha :D.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181280967
NJ, gefeliciteerd! Wat een toffe foto en wat klinkt je verliefd. Ik hoop dat je ook aanhaakt in het baby’tjestopic, je post altijd zo leuk en zo liefdevol over je vrouw :)
pi_181281431
NJ en vriendin, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter *O* Ik hoop dat het genieten dan nu echt kan beginnen!

Kleurdoos, welkom. Ik duim voor een superplakker deze keer ^O^

Cygne still going strong, op naar de volgende spannende mijlpaal!

Aapie en Peace weekwissel, hoera! Ik doe ook mee, 31 weken vandaag!

Loj bijna 37 weken, dat is hoogzwanger :P
pi_181281559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:49 schreef Loj het volgende:

Hoe was je bevalling bij W Sillie? Onverwacht? Veel voorwerk?

Ik had toen wel voorwerk, althans, ik vond het toen voorwerk, maar niet zulke serieuze krampen als ik nu steeds heb. Dus in die zin is dit al anders.
Bij W. werd ik half de nacht wakker omdat mn vliezen braken, een klein half uur later begonnen de weeën. Dat was wel een duidelijk begin, maarja. Kan nu zomaar anders zijn...
pi_181281756
Oh jemig, nu sta ik op 1 in de OP. Hoe kan dat nou zo snel? Vorige week stond ik toch nog op 10 ofzo?
pi_181283653
NJ Gefeliciteerd! O+ *O* wat is ze mooi :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:14 schreef Helsinki het volgende:
Gefeliciteerd NJ! Een mooi verjaardagscadeautje voor je vriendin ;).

Krijgertje, verjaardagsboks *)! Heb je een fijne dag (gehad)? Ik stond gisteravond nog taart te bakken maar die is in elkaar gezakt vanmiddag. Pfff. Ik denk dat ik het bezoek zo gewoon lepeltjes erbij geef. Of een rietje. En dan zoeken ze het maar uit :D.

Harde buiken inderdaad gespannen en bol. Niet pijnlijk maar wel vervelend.

Heb vandaag sinds half 6 vanmorgen regelmatig buikpijn en een drukkend gevoel op de borst?! Ervaar dan benauwdheid. Maar eens even op mijn ademhaling letten.
Jij ook Gefeliciteerd! Ik heb gisteravond ook nog staan bakken, vanochtend 3 winkels afgeweest voor boodschappen (m’n zwangerschapsbrein vergat steeds dingen :( ) en nu merk ik ineens toch dat ik al best zwanger ben :') m’n lijf is uitgeput en alles doet pijn. Gelukkig weet mijn familie ook dat ze vooral zelf drinken en eten moeten pakken O+

Wilde morgen eigenlijk nog naar de reuzen in Leeuwarden, maar de drukte houdt me nog tegen. Als ik de prikkels op zo’n verjaardag al zo slecht trek.. :')
pi_181285042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef silliegirl het volgende:
Oh jemig, nu sta ik op 1 in de OP. Hoe kan dat nou zo snel? Vorige week stond ik toch nog op 10 ofzo?
Ja maar dan sta ik ineens 2e :'(
pi_181285520
En ik nog lang niet in de top 3 :P

Maar hier wel voorwerk :D (tenminste, ik ben tot de conclusie dat de harde buiken en krampen in mijn rug voorwerk zijn).
Misschien stom, maar vind ik best leuk :D
Want voor mijn gevoel is ieder krampje een stapje verder weg van een keizersnede :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')