Heel fit nog, gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:52 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
't is gek hoe dat kan gaan.. Enerzijds voelen de dagen soms zo lang, anderzijds inderdaad als de dag van gisteren dat ik de positieve test in handen kreeg (en de controle-test en de controle-controle-test en de controle-controle-controle-test)
Mooi moment dan morgen!
[..]![]()
Yay voor verlof!
Ben je nog een beetje fit dat je echt het e.e.a. nog kunt ondernemen ook nu in je verlof?
Een soort blauwe-plek pijn? Dat heb ik namelijk wel gehad, een week of wat. Geen tips ter verlichting helaas, bij mij is het vanzelf weer overgegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:31 schreef Peacefulll het volgende:
Oh dat zal je net zien Loj! Wel fijn dat je man nog even lekker op stap kan![]()
Misschien zijn er dames die het herkennen..
Ik heb al een paar dagen wat pijn bovenin mijn buik, precies bij de aanhechting aan mijn ribben/borstbeen. Eén kant lijkt ook iets dikker. Ik denk zelf dat het door de groei en zwaarte van mijn buik komt dat trekt aan de spieren. Voor iemand herkenbaar? En nog tips ter verlichting? Zelfs een BH is vervelend om te dragen omdat de band er op drukt.
Heel herkenbaar! Ik heb de laatste 2 maand van mijn zwangerschap last gehad van pijn aan de rechterkant van t borstbeen thv de ribben. In zoverre dat ik eigenlijk alleen met lopen en slapen geen last had. Bevallen hielp, daarna was t weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:31 schreef Peacefulll het volgende:
Oh dat zal je net zien Loj! Wel fijn dat je man nog even lekker op stap kan![]()
Ik heb al een paar dagen wat pijn bovenin mijn buik, precies bij de aanhechting aan mijn ribben/borstbeen. Eén kant lijkt ook iets dikker. Ik denk zelf dat het door de groei en zwaarte van mijn buik komt dat trekt aan de spieren. Voor iemand herkenbaar? En nog tips ter verlichting? Zelfs een BH is vervelend om te dragen omdat de band er op drukt.
Heb ik ook last van gehad. Vooral als ik veel had gestaan of gelopen, dus wanneer mijn buik aan die spieren trok. Dus volgens mij inderdaad die aanhechting (plus voeten vanaf de binnenkant in die hoek, had ‘t met name rechts). Weinig tips helaas, minder lopen/staan was minder pijn hier.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:31 schreef Peacefulll het volgende:
Als er donderdag een normale groei van jullie boontje te zien is, is dat dus een heel goed teken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:36 schreef Cygne het volgende:
Fuchs, 5+6 en de ma met 12 weken, maar kindje was maar gegroeid tot 9 weken. (Die had bij eerste echo al forse groeiachterstand).
Klopt! Geen garanties natuurlijk maar zegt wel wat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:19 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kwam ook spieken of er al baby’s warenNog even geduld
[..]
Als er donderdag een normale groei van jullie boontje te zien is, is dat dus een heel goed teken?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Een heel voorzichtige 1 Mei OP voor Kleurdoos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot op het moment 's ochtends (controle bij de gynaecoloog) hoorde wij 'Jullie krijgen een klein kindje'.
Ze is met bijna 55 cm en ruim 7 pond te wereld gekomen.
Langer verhaal begin ik nu te typen, maar eerst even dit posten!
Bij mij was het bij harde buiken zo dat je buik als beton aanvoelt en het voelde ook alsof ik veel te veel had gegeten (alsof je buik zwaar onder spanning staat, kan "ontploffen"quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:43 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!
Wij gingen even bij een paardrijwedstrijd kijken en ik heb nu echt serieus kramp. Geen pijn, wel ongemak. Zijn dit dan harde buiken?
Ja het blijft natuurlijk gewoon ontzettend spannend, maar zou weer een stapje dichterbij zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:54 schreef Cygne het volgende:
[..]
Klopt! Geen garanties natuurlijk maar zegt wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toen wel voorwerk, althans, ik vond het toen voorwerk, maar niet zulke serieuze krampen als ik nu steeds heb. Dus in die zin is dit al anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:49 schreef Loj het volgende:
Hoe was je bevalling bij W Sillie? Onverwacht? Veel voorwerk?
Jij ook Gefeliciteerd! Ik heb gisteravond ook nog staan bakken, vanochtend 3 winkels afgeweest voor boodschappen (m’n zwangerschapsbrein vergat steeds dingenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:14 schreef Helsinki het volgende:
Gefeliciteerd NJ! Een mooi verjaardagscadeautje voor je vriendin.
Krijgertje, verjaardagsboks! Heb je een fijne dag (gehad)? Ik stond gisteravond nog taart te bakken maar die is in elkaar gezakt vanmiddag. Pfff. Ik denk dat ik het bezoek zo gewoon lepeltjes erbij geef. Of een rietje. En dan zoeken ze het maar uit
.
Harde buiken inderdaad gespannen en bol. Niet pijnlijk maar wel vervelend.
Heb vandaag sinds half 6 vanmorgen regelmatig buikpijn en een drukkend gevoel op de borst?! Ervaar dan benauwdheid. Maar eens even op mijn ademhaling letten.
Ja maar dan sta ik ineens 2equote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef silliegirl het volgende:
Oh jemig, nu sta ik op 1 in de OP. Hoe kan dat nou zo snel? Vorige week stond ik toch nog op 10 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |