Dat IS ook schijtirritantquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BINGO!
[..]
DAT DACHT IK AL VRIND!
[..]
BAH!
NOU HET IS HET GELUID VAN EEN TOILET DAT NIET STOPT MET STROMEN. OF HOE JE DAT OOK NOEMT.

Echt! Ik heb 'm even het zwijgen op kunnen leggen maar het is nogal een spraakwaterquote:

Dan draai je de kraan dicht?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
NOU HET IS HET GELUID VAN EEN TOILET DAT NIET STOPT MET STROMEN. OF HOE JE DAT OOK NOEMT.

Sterkte daar meequote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
En nu moet ik ook nog eens naar bed![]()
![]()
Bedankt dat ik het even kwijt kon.

Slaap lekker!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
En nu moet ik ook nog eens naar bed![]()
![]()
Bedankt dat ik het even kwijt kon.

Vlotter/flotter fixen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BINGO!
[..]
DAT DACHT IK AL VRIND!
[..]
BAH!

Nee, dat is te makkelijk!quote:
Een vrouw hoort zich toch helemaal niet druk te maken om zulke dingen?quote:

Ja maar ja maarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is te makkelijk!
[..]
Een vrouw hoort zich toch helemaal niet druk te maken om zulke dingen?![]()
Ok, tjuus

Ik heb afgelopen maandag nog de hele zwanenhals van de wastafel in de badkamer uit elkaar gehaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is te makkelijk!
[..]
Ok, tjuus

Kom je mijn wasbak vervangen?quote:

Dat is niet zo moeilijk toch? Of is het een heel erg apart model?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kom je mijn wasbak vervangen?![]()
Er zit een dikke vette barst in

Nooit gedaan, gewicht, gedoequote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk toch? Of is het een heel erg apart model?
Qua gewicht enzo wel handiger met zijn twee te doen

Is toch wel iemand die je kan helpen? Of klussendienst die elke gemeente via de WMO heeft en die je zelf ook kan inschakelen eens bellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gewicht, gedoe

Neem een ventquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:26 schreef -Miauw- het volgende:

Ja I knowquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Een eckte meid, is op haar toekomst voorbereid? 😅

Heerlijke klus vind ik dat, serieusquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag nog de hele zwanenhals van de wastafel in de badkamer uit elkaar gehaald![]()
Hij liep niet meer door![]()
Enorme plukken haar eruit kunnen vissen![]()
![]()

Stucen? Wauwquote:

Werkspot punt nlquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stucen? Wauw![]()
Daar waag ik me niet aan.
Mijn wasbak is ook stuk trouwens

Oh die ken ik niet. Ik moet nog wel even een lamp opgehangen hebben bij de voordeur. Misschien maar eens werk van maken.quote:

Ja is tofquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stucen? Wauw![]()
Daar waag ik me niet aan.
Mijn wasbak is ook stuk trouwens

quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog meer ooooooo en je kan naar Almeloooooooooooo

Haagsieeeeeequote:

lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Haagsieeeeee
Zo, nu maar snel aankleden, zo zwembad induiken

Ben er nog nooit geweest, weet alleen dat ze daar allemaal zoals Ilse De Lange praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |