quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
huu nee zou ik niet tegen kunnen die ogen die me de hele tijd aankijken
hoe oud ik ook wordt, Madonna blijft ouderquote:
madonna heeft de ziel van haar opgesloktquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:16 schreef Nexum het volgende:
Ook wel toevallig dat het gebeurt op Madonna's verjaardag. Ene legende gaat en de ander word weer een jaar ouder
Net zoals toen ze Drake's ziel opslok.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
madonna heeft de ziel van haar opgeslokt
precies madonna gaat voor eeuwig levenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Net zoals toen ze Drake's ziel opslok.
Jij hebt smaak.quote:
is die ook dood?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Net zoals toen ze Drake's ziel opslok.
Nee maar werd nadat ie getongd had met Madonna wel veel zichtbaarder ouderquote:
iewquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee maar werd nadat ie getongd had met Madonna wel veel zichtbaarder ouder
je kan me veel wijsmaken, maar dat zeker nietquote:
heb je een oven?quote:
Ik las zakdoekjes...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je een oven?
Ga dan maar aan de slag![]()
INGREDIËNTEN
100 g zandkoekjes, verkruimeld
Dit heb ik opgeslagen! Eindelijk een goed CK-recept waarvan je de taart echt bakt ipv laat opstijven in de koelkast.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je een oven?
Ga dan maar aan de slag![]()
INGREDIËNTEN
100 g zandkoekjes, verkruimeld
40 g boter, gesmolten
750 g roomkaas
150 g suiker
2 afgestreken eetlepels bloem
geraspte schil van ½ citroen (of meer, als je dat lekker vindt)
1 theelepel vanille-extract of de zaadjes van ½ vanillestokje
3 eieren en 2 eidooiers
125 g volle crčme fraîche
BEREIDEN
Verwarm de oven voor op 180 °C.
Knip twee repen van ongeveer 8 cm breed uit een stuk bakpapier, bekleed daarmee de binnenkant van de opstaande rand van de taartvorm en plak ze met boter aan de rand vast. Ze moeten ongeveer 3 cm boven de rand uitsteken.
Voeg voor de bodem de gesmolten boter toe aan de verkruimelde zandkoekjes, verdeel het mengsel over de bodem van de taartvorm en druk goed aan. Zet 10 ā 15 minuten in de oven. Haal de bodem uit de oven en zet daarna de oven hoger op 200 °C.
Klop de roomkaas 30 seconden met een handmixer of in een keukenmachine, zodat hij mooi glad wordt. Voeg vervolgens één voor één de ingrediënten toe, waarbij je telkens eventjes klopt: de suiker, de bloem, de citroenrasp, de vanille en dan één voor één de eieren en de eidooiers. Eindig met de crčme fraîche, terwijl je net genoeg klopt om het er goed doorheen te mengen.
Schenk het mengsel in de vorm en zet in de oven. Verlaag de temperatuur na 15 minuten tot 100 °C, en laat 1 uur bakken. Zet de oven uit en laat de cheesecake er nog 1 uur in staan, met de deur op een kiertje.
Haal de taart uit de oven en laat hem helemaal afkoelen voordat je hem uit de vorm haalt en in de koelkast zet. Wacht ten minste 12 uur, zo mogelijk een hele dag alvorens hem op te dienen: daar wordt de cheesecake alleen maar lekkerder van.
EXTRA BENODIGD
Bakpapier, taartvorm (Ø 20 cm) met een hoge rand, licht ingevet, zo mogelijk een springvorm, handmixer of keukenmachine
NIetes męn. Eerst morgen nog even hondsvroeg naar Eindhoventjequote:
Morgen komt er iemand uit Eindhoven naar mij toe. Fles, ben jij het?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIetes męn. Eerst morgen nog even hondsvroeg naar EindhoventjeEn daarna pas weekend
Zou je wel willen hequote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Morgen komt er iemand uit Eindhoven naar mij toe. Fles, ben jij het?
Potver. Gelukkig neemt mijn bezoek ijs mee dus all is goodquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Ik ben blij dat er goed voor je gezorgd wordt
En mensen die je nog te vriend wilt houden ook neem ik aanquote:
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen die je nog te vriend wilt houden ook neem ik aan![]()
Wat ga je maken?
Oeh ik moet ineens denken aan wat mijn moeder vaak maakte. Eoa hoge pan met aardappels en chinese kool erin, en dan bovenop een laag pittig gehakt en kaas, en dan het hele boeltje gratineren in de ovenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja
Ik denk aan een Chinese kool stamppot met spekjes.
Volgens het recept van de Lidl kost me dat 1,50 per persoon![]()
Klinkt goed! Alleen jammer van de kaasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik moet ineens denken aan wat mijn moeder vaak maakte. Eoa hoge pan met aardappels en chinese kool erin, en dan bovenop een laag pittig gehakt en kaas, en dan het hele boeltje gratineren in de oven
kaasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed! Alleen jammer van de kaas
Wat is er mis met kaas?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed! Alleen jammer van de kaas
ALLESquote:
Die kaasaversie overleef je welquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het niet veel tussen ons he
Precies. Meer kaas voor mijquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kaasaversie overleef je wel
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag een heel blok doorgezocht naar een adres, want volgens de gebruikelijke website zou het adres moeten bestaan. Okee er wordt nog bijgebouwd, dus zou het in aanbouw kunnen zijn. Maar aangezien de geadresseerde een bedrijf was, ging ik er vanuit dat het al een in gebruik genomen pand betrof. Een vrouw die me zag rondfietsen sprak me aan en legde me de wijk nog een beetje uit (al maanden niet meer daar geweest). Uiteindelijk gezocht naar het bedrijf op internet wat blijkt. Het huisnummer op de brief was incorrect![]()
, wat dus ook betekent dat het huisnummer op de brief nog in aanbouw is.
En aangezien we bezorgen op adres en niet op naam, gaat de brief retour afzender
/vandaag niet zo lief dagboek
Iets van smaken verschillen enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe kan je kaas nou niet lekker vinden
Ik houd me graag aan de regelsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Dank u voor het laten meegenieten van uw productieve, doch helaas een beetje teleurstellende dagbesteding.
Bedoel teleurstellend voor de briefontvanger.
Hoe denk je over te laat komen voor het eten bij mensen waar je hebt afgesproken?quote:
Oh daar heb ik een vrij duidelijke mening over.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:04 schreef Molo het volgende:
Hoe denk je over te laat komen voor het eten bij mensen waar je hebt afgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik bij hun. Okee. Nou hetzelfde dus. Liever een half uur te vroeg dan een minuut te laat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik een vrij duidelijke mening over.INSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik bij hun. Okee. Nou hetzelfde dus. Liever een half uur te vroeg dan een minuut te laat
YOUR
FACE
MOLO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jullie passen zooooo perfect bij elkaar eigenlijk hčquote:
Frikandel voor ontbijt? Hoe denk je daar over?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu nog iets aan die krampeervakanties doen want dat is natuurlijk helemaal niks![]()
Stuur het een brief en fiets achter Bos aanquote:
Zolang het adres bestaat en het een brievenbus heeft gaat de brief gewoon daarinquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur het een brief en fiets achter Bos aanOp een afstandje, anders valt het op
Zoek een leven, mensquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Jullie passen zooooo perfect bij elkaar eigenlijk hč![]()
Cat, hoe denk jij over reisboekjes voorafgaand aan een reis met informatie en een planning.
Detail hierbij: door een ander in elkaar gezet
* Molo wacht in spanning op het antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En de pizza?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang het adres bestaat en het een brievenbus heeft gaat de brief gewoon daarin
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur het een brief en fiets achter Bos aanOp een afstandje, anders valt het op
quote:
Die gaat in jouw 35 cm brievenbus, nou goed?quote:
Daar wist B wel raad meequote:
Ik heb denk ik nog wel een wat en hoe Tsjechisch als je wiltquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:35 schreef Bos81 het volgende:
O ja. Even binnenkort een reisgidsje voor Praag op de kop zien te tikken en kijken of er voetbalstadions (vooral die van Slavia en SParta ) met de metro goed te bereiken zijn.
Ik haat er heul niet opquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou inderdaad
Niet haten op mijn boekjes jah
Mooi contrast tegenwoordig wel danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar wist B wel raad mee
B en zijn zes lintwormen zijn een goede match voor me
Oh, bijzonderquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat er heul niet op
Maar zie haar in staat ruzie te krijgen omdat die van haar beter is
Als je het leuk vindt, er zijn awesome ijshockey wedstrijden te zien daar, en kost een paar euro maarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:35 schreef Bos81 het volgende:
O ja. Even binnenkort een reisgidsje voor Praag op de kop zien te tikken en kijken of er voetbalstadions (vooral die van Slavia en SParta ) met de metro goed te bereiken zijn.
Dat kan misschien wel van pas komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog wel een wat en hoe Tsjechisch als je wilt
IJshockey is zoveel leuker dan voetbalquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, er zijn awesome ijshockey wedstrijden te zien daar, en kost een paar euro maar
Tevens, goed bier
Als je mij bedoelt... ik loop al drie vakanties achter met digitaal albumquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat er heul niet op
Maar zie haar in staat ruzie te krijgen omdat die van haar beter is
Dat is vast iets andersquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt... ik loop al drie vakanties achter met digitaal album
Boekjes vooraf begin ik niet aan. Aantekeningen op mijn telefoon, linkjes, printjes in een mapje en dan vind ik het wel best.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vast iets andersIk maak boekjes vooraf. Excursiegidjes en zo
Achteraf maak ik Travelsnacks, die zou iedereen inmiddels moeten kennen hier
Mooi, doe ik dat welquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boekjes vooraf begin ik niet aan. Aantekeningen op mijn telefoon, linkjes, printjes in een mapje en dan vind ik het wel best.
Dat geeft niet, dan heb je de komende tijd nog genoeg plezier voor de boegquote:En met de ‘snacks’ loop ik dus achter.
Van irritatiefactortjes?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je waar ik helemaal geīrriteerd van raak?
Nog steeds nietquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
de kleur roze?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
BINGO!quote:
DAT DACHT IK AL VRIND!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds nietvertel het me, ik wil het ZO GRAAG weten!
BAH!quote:
Ja johquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi contrast tegenwoordig wel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |