Mooi tochquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede optie ja, maar: te korte zomer.
Ja deze week nog. Maar ze zijn vandaag opgehaald door hun oma en daar blijven ze t/m zaterdag.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kun je nu niks speciaals hebben ? Hebben je kinderen nog vakantie eigenlijk?
Gewoon iemand meenemen die aantrekkelijker bloed /lichaamsgeur en -warmte heeft voor muggenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooi tochAlleen ander nadeel, pleuris veel muggen daar.
misschien moet ik het anders zeggen: veel te lange winter, want op zich ben ik in de zomer gewoon elders, maar ik wil ook nog gewoon een beetje goed lente en herfstquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooi tochAlleen ander nadeel, pleuris veel muggen daar.
Ohhh dat is wel lekker rustig danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja deze week nog. Maar ze zijn vandaag opgehaald door hun oma en daar blijven ze t/m zaterdag.
Heb gewoon niks gedaan haha. Alleen schoonmaken en boodschapje. Saai dus.
hoiquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen die aantrekkelijker bloed /lichaamsgeur en -warmte heeft voor muggen
Zeg het eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
Sked, wil je weer behulpzaam zijn?
Ja echt rustig is het dan. Ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dat is wel lekker rustig dan
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-08-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je staat wel nog redelijk consistent 13equote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik deze maand blij moet zijn als ik top 15 behoud
Top 10 gaat je ook wel lukken op dit tempo hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik deze maand blij moet zijn als ik top 15 behoud
Mwa maak laatste paar dagen weinig puntenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:31 schreef I. het volgende:
[..]
Top 10 gaat je ook wel lukken op dit tempo hoor.
Daarom top 15 is realistischquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat wel nog redelijk consistent 13e
Ik zit over 10 dagen wel op 15quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa maak laatste paar dagen weinig punten
[..]
Daarom top 15 is realistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |