quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:08 schreef I. het volgende:
naatje, had je die stream van Marc al afgekeken?
Wow Flipps. Ik hoorde je vd nog zeggen dat je superblij was met je baan. Is het een extra drukke periode op je werk ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds gespannenZal nog wel even zo blijven want bepaalde taken worden niet op korte termijn afgerond.
Overweeg ook vrij serieus om andere baan te zoeken, maar heb het er ook erg naar mijn zin.
Kon er wel om lachenquote:
Dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen![]()
Voor jou was het niet leuk nee. Dat begrijp ik.
Onder anderequote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die Surprise stream waarin ie het heeft over butthole coins?
Ja dat wel, heb meerdere dingen tegelijk lopen. Wat ik normaal wel kan hebben maar weet niet het is allemaal even te veel ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wow Flipps. Ik hoorde je vd nog zeggen dat je superblij was met je baan. Is het een extra drukke periode op je werk ofzo?
Kan ook in Spanje en Italië slecht zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wel ergens waar ik in de winter geen dikke jas aan hoef.
Ik ga wel naar de Canarische Eilanden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ook in Spanje en Italië slecht zijn.Zou doorgaan richting Griekenland
Ook niets mis meequote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de Canarische Eilanden.
Doe niet zo gek joh. Jij mag altijd klagen. Moet er ook een keer uit toch. Misschien iets te veel hooi op je vork?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb meerdere dingen tegelijk lopen. Wat ik normaal wel kan hebben maar weet niet het is allemaal even te veel ofzo.
Sorry voor het geklaag![]()
Hoe was jouw dag?
[..]
Kan ook in Spanje en Italië slecht zijn.Zou doorgaan richting Griekenland
Maak ik me niet zo druk om.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
Andere landen zijn leuk voor vakantie, maar ik zou echt niet uit Nederland willen gaan. Manmanman wat is het soms kut geregeld in het buitenland
Ja, dat is wel een goede optie ja, maar: te korte zomer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel naar Scandinavië willen. Maar dan moet ik eerst knackebrod spreken
Hoe kun je nu niks speciaals hebben ? Hebben je kinderen nog vakantie eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh. Jij mag altijd klagen. Moet er ook een keer uit toch. Misschien iets te veel hooi op je vork?
Mijn dag was wel okay. Niks speciaals.
Gezondheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
Met alleen "Hvordan har du det?" kom je er niet
Die kennen allemaal Engels daarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel naar Scandinavië willen. Maar dan moet ik eerst knackebrod spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |