abonnement Unibet Coolblue
pi_181231264
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:34 schreef KappenBakken het volgende:
CarlosMatos80 twitterde op woensdag 15-08-2018 om 19:38:33 I Cant Take It Anymore. I Sold All My Remaining $BCC, $VIA, $WTC and $HMNY Coins. My Wife Doesnt Even Believe Im Down 98% That's It, I Quit reageer retweet
Gelukkig heeft hij een nieuwe sponser gevonden en gelooft die daar nog in. :')
It All Goes Back in the Box
pi_181231719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.

Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
Nooit is wel heel definitief :p Maar ik denk dat de bubbel wel geknapt is ja en dat het voor een heleboel coins niet meer goed komt. Een -97% moet wel van heel ver komen om alleen nog maar op de ATH te geraken. Veel mensen die nog geld in alts hebben zitten zullen het er onderweg ook uit gaan halen waardoor je een verkoopdruk krijgt die het voorheen niet had. Weet je nog dat net na de crash zoveel mensen hier zeiden van aah de volgende top ga ik wel direct verkopen? Die "top" is dan waarschijnlijk een stuk lager omdat mensen deze keer minder hebberig zijn. Maar dat maakt ook dat de bubbel niet echt kan groeien.

Als alts in fiat geprijsd waren en bitcoin niet bestond had ik 100% durven zeggen dat het een eenmalige bubbel was. Bitcoin zie ik nog wel naar een veel hoger niveau stijgen en zolang de main orderbooks met alts in bitcoin zijn en ook nog eens met een extreem lage liquiditeit in die orderbooks is alles nog mogelijk. Je hebt weinig geld nodig om een coin hard omhoog te laten gaan in enkele dagen. Nadeel natuurlijk is dat op een ATH zo'n altcoin wel weer miljarden waard kan zijn op papier, maar zodra groot geld eruit gaat is die coin snel weer rekt.

Verder hebben flink wat alts een heleboel geld verloren door de crash, waardoor ze eigenlijk nu al het meeste van hun opgehaalde geld kwijt zijn. Tel daarbij nog marketing, kantoren, listnings etc bij op en het ziet er niet echt rooskleurig uit (ondanks de gratis miljoenen die er naar toe gegooid werden). En als laatste gaan er gewoon nog duizenden ico's bijkomen zodra het weer omhoog gaat. Waardoor misschien die nieuwe coins wel beter gaan worden. (Echte harde kapitalime over de gehele wereld verspreid en zonder enige regulatie *O* *O* ).
It All Goes Back in the Box
pi_181233055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:01 schreef Aventuras het volgende:
Echte harde kapitalime
Wat bedoel je hier nou weer mee? _O-

Echte harde kapitalisme, wat houdt dat in?
pi_181233144
quote:
Nee, dit is een slecht artikel, uit 2013 nota bene. Juist in de afgelopen 5 jaar zijn we er met z'n allen dankzij de praktijk achter gekomen dat decentralisatie enkele hele specifieke voordelen heeft (censuurbestendigheid en onveranderlijkheid) en voor de rest een hele hoop nadelen heeft (inefficiënt, langzaam, onpraktisch, nodeloos ingewikkeld, relatief duur, moeilijk te schalen). Tokens zijn geen wondermiddel en zijn alleen maar nuttig i.c.m. een blockchain voor censuurbestendige en onveranderlijke boekhouding en dus geschikt als geld of als schaars digitaal goed. En dan ook alleen maar als mensen werkelijk waarde hechten aan deze boekhouding wat tijd en vertrouwen kost (of hype, maar dat is tijdelijk natuurlijk).

Om even in te gaan op de voorbeelden die in het artikel worden genoemd: Decentraal bestanden delen, klinkt leuk.. en de behoefte aan censuurbestendigheid is er zeker... maar de data moet toch echt ergens opgeslagen worden... succes met een miljoen miljard TB aan data in je blockchain en je blocksize van hier tot Tokio. Decentraal graphics renderen, wie heeft dat nou decentraal nodig? Wiens graphics lopen gevaar om gecensuureerd of aangepast te worden? Gedecentraliseerde apps... welke app zou decentraal beter of nuttiger zijn dan? Gedecentraliseerd betaalsysteem.... hebben we al en het heet Bitcoin.

Decentralize/Tokenize/Blockchain all the things..... echt, vergeet het.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181233226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee, dit is een slecht artikel, uit 2013 nota bene. Juist in de afgelopen 5 jaar zijn we er met z'n allen dankzij de praktijk achter gekomen dat decentralisatie enkele hele specifieke voordelen heeft (censuurbestendigheid en onveranderlijkheid) en voor de rest een hele hoop nadelen heeft (inefficiënt, langzaam, onpraktisch, nodeloos ingewikkeld, relatief duur, moeilijk te schalen). Tokens zijn geen wondermiddel en zijn alleen maar nuttig i.c.m. een blockchain voor censuurbestendige en onveranderlijke boekhouding en dus geschikt als geld of als schaars digitaal goed. En dan ook alleen maar als mensen werkelijk waarde hechten aan deze boekhouding wat tijd en vertrouwen kost (of hype, maar dat is tijdelijk natuurlijk).

Om even in te gaan op de voorbeelden die in het artikel worden genoemd: Decentraal bestanden delen, klinkt leuk.. en de behoefte aan censuurbestendigheid is er zeker... maar de data moet toch echt ergens opgeslagen worden... succes met een miljoen miljard TB aan data in je blockchain en je blocksize van hier tot Tokio. Decentraal graphics renderen, wie heeft dat nou decentraal nodig? Wiens graphics lopen gevaar om gecensuureerd of aangepast te worden? Gedecentraliseerde apps... welke app zou decentraal beter of nuttiger zijn dan? Gedecentraliseerd betaalsysteem.... hebben we al en het heet Bitcoin.

Decentralize/Tokenize/Blockchain all the things..... echt, vergeet het.
Volgens mij wordt er bij decentraal bestanden delen niet alle data opgeslagen on-chain.

Je kunt gewoon met bittorent werken om data te delen, en door middel van tokens (of BTC) mensen die het delen belonen. Waar het huidige bittorent volledig op de goedheid van mensen vertrouwt om te delen.

Moet hierbij wel zeggen dat dit niet een hoek is waar ik heel veel verstand van heb. Maar alle data on-chain opslaan is flauwekul en denk niet dat iemand dat serieus als voorstel doet.

Daarnaast onderschat je de meerdere van het simpelweg betrouwbaar timestampen van zaken. Zie bijvoorbeeld Peter Todd hierover.
pi_181233306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee, dit is een slecht artikel, uit 2013 nota bene. Juist in de afgelopen 5 jaar zijn we er met z'n allen dankzij de praktijk achter gekomen dat decentralisatie enkele hele specifieke voordelen heeft (censuurbestendigheid en onveranderlijkheid) en voor de rest een hele hoop nadelen heeft (inefficiënt, langzaam, onpraktisch, nodeloos ingewikkeld, relatief duur, moeilijk te schalen). Tokens zijn geen wondermiddel en zijn alleen maar nuttig i.c.m. een blockchain voor censuurbestendige en onveranderlijke boekhouding en dus geschikt als geld of als schaars digitaal goed. En dan ook alleen maar als mensen werkelijk waarde hechten aan deze boekhouding wat tijd en vertrouwen kost (of hype, maar dat is tijdelijk natuurlijk).

Om even in te gaan op de voorbeelden die in het artikel worden genoemd: Decentraal bestanden delen, klinkt leuk.. en de behoefte aan censuurbestendigheid is er zeker... maar de data moet toch echt ergens opgeslagen worden... succes met een miljoen miljard TB aan data in je blockchain en je blocksize van hier tot Tokio. Decentraal graphics renderen, wie heeft dat nou decentraal nodig? Wiens graphics lopen gevaar om gecensuureerd of aangepast te worden? Gedecentraliseerde apps... welke app zou decentraal beter of nuttiger zijn dan? Gedecentraliseerd betaalsysteem.... hebben we al en het heet Bitcoin.

Decentralize/Tokenize/Blockchain all the things..... echt, vergeet het.
Het artikel is uit dec 2017. Volgens mij heb je de boodschap niet helemaal begrepen
pi_181233481
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inside info dit, illuminatie confirmed.
Sssssst! :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181233507
Om door te gaan op de vergelijking met Bittorent die dus volledig zonder incentive werken, Algorand doet dit ook. Ben wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ken geen andere crypto die niet iets van een reward ofzo heeft voor het netwerk onderhouden.
pi_181233711
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:08 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het artikel is uit dec 2017. Volgens mij heb je de boodschap niet helemaal begrepen
Sorry, ik was even in de war met die twee artikelen die hij onderaan aanbeveelt uit 2013 waardoor hij geïnspireerd is geraakt. De ideeën uit het artikel stammen dus wel gewoon uit 2013... wat een hele andere tijd in crypto was.

quote:
An obscure blog post in 2013 “The Dawn of Autonomous Corporations” changed my perspective on what cryptocurrencies actually were, and could be, about. The post also linked to a (then) 19 year old’s forward thinking series on Decentralized and Autonomous models. The author’s name was Vitalik Buterin.
En ik heb de boodschap wel degelijk begrepen. Maar het is gebakken lucht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181233786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Sorry, ik was even in de war met die twee artikelen die hij onderaan aanbeveelt uit 2013 waardoor hij geïnspireerd is geraakt. De ideeën uit het artikel stammen dus wel gewoon uit 2013... wat een hele andere tijd in crypto was.

[..]

En ik heb de boodschap wel degelijk begrepen. Maar het is gebakken lucht.
Je denkt dus nog steeds dat decentrale dataopslag inhoudt dat alle data on-chain opgeslagen wordt? :P
pi_181233963
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Sorry, ik was even in de war met die twee artikelen die hij onderaan aanbeveelt uit 2013 waardoor hij geïnspireerd is geraakt. De ideeën uit het artikel stammen dus wel gewoon uit 2013... wat een hele andere tijd in crypto was.

[..]

En ik heb de boodschap wel degelijk begrepen. Maar het is gebakken lucht.
Decentralisatie van “ownership” is geen gebakken lucht. Het is noodzakelijk en gelukkig ook mogelijk
pi_181235216
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nou weer mee? _O-

Echte harde kapitalisme, wat houdt dat in?
Jij vind kapitalisme niet hard?
It All Goes Back in the Box
pi_181237503
Jezus wat een lappen tekst hier, tijd voor de moon boys om weder te keren en blockchain nerds te vertrekken. :+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 20:45:59 #90
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181238013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:18 schreef KappenBakken het volgende:
Om door te gaan op de vergelijking met Bittorent die dus volledig zonder incentive werken, Algorand doet dit ook. Ben wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ken geen andere crypto die niet iets van een reward ofzo heeft voor het netwerk onderhouden.
https://twitter.com/SiaTechHQ/status/964608678035886082
The best firms advertise the least...
pi_181238408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:30 schreef TwztId het volgende:
Jezus wat een lappen tekst hier, tijd voor de moon boys om weder te keren en blockchain nerds te vertrekken. :+
Ja, waar blijven de moonboys.
Lambo of Rekt
pi_181238445
Zoeken jullie een optimist?
Hier heb je er één:
rogerkver twitterde op donderdag 16-08-2018 om 16:10:00 .@Excellion, Bitmain earns more money in a single month than @Blockstream has in all the years it’s been "operating".The truth is undeniable: The smart money is backing Bitcoin Cash. https://t.co/uhtFcrFO7d reageer retweet
:')
It All Goes Back in the Box
pi_181238720
Wavesmaand is altijd zo'n mooie maand. Vet 32% woehoe
pi_181238950
Dentacoin FTW.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:23:16 #95
131603 Afwazig
Serious business
pi_181239108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:00 schreef Aventuras het volgende:
Zoeken jullie een optimist?
Hier heb je er één:
rogerkver twitterde op donderdag 16-08-2018 om 16:10:00 .@Excellion, Bitmain earns more money in a single month than @Blockstream has in all the years it’s been "operating".The truth is undeniable: The smart money is backing Bitcoin Cash. https://t.co/uhtFcrFO7d reageer retweet
:')
Als je zo delusional bent ga je wel lekker hoor. Boh.
pi_181239121
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je zo delusional bent ga je wel lekker hoor. Boh.
ja, doe mij ook van die shit.
Lambo of Rekt
pi_181239251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:16 schreef illusions het volgende:
Dentacoin FTW.
Tandartsen adviseren Dentacoin.
pi_181239410
SEAL gaat de boel redden.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 augustus 2018 @ 21:45:58 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181239695
Ik heb werkelijk geen idee wat er nu gaat gebeuren met BTC en VET :P Normaal heb ik wel een idee (niet altijd juiste :P), maar echt compleet blank op dit moment, vooral omdat ik VET niet nu al zo hoog had verwacht.
pi_181240208
LSK is lekker aan het herstellen. Bijna weer in de top 20 van CMC.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')