had hier gelezen dat het nooit meer goed zou komen met de altsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:39 schreef chroestjov het volgende:
R.I.P. iedereen die net de alts heeft omgezet naar BTC.
Dat is een wavesfanboy, moet je niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had hier gelezen dat het nooit meer goed zou komen met de alts
snel weer alles terug gekochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 01:07 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dat is een wavesfanboy, moet je niet al te serieus nemen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had hier gelezen dat het nooit meer goed zou komen met de alts
Goed verhaal weer, noobcrypto.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 01:07 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dat is een wavesfanboy, moet je niet al te serieus nemen
Ik ben het een beetje zat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Booh swingtraden is vermoeiend.
Piek was vannacht om 5-6u, en alle winst vanochtend alweer verdampt.
Icx&ZIL nu maar weer naar USDT of nog ff aanhouden?
Nee, je kunt niet alles meepakken, maar wel steeds net te vroeg/laat enz.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat de laatste tijd.
ONT nog lekker meegepakt? Dat was nog wel de grootste winstpakker.
Nou ik zie als het goed maken van giga verlies van 2 weken drama. Bijna weer terug op nivo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Je hebt wel paar mooie trades gemaakt met deze pieken en dalen toch?
Ik trade niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik zie als het goed maken van giga verlies van 2 weken drama. Bijna weer terug op nivo.
En jij?
Dat was ook mijn idee begin van het jaar, net zoals maar 1 x per maand kijken en fiat pompen.quote:
Ja ik zit ook wel in de alts jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee begin van het jaar, net zoals maar 1 x per maand kijken en fiat pompen.
Maar niks van gekomen![]()
En hoe staat jouw portfolio ervoor, veel in alts?
Ik heb 't een paar maanden gedaan maar laatste tijd niet leuk meer. Ik heb er nogal een handje van om niet met verlies te willen verkopen maar dat moet je wel kunnen. Dan zit ik soms een paar dagen met een of andere shitcoin en dan hou ik 'm dus veel te lang vast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee begin van het jaar, net zoals maar 1 x per maand kijken en fiat pompen.
Maar niks van gekomen![]()
En hoe staat jouw portfolio ervoor, veel in alts?
1% dagelijks is dan ook niet haalbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb 't een paar maanden gedaan maar laatste tijd niet leuk meer. Ik heb er nogal een handje van om niet met verlies te willen verkopen maar dat moet je wel kunnen. Dan zit ik soms een paar dagen met een of andere shitcoin en dan hou ik 'm dus veel te lang vast.
Das 'n beetje mijn gebrek en waarom het nu niet echt veel opleverde.
Maargoed, 1% dagelijks is in principe al genoeg om je inzet gigantisch te vermeerderen in een jaar.
Waarom niet? Met swing/daytraden is dat prima haalbaar. Echter scheidt de markt vanzelf het kaf van het koren zodra het bearish is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:23 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
1% dagelijks is dan ook niet haalbaar.
1% dagelijks is in een jaar een rendement van x38, in twee jaar x1427 in drie jaar x53939 en in vier jaar x2038007.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom niet? Met swing/daytraden is dat prima haalbaar. Echter scheidt de markt vanzelf het kaf van het koren zodra het bearish is.
Ik doe het ook niet echt voor het geld maar ik word wel agressief als ik veel verlies en ik betrap me erop dat ik echt altijd ermee bezig ben, dus maar ff pauze genomen.
Snap ik ook wel, maar 1% dagelijks is gewoon haalbaar. Echter haalt een dag met 3% verlies dat gauw onderuit en veel mensen traden natuurlijk niet met hun hele wallet. Als jij met 20k trade, en je maakt even 1k winst, de meeste gaan de dag erna niet met 21k traden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:29 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
1% dagelijks is in een jaar een rendement van x38, in twee jaar x1427 in drie jaar x53939 en in vier jaar x2038007.
Om dat even in perspectief te plaatsen, begin met een ton en je bent binnen 4 jaar de rijkste man ter wereld (by far). Dat is onhaalbaar. En dat is nog los van het feit dat je al zo rijk bent dat je de liquiditeit niet meer vindt om te handelen na een jaar of twee/drie.
Ik heb voor mezelf een paar regels genomen die mij schijnen te helpen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom niet? Met swing/daytraden is dat prima haalbaar. Echter scheidt de markt vanzelf het kaf van het koren zodra het bearish is.
Ik doe het ook niet echt voor het geld maar ik word wel agressief als ik veel verlies en ik betrap me erop dat ik echt altijd ermee bezig ben, dus maar ff pauze genomen.
Dan is het dus niet haalbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:33 schreef illusions het volgende:
maar 1% dagelijks is gewoon haalbaar. Echter haalt een dag met 3% verlies
Ik bedoel ook niet elke dag zonder uitzondering.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:33 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dan is het dus niet haalbaar.
Ah maar dan mis je de compound van je winst. Dat is zonde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet elke dag zonder uitzondering.Maar met winst afromen elke dag 200¤ verdienen met 20k kapitaal is redelijk te doen en zonder al te veel risico.
Bovendien niet haalbaar, je houdt nooit je nivo van 20K die slinkt tot 0 hoedan ook een keer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ah maar dan mis je de compound van je winst. Dat is zonde.
Ik compound alles hoor.. alles of niks, maar volgens mij doen veel mensen dat niet. Meeste traders die ik ken traden overigens met andermans geld en pakken 2% tot 5% op elke trade, of die trade nou uitkomt op winst of verlies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ah maar dan mis je de compound van je winst. Dat is zonde.
Mijn tactiek is redelijk hetzelfde, alleen ik doe niet echt onderzoek naar waar een coin voor staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een paar regels genomen die mij schijnen te helpen:
- bij duidelijk dalende markten in USDT en dan heb je geen omkijken.
- niet luisteren naar shillers en ta lui
- begrijpen vd markt
- meer safe trades
- eruit bij geen zin/vakantie (USDT)
- gebruik maken van duidelijke deadlines, maar vroeg weer uitstappen (vb straks vet 1 sept maar zeker bij een hoge piek er weer uit, kan wel 3 dgn daarvoor zijn)
- niet in hodl constructies stappen
- bij twijfel in btc blijven
Ik hodl ook een coin, een fantastisch project wat echt gaat renderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Mijn tactiek is redelijk hetzelfde, alleen ik doe niet echt onderzoek naar waar een coin voor staat.
Kijk meer naar sell/buy walls en handel daarop. HODL maar 1 coin en dat is NavCoin omdat ik die in het begin heel leuk vond, heb er ook maar heel weinig in maar das ook iets van 25% van wat 't was.
Volgens mij is heel dat project dood. Ze posten alleen maar artikelen over nepmerken op Facebook/Twitter en voor de rest gebeurt er geen pleuris. BitcoinTalk laatste post in Mei.quote:
Eens +31-20-808 2675 bellen, kijken wie opneemt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:49 schreef KappenBakken het volgende:
Ik ben binnenkort weer in Eindhoven, zal dan is even bij NXP kijken. Schijnt dat ze daar goede relaties mee hebben.
https://seal.network/careers.htmlquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens +31-20-808 2675 bellen, kijken wie opneemt.Neem aan dat ze dat wel gecovered hebben maar het project lijkt nogal dood.
Je kunt mij opvegen nu hoorquote:Blockchain Evangelist
Seal is searching for an experienced Evangelist, who is an expert in blockchain technology and the cryptocurrency landscape, to play a key role in building our community and media outreach. We are rapidly growing the Seal platform and looking for the ideal candidate to evangelize the platform's capabilities and brand message through providing meaningful content on social and digital mediums, presenting at events and engaging with journalists or other stakeholders in the cryptocurrency space. You will work inside the Marketing function and report to the executive team.
.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:04 schreef illusions het volgende:
Evangelist ook, wat the fuck man. Wat moet je dan doen? Gewoon zelfde als jinxed hier doet ofzo, beetje SEAL roepen op forums.
Op elk idioot idee Blockchain plakken, en je bent klaar voor de dag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:04 schreef illusions het volgende:
Evangelist ook, wat the fuck man. Wat moet je dan doen? Gewoon zelfde als jinxed hier doet ofzo, beetje SEAL roepen op forums.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:04 schreef illusions het volgende:
twitter:RDRv3 twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 17:46:36cryptojerks have started unloading their mining rigs on bay area craigslist and oh my god I found all of your graphics cards, everyone https://t.co/ydRahTZixu reageer retweet
Dat is Jinx, maar die doet zijn werk niet goed dus zoeken ze nu een nieuwe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:02 schreef KappenBakken het volgende:
Je kunt mij opvegen nu hoor![]()
![]()
"an experienced Evangelist"
Hij bleef een beetje hangen in zijn teksten, was mij ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:32 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat is Jinx, maar die doet zijn werk niet goed dus zoeken ze nu een nieuwe.
twitter:nblr twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 14:03:37Best explanation of Bitcoin so far:https://t.co/y7fKJHMftK reageer retweet
twitter:Theophite twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 00:49:40@am_anatiala imagine if keeping your car idling 24/7 produced solved Sudokus you could trade for heroin reageer retweet
Als mensen nou eens wat minder met het korte termijn bezig zouden zijn....quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:13 schreef Kyran het volgende:
Deze zat er aan te komen. Kwamen maar niet door die 6.6k, meerdere keren geprobeerd, dus die dump is niet raar en schade valt nog mee.
Wat is dit nou voor een onzin. Iemand kan toch zowel op korte als op lange termijn kijken naar de prijzen. Het is echt niet zo dat er maar één manier is om er naar te kijken of om er geld mee te verdienen. Als je in januari bent ingestapt en alleen maar hodl heb lopen roepen dan heb je nu dik verlies. Als je een beetje op korte termijn heb lopen traden heb je misschien zelfs nog winst.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:23 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Als mensen nou eens wat minder met het korte termijn bezig zouden zijn....
Rustaagh chefquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin. Iemand kan toch zowel op korte als op lange termijn kijken naar de prijzen. Het is echt niet zo dat er maar één manier is om er naar te kijken of om er geld mee te verdienen. Als je in januari bent ingestapt en alleen maar hodl heb lopen roepen dan heb je nu dik verlies. Als je een beetje op korte termijn heb lopen traden heb je misschien zelfs nog winst.
Niet iedereen zit hier al sinds 3 jaar in crypto, dus je reactie gaat nergens over.
Wat gaat er uberhaupt veranderen als mensen niet meer op korte termijn bezig zouden zijn?
Oh ben rustig hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:29 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Rustaagh chef
Spaar je energie voor als het hier weer druk wordt en jij het ook druk krijgt
Nou sorry hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin. Iemand kan toch zowel op korte als op lange termijn kijken naar de prijzen. Het is echt niet zo dat er maar één manier is om er naar te kijken of om er geld mee te verdienen. Als je in januari bent ingestapt en alleen maar hodl heb lopen roepen dan heb je nu dik verlies. Als je een beetje op korte termijn heb lopen traden heb je misschien zelfs nog winst.
Niet iedereen zit hier al sinds 3 jaar in crypto, dus je reactie gaat nergens over.
Wat gaat er uberhaupt veranderen als mensen niet meer op korte termijn bezig zouden zijn?
Neerbuigend?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh ben rustig hoorKan gewoon slecht tegen posts die zo neerbuigend doen zonder even een paar seconden verder te denken.
... en ja, man zal nog wat worden tijdens een bull run
Het lijkt er steeds meer op dat die 6k eraan gaat. Binnenkort vast weer negatief ETF nieuws. Gisteren heb ik mijn long vanaf 6k maar weer gesloten, het viel mij hard tegen eigenlijk..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:13 schreef Kyran het volgende:
Deze zat er aan te komen. Kwamen maar niet door die 6.6k, meerdere keren geprobeerd, dus die dump is niet raar en schade valt nog mee.
Hoop niet te vroeg, pas over een kleine week fiat...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:29 schreef KappenBakken het volgende:
We gaan omlaag omlaag omlaag omlaag
Is verzet, exitscam confirmedquote:
Hoe langer je hier meeleest hoe duidelijker het word dat het maar een droevige bende is hier.. haal tegenwoordig meer plezier en nuttige info uit Crypto Twitter en Telegram.quote:Op zondag 19 augustus 2018 08:38 schreef illusions het volgende:
Lekker traag tyfustopic dit weer. Je kan wel merken dat we weer failliet gaan.
Voor de informatie moet je hier sowieso niet zijn nee. Verder is het gewoon slap ouwehoeren, een droevige bent is wel erg overdreven imo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Hoe langer je hier meeleest hoe duidelijker het word dat het maar een droevige bende is hier.. haal tegenwoordig meer plezier en nuttige info uit Crypto Twitter en Telegram.
Allemaal de schuld van SEAL.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Hoe langer je hier meeleest hoe duidelijker het word dat het maar een droevige bende is hier.. haal tegenwoordig meer plezier en nuttige info uit Crypto Twitter en Telegram.
Gelukkig is het bijna weer Wavesmaand.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van SEAL.
Sommige mensen slapen ook en itt Reddit bv zitten we in dezelfde timezone. Maar de SC is zeker dood gedurende de nacht (Toto, de TIPS King post nog weleens, DaMart heeft ook andere hobbiesquote:Op zondag 19 augustus 2018 08:38 schreef illusions het volgende:
Lekker traag tyfustopic dit weer. Je kan wel merken dat we weer failliet gaan.
Meestal gaat 't wel door tot diep in de nacht, vandaar mijn rant. Ik ben sowieso altijd tot minimaal 6 a 7 uur wakker vandaar mijn post.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen ook en itt Reddit bv zitten we in dezelfde timezone. Maar de SC is zeker dood gedurende de nacht (Toto, de TIPS King post nog weleens, DaMart heeft ook andere hobbiesmaar Rois bv is weg).
C'est la vie...
Denk dat je beter de post count kan gaan tellen i.p.v. aantal topics. Maar dat kan je zelf ook toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:35 schreef iloveshitcoins het volgende:
op de bodem van 2015 waren er ongeveer 1 a 2 topics per maand. dus we hebben nog ff te gaan naar mijn inziens.
ja maar dat is veel werk. jullie hebben alle tijd toch op de zolderkamer?quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat je beter de post count kan gaan tellen i.p.v. aantal topics. Maar dat kan je zelf ook toch?
Kijk ff naar afgelopen zaterdag nacht: +9uur geen reactiequote:Op zondag 19 augustus 2018 10:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Meestal gaat 't wel door tot diep in de nacht, vandaar mijn rant. Ik ben sowieso altijd tot minimaal 6 a 7 uur wakker vandaar mijn post.
Truequote:Op zondag 19 augustus 2018 10:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat je beter de post count kan gaan tellen i.p.v. aantal topics. Maar dat kan je zelf ook toch?
dat is serieus werk. studeren studeren studeren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk dat jij het meest tijd hebt van allemaal met al je ta analyses
Ik weet niet hoe anderen het doen, (studenten, werklozen of full time in crypto) maar ik heb overdag werk te doen (wel Bittrex open staanquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk dat jij het meest tijd hebt van allemaal met al je ta analyses
Waarom doe je dat zelf niet?quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:32 schreef iloveshitcoins het volgende:
kan iemand even een grafiek maken van het aantal topics per week in verhouding tot de btc prijs? ben er wel benieuwd naar.
Ja jezus ik ga niet elk topic van de afgelopen 100 miljoen miljard jaar aflopen om te kijken of er ooit 9 uur stilte is geweest hoor. Dit is een SC en het was maar een opmerking, slakken hebben geen zout nodig ouwe pikquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kijk ff naar afgelopen zaterdag nacht: +9uur geen reactie
[..]
True
twitter:PeterLBrandt twitterde op zaterdag 18-08-2018 om 20:28:33Us old-timers always considered a decline greater than 80% to be a bubble that popped. Most altcoins must be legitimately considered as bubbles that popped. The dead-cat bounces from the resulting decimation can be wicked. https://t.co/CWyeDPlZOx reageer retweet
Oh nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Iedereen gaat hier altijd prima.
Morgen een ama met sunny + een of andere aankondiging.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef leolinedance het volgende:
VET staat alweer een tijdje stil, tijd voor een moentje.
Nee hoor, van januari tm begin augustus ging ik heel slecht. Maar na de moon van VET staat mijn portfolio zowaar weer in de buurt van mijn inlegquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Iedereen gaat hier altijd prima.
Man man, Je bent wel erg snel op je pik getraptquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja jezus ik ga niet elk topic van de afgelopen 100 miljoen miljard jaar aflopen om te kijken of er ooit 9 uur stilte is geweest hoor. Dit is een SC en het was maar een opmerking, slakken hebben geen zout nodig ouwe pik
Klopt. Dat was toch een soort Airbnb ofzo toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Rentberry heb ik in dit topic meermaals voorbij zien komen.
Volgende keer gewoon om een m00n vragen, nu is die maar 10%...quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef leolinedance het volgende:
VET staat alweer een tijdje stil, tijd voor een moentje.
blij dat ik mn cardano's verkocht heb op 50 cent.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:26 schreef Aventuras het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PeterLBrandt twitterde op zaterdag 18-08-2018 om 20:28:33Us old-timers always considered a decline greater than 80% to be a bubble that popped. Most altcoins must be legitimately considered as bubbles that popped. The dead-cat bounces from the resulting decimation can be wicked. https://t.co/CWyeDPlZOx reageer retweet
Inderdaad. Morgen grote moon dan aubquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon om een m00n vragen, nu is die maar 10%...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |