We hebben nog zo'n 9000% in te halen.quote:
https://blog.lisk.io/bloc(...)mainnet-55de51f6d9e4quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
LSK is lekker aan het herstellen. Bijna weer in de top 20 van CMC.
Ja duh, we moeten die 12 dollah halen!quote:
12USD EOY idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duh, we moeten die 12 dollah halen!
edit, nevermind/.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:32 schreef Kyran het volgende:
Zoveel alt prijzen zijn zo goed als terug op niveau voor november. Niet normaal.
Eerst 1 september 1 dollarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duh, we moeten die 12 dollah halen!
Jep, dan zit jij aan de belastingdienst uit te leggen hoe je daaraan komt, want we hebben je al verradenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:58 schreef noobcrypto het volgende:
Vet 1 dollar, dan ben ik een tijdje afwezig hier ;d
De belastingdienst weet dan nog steeds niet wat ik heb ;Dquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, dan zit jij aan de belastingdienst uit te leggen hoe je daaraan komt, want we hebben je al verraden
Dik veel doekoe heb ik ze verteldquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:34 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
De belastingdienst weet dan nog steeds niet wat ik heb ;D
7 uur later dan Nederland. NL is GMT+1 in de winter en GMT+2 in de zomer maar altijd UTC+1.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:49 schreef Roellie80 het volgende:
August 20th 12 PM UTC+8
Dat is 6 uur later, dus dat is dan 6 uur in de morgen bij ons, ofniet?
Oke.. dus 5 uur ‘s ochtens dan. Ik ben zo’n ramp met deze dingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:17 schreef illusions het volgende:
7 uur later dan Nederland. NL is GMT+1 in de winter en GMT+2 in de zomer maar altijd UTC+1.
Alles lijk rekt te gaan, Lisk brand ik me geen 3de keer aan: Wel rond 3$ gekocht, ging naar $32,omgezet naar Omise rond de $20 maar ook die maar eruit gegooid rondom $12quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
LSK is lekker aan het herstellen. Bijna weer in de top 20 van CMC.
Sorry, ik had het fout, UTC loopt gelijk met GMT, dus wel 6 uur later.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Oke.. dus 5 uur ‘s ochtens dan. Ik ben zo’n ramp met deze dingen
Oke thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 02:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Sorry, ik had het fout, UTC loopt gelijk met GMT, dus wel 6 uur later.Dat is dan 06:00 volgens mij, want 12PM is altijd 's middags, anders is het 0:00 AM denk ik.
Bizar hoe dit ineens weer kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:58 schreef Kyran het volgende:
Hmmm alle alle alts gaan moon. Ben benieuwd wat weekend ons gaat brengen.
Hoeveel kaartjes zou Sunny krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:42 schreef fathank het volgende:
Het is trouwens Chinees Valentijn vandaag.
Inderdaad, daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Bizar hoe dit ineens weer kan.
Eerst maar eens zien hoe het houdt, zul je zien krijgen nee straks weer een klassieke Weekenddump.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:41 schreef metallicelmo het volgende:
VET heeft nu toch een eigen blockchain? Hebben die ook wallets die je op Windows kunt draaien?
Het gaat kut met de ALTS he? Misschien kan jij beter wat minder bijbels lezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:01 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Nooit is wel heel definitief :p Maar ik denk dat de bubbel wel geknapt is ja en dat het voor een heleboel coins niet meer goed komt. Een -97% moet wel van heel ver komen om alleen nog maar op de ATH te geraken. Veel mensen die nog geld in alts hebben zitten zullen het er onderweg ook uit gaan halen waardoor je een verkoopdruk krijgt die het voorheen niet had. Weet je nog dat net na de crash zoveel mensen hier zeiden van aah de volgende top ga ik wel direct verkopen? Die "top" is dan waarschijnlijk een stuk lager omdat mensen deze keer minder hebberig zijn. Maar dat maakt ook dat de bubbel niet echt kan groeien.
Als alts in fiat geprijsd waren en bitcoin niet bestond had ik 100% durven zeggen dat het een eenmalige bubbel was. Bitcoin zie ik nog wel naar een veel hoger niveau stijgen en zolang de main orderbooks met alts in bitcoin zijn en ook nog eens met een extreem lage liquiditeit in die orderbooks is alles nog mogelijk. Je hebt weinig geld nodig om een coin hard omhoog te laten gaan in enkele dagen. Nadeel natuurlijk is dat op een ATH zo'n altcoin wel weer miljarden waard kan zijn op papier, maar zodra groot geld eruit gaat is die coin snel weer rekt.
Verder hebben flink wat alts een heleboel geld verloren door de crash, waardoor ze eigenlijk nu al het meeste van hun opgehaalde geld kwijt zijn. Tel daarbij nog marketing, kantoren, listnings etc bij op en het ziet er niet echt rooskleurig uit (ondanks de gratis miljoenen die er naar toe gegooid werden). En als laatste gaan er gewoon nog duizenden ico's bijkomen zodra het weer omhoog gaat. Waardoor misschien die nieuwe coins wel beter gaan worden. (Echte harde kapitalime over de gehele wereld verspreid en zonder enige regulatie![]()
).
Volgens mij is Ethereum de fork. Ethereum classic is de chain met de dao hack er nog op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:34 schreef Black-Death het volgende:
Kreeg net een mailtje van Coinbase dat ze ETH classic wallet hebben. Nou snap ik dat niemand hier een glazen bol heeft, maar wat zijn jullie verwachtingen hiervan? Is dat zo'n zelfde afsplitsing als met bitcoin cash?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Volgens mij is Ethereum de fork. Ethereum classic is de chain met de dao hack er nog op.
Maar alle developer activiteit zit op Ethereum.
Daarnaast is er heel wat minder vijandigheid tussen deze twee communities. Ethereum classic komt bijvoorbeeld ook naar Devcon 4 in Praag georganiseerd door de Ethereum Foundation.
Ah dat is goed om te weten. Mag ik daaruit concluderen dat ETH Classic eigenlijk een groter potentieel heeft dan ETH? Of is dat te kort door de bocht? (nog even los van de huidige koersen)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:52 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij was Ethereum Classic de originele coin en is Ethereum eigenlijk de fork zoals we die vandaag kennen? Daar was nogal wat kritiek op omdat ze na die DAO hack de boel hebben teruggezet in de tijd om zo de hack ongedaan te maken ofzo?
potentiëel als in? Ik zit niet graag op een chain waar een hacker enorm veel coins heeft gestolen, discussies over of de eth fork terecht is of niet daargelatenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Ah dat is goed om te weten. Mag ik daaruit concluderen dat ETH Classic eigenlijk een groter potentieel heeft dan ETH? Of is dat te kort door de bocht? (nog even los van de huidige koersen)
Dit kan toch niemand zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Ah dat is goed om te weten. Mag ik daaruit concluderen dat ETH Classic eigenlijk een groter potentieel heeft dan ETH? Of is dat te kort door de bocht? (nog even los van de huidige koersen)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:22 schreef fathank het volgende:
Vitalik is ook maar een sellout met z'n Bcash-pijperij
Vitalik noemt toch regelmatig Bcash in zijn tweets?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:30 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit was fake news van Forbes.
Geef is een voorbeeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vitalik noemt toch regelmatig Bcash in zijn tweets?
Beter opletten maat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:30 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit was fake news van Forbes.
Ja geen idee, ik zie af en toe een screenshot voorbij komen. En die gozer tweet zo verdomde veel dat ik geen zin heb om dat op te zoeken.quote:
Hij geeft ook vaak gratis eth wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik zie af en toe een screenshot voorbij komen. En die gozer tweet zo verdomde veel dat ik geen zin heb om dat op te zoeken.
Dat valt me ook op. Heb nu al paar keer gestuurd, maar nog niks terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Hij geeft ook vaak gratis eth weg
Vooral dat ja. Probeerde net ook ff snel wat te vinden maar die gast gooit een halve whitepaper in 80 delen achter elkaar op Twitter en 348 retweets per dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik zie af en toe een screenshot voorbij komen. En die gozer tweet zo verdomde veel dat ik geen zin heb om dat op te zoeken.
Ah deze link zocht ik ja, thanks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:32 schreef Kyran het volgende:
Mooie activiteit op VeChain public chain.
https://explore.veforge.com/blocks
Nog het beginquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:55 schreef KappenBakken het volgende:
VEN wordt dus meer gebruikt dan ICON maar minder dan NEO. Klopt ook wel met de waardering op dit moment
Dat Vaporware gezeik begint nu pas. De NEO blockchain draait allang maar heeft *veel* problemen, stopt soms, kwetsbaar voor ddos en forked soms terwijl ze zelf beweren dat dat niet kan/kon. Dat kan bij VEN/VET ook twee jaar na launch nog gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog het beginnatuurlijk. Wel netjes op zich, want ICX is al langer in gebruik en NEO nog een stuk langer, dus ben benieuwd waar het naar toe gaat. Mooi dat Vaporware gezeik nu ook in de kast kan.
Waar komt die activiteit vandaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog het beginnatuurlijk. Wel netjes op zich, want ICX is al langer in gebruik en NEO nog een stuk langer, dus ben benieuwd waar het naar toe gaat. Mooi dat Vaporware gezeik nu ook in de kast kan.
Problemen zullen er vast zijn, maar definitie van Vapourware is "niet bestaand / beschikbaar product" en dat is VeChain in ieder geval niet nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:19 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat Vaporware gezeik begint nu pas. De NEO blockchain draait allang maar heeft *veel* problemen, stopt soms, kwetsbaar voor ddos en forked soms terwijl ze zelf beweren dat dat niet kan/kon. Dat kan bij VEN/VET ook twee jaar na launch nog gebeuren.
Tot nu toe valt het mij mee hoe goed VEN zijn mainnet launch heeft geregeld, ik had veel meer problemen verwacht, maar het is nu niet in een keer in orde
Ah zo. Dan heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Problemen zullen er vast zijn, maar definitie van Vapourware is "niet bestaand / beschikbaar product" en dat is VeChain in ieder geval niet nu.
Alle orderboeken zijn nu te bekijken zonder te zijn ingelogd.twitter:ciguleva twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 07:51:49If you want to check the Waves DEX without signing in, to see the order book, to find out the current volume or the trading history etc. Welcome https://t.co/C2gYUsy8aR #WavesPlatform #DEX #Exchange #Crypto #blockchain #WavesDEX https://t.co/iiNt2BT79t reageer retweet
Dit is toch wel de meest bijzondere tot nu toe.twitter:_Man_WithNoName twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 16:39:08Where the portal will bring us? https://t.co/WYIvCumJH9 reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:41 schreef EggsTC het volgende:
Dit is toch wel de meest bijzondere tot nu toe.twitter:_Man_WithNoName twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 16:39:08Where the portal will bring us? https://t.co/WYIvCumJH9 reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Waar komt die activiteit vandaan?
ARE YOU TELLING ME THE CEO OF CARDANO AND FOUNDER OF ETHEREUM IS CREATING VAPORWARE?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:33 schreef Kyran het volgende:
Als er dan een coin vaporware genoemd moet worden is dat trouwens wel CardanoHelden dat het zijn. Nog steeds niks gedaan ....
BTC probeert al de hele dag, zit constant tegen resistance aan te humpen als een geile tiener.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:16 schreef EggsTC het volgende:
ik eis moon, jullie hebben het beloofd.
Fingers crossedquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC probeert al de hele dag, zit constant tegen resistance aan te humpen als een geile tiener.
VeChain is denk ik wel even klaar, denk dat die een correctie gaat doen (aan het doen is), maar verwacht eigenlijk geen hele gekke dump. Ben heel erg benieuwd naar weekend. Normaal gesproken krijg je vrijdag laat al een weekend dumpje te zien, hopen dat die nu uitblijft.
VEN naar 1usdquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC probeert al de hele dag, zit constant tegen resistance aan te humpen als een geile tiener.
VeChain is denk ik wel even klaar, denk dat die een correctie gaat doen (aan het doen is), maar verwacht eigenlijk geen hele gekke dump. Ben heel erg benieuwd naar weekend. Normaal gesproken krijg je vrijdag laat al een weekend dumpje te zien, hopen dat die nu uitblijft.
We willeln moehoehoehoeoheen, seal gaat onze ass reddenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:24 schreef illusions het volgende:
Als je in alts zit hoeft het nog maar een dag of 10 te gaan zoals vandaag en dan zitten we weer op het vorige niveau waar we ook al steen en been zaten te klagen.
Te weinig geinvesteerd in een Sletlana pump, vriendquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:12 schreef Kyran het volgende:
Veel te veel kleren, te weinig Sletlana.
Denk het ook ja. En zo niet, knuppelen we jinxed dood bij gebrek aan zeehonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We willeln moehoehoehoeoheen, seal gaat onze ass redden
netjes verwoord... en agreed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk het ook ja. En zo niet, knuppelen we jinxed dood bij gebrek aan zeehonden.
Blijft overigens frappant dat jinxed z'n nickname is geworden aangezien de huidige en de vorige er niks van weg hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |