Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Link?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Die kloon van capuchon_jongen(of althans, neem aan dat het een kloon is en kan ook iemand anders zijn natuurlijk)
Goed slotjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:22 schreef Flippiee het volgende:
Staan allemaal al in je OP toch? Opgelost derhalve slotje
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:27 schreef Driepink het volgende:
Van die capuchon_jongen.
Wat is dat voor grammatica?
Vlaamsquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:27 schreef Driepink het volgende:
Van die capuchon_jongen.
Wat is dat voor grammatica?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Topshowquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:30 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, dikke tip, Monitor kan je ook niet blocken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
Hebben ze toch niets aan dan, ze zijn aan het voetballen, niet aan het knikkeren.
Ze winnen dan wel weer een balquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
Hebben ze toch niets aan dan, ze zijn aan het voetballen, niet aan het knikkeren.
Wist je al dat Haags niet meetelt bij dit spel?quote:
(lol)quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:34 schreef Driepink het volgende:
Ergens in Azië aanbidden ze Homijn zelfs:
[ afbeelding ]
Dat is Ho-Chi-Mijnquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:34 schreef Driepink het volgende:
Ergens in Azië aanbidden ze Homijn zelfs:
[ afbeelding ]
Nog een tip:quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef Driepink het volgende:
Tips voor dit spel:
- Als haags na je post tellen je punten door, pas als iemand anders daarna post stopt ie met tellen
- Idem dito voor monitor
haha, neequote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef Homijn het volgende:
Tips voor dit spel:
- Als jullie allemaal langdurig stil zijn, kan ik meer punten scoren![]()
Bedankt voor de medewerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 21:38:50 ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef Driepink het volgende:
Nog een tip:
- Als Driepink na je post tellen je punten ook doorNog een tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.typ je met O-). Niet met 0-)
Nog een pro-tip:quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nog een tip:typ je met O-). Niet met 0-)
JA toch, ik een puntje jij een puntjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:39 schreef Driepink het volgende:
Het gaat mij anders al de hele avond goed af met je naatje
Alleen aan het begin van een zin toch? Druk soms de shift te lang inquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
Waar heb je last van naatje? CaPS aLl oVEr the PLace.
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:40 schreef Homijn het volgende:
Speltip:
- Als Homijn na je post, post hij na je. Je kunt dan vragen wat hij daarmee bedoelt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Nog een tip:
- Quote je voorganger niet, zodat ze niet getriggerd worden om terug te keren naar dit topic.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Nog een tip:
- Quote je voorganger niet, zodat ze niet getriggerd worden om terug te keren naar dit topic.
Agh he, je bent er toch alquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:45 schreef Driepink het volgende:
O ja, je volgt wel de speltips op van Homijn maar niet van I.?
[..]
Dat was geen baggerquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:46 schreef Driepink het volgende:
Dat Knut topic is helemaal volgebaggerd de 1e pagina, daarna niet meer gelezen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen aan het begin van een zin toch? Druk soms de shift te lang in
Bouquet-reeks?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Er is zelfs een reeks voor hem bedacht
BeTquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Er is zelfs een reeks voor hem bedacht
Geprezen is hij die op tijd gas terugneemtquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:01 schreef Driepink het volgende:
Vijf zes zeven acht, remlof heeft mij nooit verkracht
Is ook zoquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Klinkt echt alsof jullie in de kelder gaan afspreken ofzo
Ik zorg wel dat ik alvast klaarlig.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tijd voor Homijn om wat punten te scoren dan, ik ga mijn bed in.
I. ik zie je rond 5 uur ofzo
Sstquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Trek je dat leuke pakje weer aan?
niks anders als eerder vandaag.quote:
Heb je dingen om je mee af te leiden?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niks anders als eerder vandaag.
voel gewoon dat ik een shot had na dat skype gesprek en dat later weer heb verprutst.
probeer nu maar een paar dagen geen contact op te nemen maar het is net als afkicken van drugs.
Zo moet je het niet zien hé.. Hoe was je gesprek bij de psych? Heb je voor jezelf al een plan om duidelijkheid te creëren?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niks anders als eerder vandaag.
voel gewoon dat ik een shot had na dat skype gesprek en dat later weer heb verprutst.
probeer nu maar een paar dagen geen contact op te nemen maar het is net als afkicken van drugs.
nu eerst geen contact en over een tijdje nog eens te vragen om te skypen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien hé.. Hoe was je gesprek bij de psych? Heb je voor jezelf al een plan om duidelijkheid te creëren?
boeken netflix PlayStation etcquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je dingen om je mee af te leiden?
JE doelt op gisteravond?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef Homijn het volgende:
Ze zeggen altijd dat het hier 20 minuten stil is als ik niet post, maar dat is dus helemaal niet zo
Heb je het er met de psych nog over gehad dan? Wat zei die?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nu eerst geen contact en over een tijdje nog eens te vragen om te skypen.
Dat is wel prima op zich, maar bijvoorbeeld sport doen ofzo ook? Kan je mind ook echt leegmaken.quote:
die begon dat hij het nog wel goed ziet komenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je het er met de psych nog over gehad dan? Wat zei die?
3x in de week overdag heb de dal uren.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel prima op zich, maar bijvoorbeeld sport doen ofzo ook? Kan je mind ook echt leegmaken.
LEkker bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
3x in de week overdag heb de dal uren.
meestal in de ochtend uren.quote:
Dat hij de relatie nog wel goed ziet komen, of de zorgen die je er nu over hebt?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die begon dat hij het nog wel goed ziet komenmaar dat ik met of zonder haar mijn leven zelf moet invullen.
Ben ik al mee bezig maar het gaat me soms zo traag.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
Dat hij de relatie nog wel goed ziet komen, of de zorgen die je er nu over hebt?
Maar hij heeft wel gelijk. Je leven zelf op de rit hebben zonder je over haar zorgen te maken is het belangrijkste nu.
Doorzetten man, je komt er zoveel sterker uit. Hou die gedachte vast.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig maar het gaat me soms zo traag.
zo vroeg, op de EUR 0.00 uquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Over een half uur sluit de VU over de speakers horen genot.
Op dit moment niet, want wedstrijd., nog kwartier/twintig minuten. Vervolgens naar huis fietsen, iets meer dan dertig minuten. OFwel, nog 50 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Luister jij ook naar die bazenzender Radio 49?
Wedstrijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op dit moment niet, want wedstrijd., nog kwartier/twintig minuten. Vervolgens naar huis fietsen, iets meer dan dertig minuten.
MAar hoezo dan, peaceman staat tot 23quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef Homijn het volgende:
Ik had iets belangrijks verwacht. Kom je hier mee...
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:44 schreef I. het volgende:
Ok, ik wist niet wiens kloon jij was, en toen zag ik dat shredder topic, en zag ik het. En toen was ik enigszins verbaasd en teleurgesteld, omdat ik je niet herkende in je postgedrag.
Dus.
En ja. Nu dat dus.
Wat is er gebeurd met jouw UI en die van Noodgang?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
elfhomijnerig
of elfhomijnig dat heeft wel 11 letters
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:48 schreef Homijn het volgende:
I. is nu zichzelf aan het volstoppen met snoepgoed....
ZOM SCquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jouw UI en die van Noodgang?
Door haaien aangevallen?
Nee, zombievirus waait door de ONZ-SCquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jouw UI en die van Noodgang?
Door haaien aangevallen?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat noodgang niks met gifjes kan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou wacht maar tot noodgang jou besmet
een niet bewegende zombie I danquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:53 schreef I. het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat noodgang niks met gifjes kan.
Wie weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een niet bewegende zombie I dan
Die is door de zombies opgegeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:55 schreef Homijn het volgende:
Veel te creepy, al die rare UI's. Die van mij ook.
Bovendien mist het vinkje
rip I.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bij jou hoeven ze alleen maar de I te veranderen in een kruisje:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:09 schreef Homijn het volgende:
Die van mij is gewoon echt te creepy, ik sla over
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:09 schreef Homijn het volgende:
Die van mij is gewoon echt te creepy, ik sla over
Ik ben inmiddels overleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is dat niet alleen tegen vampiers?
okequote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Was altijd wel toegestaan hoor.Zolang het geen spam is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |