Sstquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Trek je dat leuke pakje weer aan?
niks anders als eerder vandaag.quote:
Heb je dingen om je mee af te leiden?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niks anders als eerder vandaag.
voel gewoon dat ik een shot had na dat skype gesprek en dat later weer heb verprutst.
probeer nu maar een paar dagen geen contact op te nemen maar het is net als afkicken van drugs.
Zo moet je het niet zien hé.. Hoe was je gesprek bij de psych? Heb je voor jezelf al een plan om duidelijkheid te creëren?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niks anders als eerder vandaag.
voel gewoon dat ik een shot had na dat skype gesprek en dat later weer heb verprutst.
probeer nu maar een paar dagen geen contact op te nemen maar het is net als afkicken van drugs.
nu eerst geen contact en over een tijdje nog eens te vragen om te skypen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien hé.. Hoe was je gesprek bij de psych? Heb je voor jezelf al een plan om duidelijkheid te creëren?
boeken netflix PlayStation etcquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je dingen om je mee af te leiden?
JE doelt op gisteravond?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef Homijn het volgende:
Ze zeggen altijd dat het hier 20 minuten stil is als ik niet post, maar dat is dus helemaal niet zo
Heb je het er met de psych nog over gehad dan? Wat zei die?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nu eerst geen contact en over een tijdje nog eens te vragen om te skypen.
Dat is wel prima op zich, maar bijvoorbeeld sport doen ofzo ook? Kan je mind ook echt leegmaken.quote:
die begon dat hij het nog wel goed ziet komenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je het er met de psych nog over gehad dan? Wat zei die?
3x in de week overdag heb de dal uren.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel prima op zich, maar bijvoorbeeld sport doen ofzo ook? Kan je mind ook echt leegmaken.
LEkker bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
3x in de week overdag heb de dal uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |