Er zijn nauwelijks extreemlinksers en die paar die er zijn zijn het probleem niet. Dat zijn namelijk niet de racisten en xenofoben.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En de extreemlinksers er natuurlijk ook meteen afschoppen om consistent te zijn natuurlijk, topshow. En hoe ga je bepalen wat extreem is... Enfin, niet een discussie voor hier dit denk ik.
Nouja, als je anti-semieten die oproepen tot bombarderen van Joden een centrist noemt, vraag ik me serieus af wie je voor de gek probeert te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks extreemlinksers en die paar die er zijn zijn het probleem niet. Dat zijn namelijk niet de racisten en xenofoben.
Waarom zou hij extreem-rechts centrist noemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je anti-semieten die oproepen tot bombarderen van Joden een centrist noemt, vraag ik me serieus af wie je voor de gek probeert te houden.
Mods aanstellen die niet systematisch weigeren hun werk te doen om hun vriendjes te beschermen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
Het is hier niet de plek voor 'de extreem-links - extreem-rechts discussie'.
Graag weer ontopic, dus 'Wat zou je doen als je FA was?'
Dank u!
Mooi begin!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mods aanstellen die niet systematisch weigeren hun werk te doen om hun vriendjes te beschermen.
Was ik net aan LCMS gewend...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:13 schreef HPLC het volgende:
Ik zou het emailadres van Haags_kwartiertje veranderen zodat hij niet meer kan posten
Ja, ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was ik net aan LCMS gewend...
Wat maakt Lowlands zo boeiend dat het een forum moet dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik had Lowlands weer z'n eigen tijdelijke forum gegeven. Ik ga dan al jaren niet meer, één zo'n topic in FES is gewoon sneu
Allemaalquote:
Nou zeg.quote:
Stormfront, inclusief subforum voor Nederland en Vlaanderen, bestaat gewoon nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:11 schreef remlof het volgende:
Ik zie hem er ook niets tegen doen. Ik zou die groep extreemrechtse users die hier komt sinds Stormfront weg is er gewoon afschoppen, want die lopen de zaak enorm te verzieken momenteel.
Mooi, dan kunnen al die extreemrechtse lowlifes die hier tegenwoordig rondlopen fijn opzouten daarheen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Stormfront, inclusief subforum voor Nederland en Vlaanderen, bestaat gewoon nog.
Als ik Forum Admin was had ik gewoon een algemeen sticky topic gemaakt en ze allemaal bij de username benoemd en ze geband, puur voor het geschuimbek wat er ontstaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen al die extreemrechtse lowlifes die hier tegenwoordig rondlopen fijn opzouten daarheen.
Oh.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen al die extreemrechtse lowlifes die hier tegenwoordig rondlopen fijn opzouten daarheen.
quote:
kunnen we op FOK! ook niet zo iets makenquote:We are the voice of the new, embattled White minority!
IAmA (I Am a, .. ask me anything) lijkt mij anders ook wel een fijne toevoeging.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef zarGon het volgende:
Een "Ask FOK!"-forum (à la /r/askreddit) lijkt me wel leuk.
Er zijn een aantal subreddits die heel goed lopen op Reddit (o.a. de twee die door mij en I. is genoemd). Deze subreddits zorgen vooral voor eigen content, en als bonuspunt zijn het 'meedoe'-topics.quote:
Opzich is het een leuk idee het zou ook wel op GC ofzo passen. Het is eenvoudig in de vorm van een topic te gooien.... Ik vraag me alleen af hoeveel animo er voor is (ken reddit niet zo goed) maar ik denk niet dat er iemand zit te wachten op "ik ben een wetenschapper stel me vragen" topic... Sterker nog in topics waar ik bijvoorbeeld uitleg hoe publiceren in een wetenschappelijk journal in zijn werk gaat krijg ik amper vragen, reacties zijn voornamelijk verbeteringen van andere wetenschappers.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn een aantal subreddits die heel goed lopen op Reddit (o.a. de twee die door mij en I. is genoemd). Deze subreddits zorgen vooral voor eigen content, en als bonuspunt zijn het 'meedoe'-topics.
Lijkt me daarom dus niet verkeerd voor hier op het forum. Even los van of het succesvol kan zijn, het is in ieder geval anders dan wat je nu vaak ziet: nieuwe forums hebben vooral een onderwerp, het moet over een specifiek onderwerp gaan. En daar verschillen de genoemde 2 subreddit-voorbeelden: dat kan letterlijk overal over gaan, waardoor iedereen wel iets kan bijdragen.
Vermoed dat de AMA-topics hier minder snel zullen lopen, omdat je daar inderdaad afhankelijk bent van de expertise van andere mensen. Of je moet bekendheden aantrekken, vermoed dat dat ook niet makkelijk gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Opzich is het een leuk idee het zou ook wel op GC ofzo passen. Het is eenvoudig in de vorm van een topic te gooien.... Ik vraag me alleen af hoeveel animo er voor is (ken reddit niet zo goed) maar ik denk niet dat er iemand zit te wachten op "ik ben een wetenschapper stel me vragen" topic... Sterker nog in topics waar ik bijvoorbeeld uitleg hoe publiceren in een wetenschappelijk journal in zijn werk gaat krijg ik amper vragen, reacties zijn voornamelijk verbeteringen van andere wetenschappers.
Het is offtopic maar het meedoe gehalte op FOK! is zo laag dat de gemiddelde user het zelfs al een drempel vind om een topic te openen.
Dit vind ik wel een goede.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
ZUU opengooien, FA af worden en daar vervolgens klagen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf zou als eerste denk ik een apart email adres aanmaken voor fa dingen
We hebben natuurlijk wel AMA's gehad met politici die lopen ook gewoon goedquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vermoed dat de AMA-topics hier minder snel zullen lopen, omdat je daar inderdaad afhankelijk bent van de expertise van andere mensen. Of je moet bekendheden aantrekken, vermoed dat dat ook niet makkelijk gaat.
En los daarvan, het formaat/de opzet van Reddit maakt zo'n AMA makkelijk leesbaar (omdat berichten gegroepeerd/threaded zijn (zoals bijv. op de FP van Tweakers). Op FOK! zijn de reacties plat, en gaat alles door elkaar...
Trouwens, om een idee te krijgen van /r/askreddit: https://www.reddit.com/r/AskReddit/.
Wat is forum@fok.nl dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat zou dan het eerste zijn dat je zou doen...
Ikzelf zou als eerste denk ik een apart email adres aanmaken voor fa dingen
Die laat je doorsturen naar je eigen gmail zodat je ze makkelijk kunt lezen en niet iedereen in één fysieke mailbox hoeft te kijken. (en je alleen lokaal emails delete of verplaatst en niet uit de hele box)quote:
Ik denk dat je met een vast platform (forum dus) juist een duidelijker podium kan creëren voor zowel politici als andere prominenten. En in dit geval dus gericht op de Nederlandse markt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk wel AMA's gehad met politici die lopen ook gewoon goed
Kan nog steeds mailen als 'zargon∰fok⬤nl'.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die laat je doorsturen naar je eigen gmail zodat je ze makkelijk kunt lezen en niet iedereen in één fysieke mailbox hoeft te kijken. (en je alleen lokaal emails delete of verplaatst en niet uit de hele box)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |