Er zijn nauwelijks extreemlinksers en die paar die er zijn zijn het probleem niet. Dat zijn namelijk niet de racisten en xenofoben.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En de extreemlinksers er natuurlijk ook meteen afschoppen om consistent te zijn natuurlijk, topshow. En hoe ga je bepalen wat extreem is... Enfin, niet een discussie voor hier dit denk ik.
Nouja, als je anti-semieten die oproepen tot bombarderen van Joden een centrist noemt, vraag ik me serieus af wie je voor de gek probeert te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks extreemlinksers en die paar die er zijn zijn het probleem niet. Dat zijn namelijk niet de racisten en xenofoben.
Waarom zou hij extreem-rechts centrist noemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je anti-semieten die oproepen tot bombarderen van Joden een centrist noemt, vraag ik me serieus af wie je voor de gek probeert te houden.
Mods aanstellen die niet systematisch weigeren hun werk te doen om hun vriendjes te beschermen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
Het is hier niet de plek voor 'de extreem-links - extreem-rechts discussie'.
Graag weer ontopic, dus 'Wat zou je doen als je FA was?'
Dank u!
Mooi begin!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mods aanstellen die niet systematisch weigeren hun werk te doen om hun vriendjes te beschermen.
Was ik net aan LCMS gewend...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:13 schreef HPLC het volgende:
Ik zou het emailadres van Haags_kwartiertje veranderen zodat hij niet meer kan posten
Ja, ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was ik net aan LCMS gewend...
Wat maakt Lowlands zo boeiend dat het een forum moet dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik had Lowlands weer z'n eigen tijdelijke forum gegeven. Ik ga dan al jaren niet meer, één zo'n topic in FES is gewoon sneu
Allemaalquote:
Nou zeg.quote:
Stormfront, inclusief subforum voor Nederland en Vlaanderen, bestaat gewoon nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:11 schreef remlof het volgende:
Ik zie hem er ook niets tegen doen. Ik zou die groep extreemrechtse users die hier komt sinds Stormfront weg is er gewoon afschoppen, want die lopen de zaak enorm te verzieken momenteel.
Mooi, dan kunnen al die extreemrechtse lowlifes die hier tegenwoordig rondlopen fijn opzouten daarheen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Stormfront, inclusief subforum voor Nederland en Vlaanderen, bestaat gewoon nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |