Ik heb vandaag zowel voor als achter Bilstein B4 gemonteerdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:12 schreef pvdplanet het volgende:
Sachs wil nog weleens gaan lekken.
Bilstein dempers zijn kwalitatief top
Zijn toch de echte kosten, ik vond ¤450 ook bizar veel geld maar op de website van Skandix kost het orgineel van Volvo ook ¤429:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Die kosten zou ik hooguit verwachten als het inclusief uurloon is...
Een verdamper vervangen kan imo veel meer werk zijn, condensor hangt meestal gewoon ergens in de motorruimte toch?
Tegenwoordig zijn het toch allemaal 2 liters, alleen met een ander chippie ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef Mubassie het volgende:
Iemand ervaring met het chippen van een D2? Van 115 naar 140pk
Wat doet het exact met de auto en kan dit eventueel schadelijk zijn op lange termijn?
De D2 is de 1.6 van PSA toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:33 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het toch allemaal 2 liters, alleen met een ander chippie ?
Meer vermogen, rijd dus wat lekkerder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef Mubassie het volgende:
Iemand ervaring met het chippen van een D2? Van 115 naar 140pk
Wat doet het exact met de auto en kan dit eventueel schadelijk zijn op lange termijn?
Niks geworden,liep onregelmatig,veel lakschade en corrosie op de raamlijsten. Op zich geen verkeerde auto maar niet voor dat geld.quote:
Auto kopen is emotie. En als je van een 95 of 115pk Polo naar een 190pk Volvo gaat, dan gaat dat wel lekker zijn (ook al ben ik geen fan van diesels, maar dat is persoonlijk). Maar je vaste lasten gaan wel fors stijgen, ja. Dus het is eigenlijk een simpele vraag: heb je dat geld over voor de beleving?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:55 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vraag het misschien niet helemaal op neutraal terreinMaar kan een mooie V40 D4 R-design (2014) kopen. Wil deze inruilen tegen mijn 2015 VW Polo (benzine), en moet er dan nog een kleine 3/K bijleggen.
Wil die V40 al zo lang, vind het echt een stoere bak, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Je gaat toch van benzine naar diesel, bijna EUR 100 p/m meer wegenbelasting betalen. Zouden jullie dit de overstap waard vinden? Het is wel net even wat meer auto onder je gat, en qua kilometers zit ik om en nabij het omslagpunt.
Ja gewoon doen je leeft maar één keer.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:55 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vraag het misschien niet helemaal op neutraal terreinMaar kan een mooie V40 D4 R-design (2014) kopen. Wil deze inruilen tegen mijn 2015 VW Polo (benzine), en moet er dan nog een kleine 3/K bijleggen.
Wil die V40 al zo lang, vind het echt een stoere bak, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Je gaat toch van benzine naar diesel, bijna EUR 100 p/m meer wegenbelasting betalen. Zouden jullie dit de overstap waard vinden? Het is wel net even wat meer auto onder je gat, en qua kilometers zit ik om en nabij het omslagpunt.
Gewoon een VIDA die uit Chinaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ten tijde van mijn vorige Volvo was het hier veel drukkermaar ik probeer het nog eens:
Ik ga een OBDII interface foutcode uitleesapparaat kopen. Heeft iemand ervaring met een goedwerkende voor een V70 uit 2003? En niet te duur natuurlijk.
Mooi ding op het eerste gezicht. Wat voor blok ligt daarin? En zie ik het goed dat het een handbak is?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:41 schreef Charged het volgende:
Opvolger nr 2 voor de Classic..
Komende week gaan we kijken,particuliere verkoper.
Heeft geen echte haast met verkoop,shitload aan boekjes en rekeningen qua historie dus dat is wel netjes.
Ziet er op de foto's goed uit (Dat zegt maar 1/3-de tot de helft,i know)
We gaan eerst weer eens goed kijken maar de "klik" is er wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |