Sow, die trein zal wel vertraging hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Holy shit.
Viaduct ingestort in Italië
[ afbeelding ]
Zo dan valt de brug die ingestort is wel even in het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:31 schreef drakin het volgende:
Godver je zal je auto maar hier even hebben staan
https://www.nu.nl/244245/(...)-autos-in-brand.html
nou dat niet meteen, maar als ik dan toch op nu.nl kijk zie ik dat ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zo dan valt de brug die ingestort is wel even in het niet
Of falen ze met een brugstuk toevoegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, in NL storten er gloednieuwe parkeergarages in en flikkeren er elk jaar wel wat balkons naar benenden.
die parkeergarages heb ik gemist. Balkons wel gezien, complete galerijen zelfs bij een flat hier vlakbij, maar elk jaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, in NL storten er gloednieuwe parkeergarages in en flikkeren er elk jaar wel wat balkons naar benenden.
Die mensen hadden gewoon een brugstuk besteld..quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of falen ze met een brugstuk toevoegen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die mensen hadden gewoon een brugstuk besteld..
Nou, punten voor je bakkesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:36 schreef Driepink het volgende:
Pauze is alweer voorbij, maar heb geen zin om te werken
o jee bijna 1e plekquote:
suc6quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, tocht naar de AH dus, manmanman wat ben ik traag vandaag
wacht, ik ga even meequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, tocht naar de AH dus, manmanman wat ben ik traag vandaag
Daar trapt niemand in, ik zeg dat ook altijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert die het grote niet deert
ging over de brug volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Driepink het volgende:
Heus toch, zit nog meer dan 100 punten verwijderd van hem
Ik heb niet eens 100puntenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Driepink het volgende:
Heus toch, zit nog meer dan 100 punten verwijderd van hem
Echt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:44 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij ben ik vorige maand nog over die brug heen gereden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik had boxershorts op MP staan. En net kwam een vent ze ophalen. Wat een lekkerding was dat zeg. Ik had maar even gevragen of hij ze ook wou passen binnen.
hoi, nog bedankt hequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik had boxershorts op MP staan. En net kwam een vent ze ophalen. Wat een lekkerding was dat zeg. Ik had maar even gevragen of hij ze ook wou passen binnen.
En?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Dus je gaat nu vaker maar boxershorts op MP zetten in de hoop op een marktplaatsdate?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Oh wtf niet eens een ongure route die amper gebruikt wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon doorgaande route vanuit de richting Turijn verder naar t zuiden
Heb je jezelf nou keihard laten nemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |