vrouw hierquote:
waar is mijn piemel dan?????????????quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fake news! Zijn geen vrouwen op het internet.
Hi hier ben ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fake news! Zijn geen vrouwen op het internet.
Gewoon wat kleiner dan de rest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:59 schreef drakin het volgende:
[..]
waar is mijn piemel dan?????????????
noem je haags nou een wijf?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:00 schreef noodgang het volgende:
Jullie zijn gewoon kloontjes van haags
en waar komt dat gat dan vandaan?quote:
2019 pasquote:
haha Ik heb tetten!quote:
Yep!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:00 schreef Already_in_use het volgende:
Hi Pinkie. Topic was al weer vol
ieuwquote:
ik heb pics jaquote:
moet ik even zoeken naar een leuke picquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:05 schreef drakin het volgende:
Hier is een leuke picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij piept wel anders als je kop er tussen duwquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
En de tetten van aiu gezien, ook gewoon manboobs natuurlijk. Zoals ik al zei: vrouwen op het internet zijn leugens!
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij piept wel anders als je kop er tussen duw
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:06 schreef drakin het volgende:
En dit is ook wel een leukeDie vind ik wat minder, best veel rimpels vanuit deze hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:07 schreef drakin het volgende:
Maar deze is pas echt mooi en lekkerEen DothrakiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar deze is pas echt mooi en lekkerGoede rondingen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was toch aquaman geworden?quote:
Nog niet gezien die filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is een plaatje van justice league ja
Nee hoor, is een plaatje van unicornbooty.comquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is een plaatje van justice league ja
Maar deze is pas echt mooi en lekkerLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou wel meteen de schaar in zijn haar zetten
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Vind dat juist te kort eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekkerzou wel meteen de schaar in zijn haar zetten
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:11 schreef I. het volgende:
[..]
Nee hoor, is een plaatje van unicornbooty.com
Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hoor.Jij lekker gegeten?
was een plaatje wat onder google afbeeldingen stond als je op pics zoektquote:
Dag naatjequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Laters mensen, op het programma staat dus dousjen, ah gaan, wentelteefjes bakken en dan op een gegeven moment het centrum in om mijn swapfiessie op te halen (als het goed is)
quote:
Gister ook al iets bij een festival in Spanje, Lombok van alles, lopende band instortingen deze weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Holy shit.
Viaduct ingestort in Italië
[ afbeelding ]
Geen dooie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
Onbekend. Echt net een half uur / uur geleden gebeurd... Er zijn wel auto's in een rivier gevallen.quote:
2quote:
google heeft dit nieuws nog niet gek genoeg, wel oudere berichtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:20 schreef I. het volgende:
Nu.nl spreekt al van tientallen doden.
https://www.nu.nl/buitenl(...)anse-stad-genua.html
Dat is ook een flink viaductquote:
Idd.. daarom zei ik net ook al onbekend aantal doden.. Snel nu.nl er bijgepaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
google heeft dit nieuws nog niet gek genoeg, wel oudere berichten
Iets met grap over je moederquote:
Sow, die trein zal wel vertraging hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
Zo dan valt de brug die ingestort is wel even in het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:31 schreef drakin het volgende:
Godver je zal je auto maar hier even hebben staan
https://www.nu.nl/244245/(...)-autos-in-brand.html
nou dat niet meteen, maar als ik dan toch op nu.nl kijk zie ik dat ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zo dan valt de brug die ingestort is wel even in het niet
Of falen ze met een brugstuk toevoegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, in NL storten er gloednieuwe parkeergarages in en flikkeren er elk jaar wel wat balkons naar benenden.
die parkeergarages heb ik gemist. Balkons wel gezien, complete galerijen zelfs bij een flat hier vlakbij, maar elk jaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och, in NL storten er gloednieuwe parkeergarages in en flikkeren er elk jaar wel wat balkons naar benenden.
Die mensen hadden gewoon een brugstuk besteld..quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of falen ze met een brugstuk toevoegen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die mensen hadden gewoon een brugstuk besteld..
Nou, punten voor je bakkesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:36 schreef Driepink het volgende:
Pauze is alweer voorbij, maar heb geen zin om te werken
o jee bijna 1e plekquote:
suc6quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, tocht naar de AH dus, manmanman wat ben ik traag vandaag
wacht, ik ga even meequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, tocht naar de AH dus, manmanman wat ben ik traag vandaag
Daar trapt niemand in, ik zeg dat ook altijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert die het grote niet deert
ging over de brug volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Driepink het volgende:
Heus toch, zit nog meer dan 100 punten verwijderd van hem
Ik heb niet eens 100puntenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Driepink het volgende:
Heus toch, zit nog meer dan 100 punten verwijderd van hem
Echt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:44 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij ben ik vorige maand nog over die brug heen gereden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik had boxershorts op MP staan. En net kwam een vent ze ophalen. Wat een lekkerding was dat zeg. Ik had maar even gevragen of hij ze ook wou passen binnen.
hoi, nog bedankt hequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik had boxershorts op MP staan. En net kwam een vent ze ophalen. Wat een lekkerding was dat zeg. Ik had maar even gevragen of hij ze ook wou passen binnen.
En?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Dus je gaat nu vaker maar boxershorts op MP zetten in de hoop op een marktplaatsdate?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Oh wtf niet eens een ongure route die amper gebruikt wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon doorgaande route vanuit de richting Turijn verder naar t zuiden
Heb je jezelf nou keihard laten nemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kom volgende keer wel even langs om iets te "kopen"quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet echt te vragen
Ik heb er geen meer haha. Wel sexy trouwens witte Ralph Lauren boxershort. Zie hem er al in rond paraderen lolquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je gaat nu vaker maar boxershorts op MP zetten in de hoop op een marktplaatsdate?
Hij post mobiel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik jou quote wordt ie niet meteen een link, was bij dumada wel het geval
Heb nog een nieuwe Valentino portemonnee liggen. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kom volgende keer wel even langs om iets te "kopen"
Zegt me helemaal niets, maar ik kom hem wel even bekijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe Valentino portemonnee liggen. Iets voor jou?
Een audi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je moet wel duidelijk zijn
Very rarequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu worden mp en b.com een linkje met quoten, let maar op
Edit: nope, toch niet
nee nietsquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu worden mp en b.com een linkje met quoten, let maar op
Edit: nope, toch niet
Exacto.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Maar mobiel dus, dan doet ie dat niet, priems
Dat is toch bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:58 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, jij post gewoon met hoofdletter i.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, weer wat geleerd, was leuk, nu echt naar de ah, mijn buik rommelt
ciaoquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
Geen dank. De groeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
Een gangbang?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Jullie raden nooit wat ik voor lekkers in m'n hand heb.
Je eigen drol uit de wc halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Jullie raden nooit wat ik voor lekkers in m'n hand heb.
Ik kan je spanning wegnemen; je staat tweedequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Driepink het volgende:
Ik kan de spanning bijna niet meer aan
Valt tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kan je spanning wegnemen; je staat tweede
Nee gewoon niet zo actiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kloon van Carlton was
hahahahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef I. het volgende:
Weet je waar ik laatst achter kwam? Dat Homijn een kloontje van Elfletterig is.
Je haalt me in de door elkaar met iemand anders. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit gepost hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Poste jij vroeger niet weleens in KAA? Of haal ik je in de door elkaar met iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ben daar ook al zo lang niet meer geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je haalt me in de door elkaar met iemand anders. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit gepost heb
Hoi homijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Driepink het volgende:
Zonde weer, dat het me niet lukt om meer dan 1 puntje te halen soms
Niet meer leuk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar ook al zo lang niet meer geweest.
Is mark ook al net zo inactief hier als ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:30 schreef Monitor het volgende:
10. devzero / 296 / 842
11. markdeajaxfan / 280 / 1534
Bijna dubbel zoveel postsquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Is mark ook al net zo inactief hier als ik
En dat terwijl hoe ook had gekundquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:33 schreef devzero het volgende:
ik haal hou en hoi wel erg vaak door elkaar vandaag
Nee, dan zou die zin begrijpelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dat terwijl hoe ook had gekund
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:36 schreef Driepink het volgende:
postcount verschilletje tussen mij en I. is ook wel aanzienlijk
nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:36 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je die wentelteefjes nou nog steeds niet klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |