duimpje is standaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, dat duimpje en nee schudden
Hij is niet echt bij de pinken hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:58 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt een goed werkende kloonscanner hé.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Jongens, rondje van mij voor iedereen. Krijg net de melding dat m'n geld onderweg is.
mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Jongens, rondje van mij voor iedereen. Krijg net de melding dat m'n geld onderweg is.
Doe mij maar een breezer ananas en een dubbele whiskey!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Rijke tata, dan krijg je datquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. Is wel erg aanwezig laatste tijd
Vanavond gaan alle remmen los?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe mij maar een breezer ananas en een dubbele whiskey!
Heb een nieuwe meditatievorm geleerd waarmee ik vijf dagen zonder slaap kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. Is wel erg aanwezig laatste tijd
lolquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:07 schreef I. het volgende:
[..]
Heb een nieuwe meditatievorm geleerd waarmee ik vijf dagen zonder slaap kan.
murp jij hier nog op ONZ? Anders kan je jezelf even uit de forumindex murpen. Daar sta je nog tussen de andere modjes.quote:
ik doe nog even allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:10 schreef I. het volgende:
[..]
murp jij hier nog op ONZ? Anders kan je jezelf even uit de forumindex murpen. Daar sta je nog tussen de andere modjes.
Slapen is voor losers, doorhalen is voor winnaarsquote:
eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slapen is voor losers, doorhalen is voor winnaars
max posts? nee man. Nog 60 ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je je max al bereikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |