Bonjour madam.quote:
Mag weer gewoon in NLquote:
Taal van de liefde is dat hij gewoon zijn mond dicht houdquote:
O ik dacht met je mondje lager pratenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Taal van de liefde is dat hij gewoon zijn mond dicht houd
Mond houden en likken gofferdomme.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ik dacht met je mondje lager praten
Jij bent ook lekker op dreef hè. Ben je geil deze morgen?quote:
Behoorlijk. Heb alleen wat moeite om goed afwerkmateriaal te vinden. Zei zo'n twee uur geleden al dat ik even zou gaan fappen maar het is er nog niet echt van gekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker op dreef hè. Ben je geil deze morgen?
Hahaha. Pinkie hier hadden we het laatst toch over. Dat het soms kut is om goed materiaal te vinden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:12 schreef I. het volgende:
[..]
Behoorlijk. Heb alleen wat moeite om goed afwerkmateriaal te vinden. Zei zo'n twee uur geleden al dat ik even zou gaan fappen maar het is er nog niet echt van gekomen.
Denk je net iets leuks gevonden te hebben, ben je net een beetje bezig, en dan wordt het gewoon echt helemaal niks. Slappe hap.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Pinkie hier hadden we het laatst toch over. Dat het soms kut is om goed materiaal te vinden...
Anders is het bij mij in 2 minuten gepiept hoor.
Ja baasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mond houden en likken gofferdomme.
Ja dat probleem heb ik ook elke keerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Pinkie hier hadden we het laatst toch over. Dat het soms kut is om goed materiaal te vinden...
Anders is het bij mij in 2 minuten gepiept hoor.
Ja precies. Uren bezig materiaal te zoeken voor 2 minuten werk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:15 schreef I. het volgende:
[..]
Denk je net iets leuks gevonden te hebben, ben je net een beetje bezig, en dan wordt het gewoon echt helemaal niks. Slappe hap.
Ik wil ook wel uren met je bezig zijn hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Uren bezig materiaal te zoeken voor 2 minuten werk.
Ja, stom. Zit je dan met een slappe lul uit je broek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Uren bezig materiaal te zoeken voor 2 minuten werk.
Uberhaupt een broek aanhebben danquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, stom. Zit je dan met een slappe lul uit je broek.
Als ik opsta zien mensen mij tot aan m'n knieën in vol ornaat door het raam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Uberhaupt een broek aanhebben dan
Gordijnen dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:45 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik opsta zien mensen mij tot aan m'n knieën in vol ornaat door het raam.Dus dat doen we maar even niet
Ik noem autisten wel vaer auti'squote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi dat je die zin ook zelf halverwege afkapt
En dan als ik klaar ben heb ik altijd zo'n raar gevoel als het filmpje dan nog loopt. Een beetje een schuldgevoel dat ik zoiets dirty heb zitten kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, stom. Zit je dan met een slappe lul uit je broek.
Raar is dat hequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En dan als ik klaar ben heb ik altijd zo'n raar gevoel als het filmpje dan nog loopt. Een beetje een schuldgevoel dat ik zoiets dirty heb zitten kijken.
Is goed baasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Begin maar met mijn rug te masseren
Iewquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:02 schreef I. het volgende:
Doe je mijn harige mannenvoeten ook even? Thanks.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:29 schreef HPLC het volgende:
NIET SPAMMEN Hoe meer jullie het zelf verneuken hoe sneller deze reeks ten einde isWaarschuwing 2/10
ja watquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:29 schreef HPLC het volgende:
NIET SPAMMEN Hoe meer jullie het zelf verneuken hoe sneller deze reeks ten einde isWaarschuwing 2/10
Ik ben een maand weg en ineens zijn er 2 nieuwe admins nodig. Het is maar goed dat ik weer terug benquote:
Er waren er ook niet twee nodig, murp was gewoon hard nodig, alleen durfde hij niet alleen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben een maand weg en ineens zijn er 2 nieuwe admins nodig. Het is maar goed dat ik weer terug ben
wb!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben een maand weg en ineens zijn er 2 nieuwe admins nodig. Het is maar goed dat ik weer terug ben
duimpje is standaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, dat duimpje en nee schudden
Hij is niet echt bij de pinken hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:58 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt een goed werkende kloonscanner hé.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Jongens, rondje van mij voor iedereen. Krijg net de melding dat m'n geld onderweg is.
mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Jongens, rondje van mij voor iedereen. Krijg net de melding dat m'n geld onderweg is.
Doe mij maar een breezer ananas en een dubbele whiskey!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:01 schreef I. het volgende:
Rijke tata, dan krijg je datquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. Is wel erg aanwezig laatste tijd
Vanavond gaan alle remmen los?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe mij maar een breezer ananas en een dubbele whiskey!
Heb een nieuwe meditatievorm geleerd waarmee ik vijf dagen zonder slaap kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. Is wel erg aanwezig laatste tijd
lolquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:07 schreef I. het volgende:
[..]
Heb een nieuwe meditatievorm geleerd waarmee ik vijf dagen zonder slaap kan.
murp jij hier nog op ONZ? Anders kan je jezelf even uit de forumindex murpen. Daar sta je nog tussen de andere modjes.quote:
ik doe nog even allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:10 schreef I. het volgende:
[..]
murp jij hier nog op ONZ? Anders kan je jezelf even uit de forumindex murpen. Daar sta je nog tussen de andere modjes.
Slapen is voor losers, doorhalen is voor winnaarsquote:
eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slapen is voor losers, doorhalen is voor winnaars
max posts? nee man. Nog 60 ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je je max al bereikt?
nee, kan mij weinig verrottenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef I. het volgende:
Baal jij er ook zo van dat jouw underscore niet in de forumindex staat?
Je wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef I. het volgende:
Baal jij er ook zo van dat jouw underscore niet in de forumindex staat?
Sow. Duidelijke taal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, kan mij weinig verrotten
Lekker bezig Hans!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:22 schreef Driepink het volgende:
precies wanneer ik op verzenden drukte
doe datquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:34 schreef I. het volgende:
Zo maar eens even een lekkere douche nemen.
Als iedereen dat nu even was konden er nog punten gehaald worden.quote:
Uitstekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:34 schreef I. het volgende:
Zo maar eens even een lekkere douche nemen.
9.9237463263/10 zou doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:38 schreef I. het volgende:
Lekker insoppen. Shampoo in je haren. Warme waterstraal over je ruggenwervels. Voetjes in het warme water.
ikke welquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:39 schreef I. het volgende:
Jullie weerhouden Driepink er ondertussen wel van om punten te scoren toch?
Super, thanks
o jaquote:
Als er 60 seconden na je niets gepost word krijg je 1 punt, post degene na je 59 seconde na je dan krijg je er geen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:46 schreef drakin het volgende:
[..]
o jazodra je hier bent kun je alleen nog maar aftellen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als er 60 seconden na je niets gepost word krijg je 1 punt, post degene na je 59 seconde na je dan krijg je er geen.
En ik wil punten halen want sta op 2e plaats maar iedereen werkt me tegen
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als er 60 seconden na je niets gepost word krijg je 1 punt, post degene na je 59 seconde na je dan krijg je er geen.
Tweede is al mooi genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar had je op gehoopt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:49 schreef drakin het volgende:
Titel hier klonk ook al veel te hoopvol
[..]
wat denk je?quote:
Om te neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
wat denk je?
Nou moet ik weer wachten tot het weekend is
Daar hoeft t geen weekend voor te zijn toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
wat denk je?
Belgisch poepenquote:
heel anders, ben alleen geen Belg dus geen ervaring meequote:
Wat wil je doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
wat denk je?
Ik poep overal hetzelfdequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
heel anders, ben alleen geen Belg dus geen ervaring mee
wat zegt de topictitel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat wil je doen?
Haarfijn uitleggen want we zijn een stel jostis hier
Daar hebben ze deze TT nietquote:
wordt ook te weinig geneuktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |