SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Excuus voor de kaap, volgens Fok reageerde ik als laatstquote:
deed je ook, modje door slotje dit dat allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Excuus voor de kaap, volgens Fok reageerde ik als laatst
Ah, wist ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deed je ook, modje door slotje dit dat alles
No problemoquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Excuus voor de kaap, volgens Fok reageerde ik als laatst
Ja moet af en toe nog wennen aan limiet als ik telefonisch fok, richting de laatste post.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deed je ook, modje door slotje dit dat alles
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja moet af en toe nog wennen aan limiet als ik telefonisch fok, richting de laatste post.
Jij hebt zeker nooit de top 2000 reeksen meegemaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:11 schreef knokkels het volgende:
En ik maar denken: "Joh, rustig in het topic!"
Checkquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit de top 2000 reeksen meegemaakt?
slapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister nog wel, maar kak een beetje in. Dat komt niet door de muziek hoor.
De plicht die nachtrust heet, roept zo helaas wel.
quote:Programma van vandaag
23:02 - 00:32 DJ Eggs - Attaining Eargazms Through Goa
00:32 - 02:30 DJ Knokkels - Reggae, Mon. Irie!
quote:
Jullie (Driepink ook) roepen me iets te vaak naar dat spel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Terwijl het juist nu zo rustig is in dodetopicspel enzo
Ik weet het, maar ja.... morgen gewoon weer werkenquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ja.... morgen gewoon weer werken![]()
Ik moet afhaken. Bedankt voor de muziekjes, EggsTC. En iedereen nog veel plezier met Knokkels zo meteen.
Slap lekker elf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet afhaken. Bedankt voor de muziekjes, EggsTC. En iedereen nog veel plezier met Knokkels zo meteen.
Ik doe niet aan lokquote naar dodetopicspel hoor, volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jullie (Driepink ook) roepen me iets te vaak naar dat spel.
Vissen hoeft niet hoor
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
(lol)quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
Doe eens bakkes houwe, er is muziek bezig
You Tell 'Em!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
BAKKESquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
Mark komt mij gewoon beluisteren.quote:
Sommigen zeker, en gebruik sommigen met matequote:
True that.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sommigen zeker, en gebruik sommigen met mate
Goedenavond trouwensquote:
Playstation Portable, Be right back denk ikquote:
Nouja, eerste hit op google is verlamming in de hersenen... Als het dat is en ik maak een grapje over playstation is het ook weer zo lulligquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Playstation Portable, Be right back denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |