SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Zo'n vermoeden was er denk ik alquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh sorry ik had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid!
goed bezigquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omwille het afleren heb ik de sorry even verwijderdHet is immers geen ramp
Ja, het is alleen maar zweteriger nu het weer regentquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo was het een stuk wezen fietsen. Ik kon mezelf uitknijpen
Misschien heb ik teveel geademd in dit topic en je aangestoken!quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Beterschap CotS!!!
Hier voel ik me ook niet echt lekker vandaag. Geen idee waarom. Gaat (helaas) vast wel over morgen
Lekker rustig aan doen inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien heb ik teveel geademd in dit topic en je aangestoken!
-----
Bedankt voor de beterschapjes mensenkomt goed... Pilletjes nemen, dekentje en heul veul thee en fruit
Hier ook! Onweer en allesquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap CotS, dat is well serieus ziek. Lekker in bed blijven!
Hier is de herfst begonnen volgens mij!
Echt met bakken tegelijk.
Deze scharrel kipdrumsticks zijn al gekruid met een milde paprika marinade. Lekker voor bij de maaltijd of op de barbecue. Deze scharrel kipdrumsticks heeft 1 beter leven ster.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:20 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoe lang kipdrumsticks +/- in de oven moeten om te garen?
Zelfde als kipfilets? Zo'n 20/25 minuten?
30-40 minuten.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:20 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoe lang kipdrumsticks +/- in de oven moeten om te garen?
Zelfde als kipfilets? Zo'n 20/25 minuten?
Of vel eraf en samen met een eitje bakken als ontbijtquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moet je gewoon kopen en opeten, niet zelf maken / warm maken etc. teveel gedoe
Zonde van de saucijsquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of vel eraf en samen met een eitje bakken als ontbijt
Ik zou in jouw geval voor een contactgrill gaan. Ik heb ook zo'n unit en gebruik 'm voor zowel tosti's als hamburgers, maar je kunt er ook met vrienden op tafelgrillenquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een grillpan of elektrische grill, is die de moeite waard als vega (je weet wel zo'n vierkante pan met richeltjes of zo'n warmte ijzer met richeltjes)? Het lijkt me wel lekker voor tofu of groentes... Ik zit eraan te denken om ervoor te sparen, maar ik vraag me af of het de moeite waard is
Zo'n ding wil ik inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval voor een contactgrill gaan. Ik heb ook zo'n unit en gebruik 'm voor zowel tosti's als hamburgers, maar je kunt er ook met vrienden op tafelgrillen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk alleen niet dat het voor groenten veel waarde toevoegt. Die kun je net zo goed wokken, op zo'n grillpan plakt het alleen maar vast.
Ja, met een beperkt budget zou ik er niet aan beginnen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik inderdaad!
Maar als het enkel voor tosti's en vegaburgers lekker is, lijkt het me wat duur... Even nadenken en rustig doorsparen
Dan doe ik dat gewoonquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met een beperkt budget zou ik er niet aan beginnen.
Het voordeel van de grillpan is dat overtollig vet gewoon wegdruipt. Maar dat vind je niet echt in paprika's en tofu schijven volgens mij. En dan is een gewone pan / ovengrill net zo prima.
triple bypass bakselquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:24 schreef Holyme het volgende:
Grillpan hebben soms te brede banen, dan krijg je nog geen lekkere strepen. Die zou ik skippen![]()
Hier komt het wel goed qua kcal, iemand jarig en trakteert koekjestaart. Kort samengevat: boterkoekjes met botercreme. Vroeg me al af waarom iedereen van die smalle reepjes pakteWel prima te nassen
Ja die streepjes wil ik!quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:24 schreef Holyme het volgende:
Grillpan hebben soms te brede banen, dan krijg je nog geen lekkere strepen. Die zou ik skippen![]()
Hier komt het wel goed qua kcal, iemand jarig en trakteert koekjestaart. Kort samengevat: boterkoekjes met botercreme. Vroeg me al af waarom iedereen van die smalle reepjes pakteWel prima te nassen
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
triple bypass bakselboter op suiker op boter op suiker
Wij hebben een goedkope van de Lidl, echt al járen. Werkt als een tierelier..quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik inderdaad!
Maar als het enkel voor tosti's en vegaburgers lekker is, lijkt het me wat duur... Even nadenken en rustig doorsparen
Je zal er vast ook wel langer vol van gezeten hebben dan van de Mcdonaldsquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zocht dus net het menu op van Five Guys en alleen die burger die ik had was al 1150 kcal
Dan nog wat frieten met mayo, dat zal ook zeker nog 600 extra hebben gedaan, handje pinda's á 200.
Een 2000 kcal diner, geen wonder dat ie nog steeds dwars ligtDaar kan de McDonalds een puntje aan zuigen
Waar zoek je die op, die kcals?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zocht dus net het menu op van Five Guys en alleen die burger die ik had was al 1150 kcal
Dan nog wat frieten met mayo, dat zal ook zeker nog 600 extra hebben gedaan, handje pinda's á 200.
Een 2000 kcal diner, geen wonder dat ie nog steeds dwars ligtDaar kan de McDonalds een puntje aan zuigen
medium friet is zelfs 1100 daar. Krijg je met gemak nog 300 aan mayo bij.quote:Op maandag 13 augustus 2018 16:26 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waar zoek je die op, die kcals?
Edit, zie het al:
http://www.fiveguys.com/-(...)Full-Menu.ashx?la=en
Medium patat (zonder mayo) is daar al 950 kcals.![]()
Wat heftig zeg..soort heart-attack-grill.quote:Op maandag 13 augustus 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
medium friet is zelfs 1100 daar. Krijg je met gemak nog 300 aan mayo bij.
Het voelde ook niet echt gezond. De friet was wél lekker!
de burger was echt teveel. Ik vind het zelf niet zo lekker om in zo'n grote zompige berg vlees met brood te happen. Ik heb liever wat meer structuur in mijn eten. Het was niet goor, maar ik hoef niet nog een keer.quote:Op maandag 13 augustus 2018 16:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat heftig zeg..soort heart-attack-grill.![]()
Maar vond je het lekker, die burger ook?
Wat had je er allemaal in gestopt?quote:Op maandag 13 augustus 2018 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vanmorgen alles voor de pastasaus in de slowcooker gekiept en het werkt. Wel makkelijk op werkdagen
Gehakt,ui,champions,prei,knoflook,tomatenquote:Op maandag 13 augustus 2018 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal in gestopt?
Ah lekker simpel, klinkt goedquote:Op maandag 13 augustus 2018 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gehakt,ui,champions,prei,knoflook,tomaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |