Ik denk dat er effectievere manier zijn om de overdracht van een SOA te voorkomen dan een deken ertussen leggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Smerig. Dan moet jij toch allang een SOA te pakken hebben man. Of doe je er een deken tussen?²
De overdracht van smerige microben gaat middels de hele body. En wat dacht je van het speeksel bij het zoenen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er effectievere manier zijn om de overdracht van een SOA te voorkomen dan een deken ertussen leggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar waarom blijven die vrouwen het werk doen als het niet goed betaalt? Ik dacht dat ze het doen om het geld.
Is dat die niet het oudste beroep wat er bestaat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:28 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.
Een vrijwillige keuze van de dames tot zichzelf prostitueren of niet, als het aan ons lag zou ik zeggen: opdoeken die hele prostitutie en opschonen al die buurten!
Wanneer men dan niet snel genoeg of niet aan z'n gerief kan komen, dan is dat gewoon pech hebben. Voor de één is het weggelegd en voor anderen weer niet, zo is het leven nu eenmaal. [ afbeelding ]
Het probleem is echter dat dit verreweg een wildgroei zou genereren aan illegale dan wel criminele praktijken in ver uit het zicht onttrokken kamertjes.
En hoe pauper het naar mijn idee evengoed ook lijkt: voor noodlijdenden die zich geen raad weten met hun sterk opspelende hormoonhuishouding en hun ei niet kwijt kunnen, is het algemeen bekend dat er legio websites bestaan waarop men met wederzijdse instemming snel seksafspraken kan maken.![]()
![]()
![]()
Scjvb
Wat is hier nu smerig aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Smerig. Dan moet jij toch allang een SOA te pakken hebben man. Of doe je er een deken tussen?²
En de microben die per tong overspringen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is hier nu smerig aan?
Ik gebruik altijd condoom. Niet alleen bij hoeren trouwens, maar ook bij normale meiden. Ik heb namelijk totaal geen zin in kinderen. Weg vrijheid.
Mag dat wel volgens de Europese wet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon toegangspoortjes neerzetten en de toeristen 5 euro entree vragen. Dik cashen voor de gemeente en de bordelen.
Hoeren zoenen meestal nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de microben die per tong overspringen?²
En hebben ze ook geen (hoofd)huid, adem, poriën, zweet en andere lichaamssappen die je kunnen infecteren?quote:
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:28 schreef Scjvb het volgende:
als het aan ons lag zou ik zeggen: opdoeken die hele prostitutie en opschonen al die buurten!
Meestal zijn juist de vrouwen die jij ergens anders oppik smeriger. Die doen het niet voor geld, maar omdat ze van vrije seks houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
en als je dan even naar een winkel moet die in dat gebied ligt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon toegangspoortjes neerzetten en de toeristen 5 euro entree vragen. Dik cashen voor de gemeente en de bordelen.
Of de RKK.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.
Alleen toeristen kerel lezen! Denk ook dat het daarom evt verboden zou kunnen worden/zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
en als je dan even naar een winkel moet die in dat gebied ligt?
Ze zullen niet aanraken zelfs met een 3 meter stok.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.
Heel logisch, gebruik je altijd Durex condooms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is hier nu smerig aan?
Ik gebruik altijd condoom. Niet alleen bij hoeren trouwens, maar ook bij normale meiden. Ik heb namelijk totaal geen zin in kinderen. Weg vrijheid.
Ja hoor Ven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel logisch, gebruik je altijd Durex condooms?
Lijkt me niet. Want hoe zouden die eerste hoerenlopers anders moeten betalen voor die diensten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat die niet het oudste beroep wat er bestaat?
Wie wou men stenigen volgens de bijbel ervoor, en Jezus (sprong ertussen en) zei wie zonder schuld is werpe de eerste?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Want hoe zouden die eerste hoerenlopers anders moeten betalen voor die diensten?
het kan ook zijn dat de toerist alleen even naar Patta wilt ipv naar de hoeren kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen toeristen kerel lezen! Denk ook dat het daarom evt verboden zou kunnen worden/zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |