Ik denk dat er effectievere manier zijn om de overdracht van een SOA te voorkomen dan een deken ertussen leggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Smerig. Dan moet jij toch allang een SOA te pakken hebben man. Of doe je er een deken tussen?²
De overdracht van smerige microben gaat middels de hele body. En wat dacht je van het speeksel bij het zoenen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er effectievere manier zijn om de overdracht van een SOA te voorkomen dan een deken ertussen leggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar waarom blijven die vrouwen het werk doen als het niet goed betaalt? Ik dacht dat ze het doen om het geld.
Is dat die niet het oudste beroep wat er bestaat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:28 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.
Een vrijwillige keuze van de dames tot zichzelf prostitueren of niet, als het aan ons lag zou ik zeggen: opdoeken die hele prostitutie en opschonen al die buurten!
Wanneer men dan niet snel genoeg of niet aan z'n gerief kan komen, dan is dat gewoon pech hebben. Voor de één is het weggelegd en voor anderen weer niet, zo is het leven nu eenmaal. [ afbeelding ]
Het probleem is echter dat dit verreweg een wildgroei zou genereren aan illegale dan wel criminele praktijken in ver uit het zicht onttrokken kamertjes.
En hoe pauper het naar mijn idee evengoed ook lijkt: voor noodlijdenden die zich geen raad weten met hun sterk opspelende hormoonhuishouding en hun ei niet kwijt kunnen, is het algemeen bekend dat er legio websites bestaan waarop men met wederzijdse instemming snel seksafspraken kan maken.![]()
![]()
![]()
Scjvb
Wat is hier nu smerig aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Smerig. Dan moet jij toch allang een SOA te pakken hebben man. Of doe je er een deken tussen?²
En de microben die per tong overspringen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is hier nu smerig aan?
Ik gebruik altijd condoom. Niet alleen bij hoeren trouwens, maar ook bij normale meiden. Ik heb namelijk totaal geen zin in kinderen. Weg vrijheid.
Mag dat wel volgens de Europese wet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon toegangspoortjes neerzetten en de toeristen 5 euro entree vragen. Dik cashen voor de gemeente en de bordelen.
Hoeren zoenen meestal nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de microben die per tong overspringen?²
En hebben ze ook geen (hoofd)huid, adem, poriën, zweet en andere lichaamssappen die je kunnen infecteren?quote:
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:28 schreef Scjvb het volgende:
als het aan ons lag zou ik zeggen: opdoeken die hele prostitutie en opschonen al die buurten!
Meestal zijn juist de vrouwen die jij ergens anders oppik smeriger. Die doen het niet voor geld, maar omdat ze van vrije seks houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
en als je dan even naar een winkel moet die in dat gebied ligt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon toegangspoortjes neerzetten en de toeristen 5 euro entree vragen. Dik cashen voor de gemeente en de bordelen.
Of de RKK.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.
Alleen toeristen kerel lezen! Denk ook dat het daarom evt verboden zou kunnen worden/zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
en als je dan even naar een winkel moet die in dat gebied ligt?
Ze zullen niet aanraken zelfs met een 3 meter stok.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Kunnen we dan om ongeveer de zelfde reden ook gelijk voetbal niet opdoeken? Hebben we ook alleen maar overlast van.
Heel logisch, gebruik je altijd Durex condooms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is hier nu smerig aan?
Ik gebruik altijd condoom. Niet alleen bij hoeren trouwens, maar ook bij normale meiden. Ik heb namelijk totaal geen zin in kinderen. Weg vrijheid.
Ja hoor Ven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel logisch, gebruik je altijd Durex condooms?
Lijkt me niet. Want hoe zouden die eerste hoerenlopers anders moeten betalen voor die diensten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat die niet het oudste beroep wat er bestaat?
Wie wou men stenigen volgens de bijbel ervoor, en Jezus (sprong ertussen en) zei wie zonder schuld is werpe de eerste?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Want hoe zouden die eerste hoerenlopers anders moeten betalen voor die diensten?
het kan ook zijn dat de toerist alleen even naar Patta wilt ipv naar de hoeren kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen toeristen kerel lezen! Denk ook dat het daarom evt verboden zou kunnen worden/zijn.
Bij de poortjes melden die wat naar de Patta willen mogen gratis!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat de toerist alleen even naar Patta wilt ipv naar de hoeren kijken
En met het bonnetje krijg je die 5¤ weer als korting, als je ergens binnenstapt bij een dame?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Dat is niet werkbaar in een gebied zoals de rld in Amsterdam. Al die scootors fietsers autos busjes politie die er gewoon doorheen moeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:52 schreef Fer het volgende:
[..]
En met het bonnetje krijg je die 5¤ weer als korting, als je ergens binnenstapt bij een dame?
Toeristen met busjes van de politie?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:02 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Dat is niet werkbaar in een gebied zoals de rld in Amsterdam. Al die scootors fietsers autos busjes politie die er gewoon doorheen moeten.
Politie die criminele toeristen achterna moet?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toeristen met busjes van de politie?
Dan nog Hexa slaat voor alleen voor toeristen!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:17 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Politie die criminele toeristen achterna moet?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind Patta zo'n achterlijk jeukwoord. Zelfs voor een multikul-stad zoals Amsterdam.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij de poortjes melden die wat naar de Patta willen mogen gratis!
1000, plak er zoveel nullen achter als je wil, tegen 1 dat ze opeens allemaal daarheen willen!
Gij zijt op de hoogte waar het over gaat of wilt u er nog eentje nemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:19 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Ik vind Patta zo'n achterlijk jeukwoord. Zelfs voor een multikul-stad zoals Amsterdam.
De bordelen cashen al erg dik. 10-20 ramen a 250 huur voor een ochtend, avond of nacht. elke dag opnieuw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:08 schreef Hexagon het volgende:
'Patta' is een sneakerstore dat weet ik. Maar op de een of ander manier asocieer ik zulke buitenlandse slang met ongeletterde leeghoofden wie niets interesseert de hele dag, alleen roken en sloom praten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gij zijt op de hoogte waar het over gaat of wilt u er nog eentje nemen?
https://www.google.com/ma(...)9009497!2d52.3747633
Ah jij wou erachter komen of ik zo een leeghoofd zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:27 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
'Patta' is een sneakerstore dat weet ik. Maar op de een of ander manier asocieer ik zulke buitenlandse slang met ongeletterde leeghoofden wie niets interesseert de hele dag, alleen roken en sloom praten.
Wie kust er nou een hoer man?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De overdracht van smerige microben gaat middels de hele body. En wat dacht je van het speeksel bij het zoenen.²
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:21 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Meestal zijn juist de vrouwen die jij ergens anders oppik smeriger. Die doen het niet voor geld, maar omdat ze van vrije seks houden.
Zoals je schrijft denk ik eerder dat je een blanke Belg bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ah jij wou erachter komen of ik zo een leeghoofd zou kunnen zijn?
Nonsens, het is een bepaald stuk van de Oudezijds (Voorburgwal). Dat kun je heel makkelijk afsluiten met een paar tourniqetten. Politie met een eigen poortje voor hun mountainbikes.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:02 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Dat is niet werkbaar in een gebied zoals de rld in Amsterdam. Al die scootors fietsers autos busjes politie die er gewoon doorheen moeten.
Denken staat vrij en ik raad het je zeer aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:33 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Zoals je schrijft denk ik eerder dat je een blanke Belg bent.
Volgens mij staan de ramen en heel veel cafe's en hotels en eettentjes op een hoop langs de grachten. Dronken toeristen die niet meer in of uit het poortje kunnen dat creëert een grotere chaos. Maar hoe zou jij het afzetten dan van waar tot waar precies? De rld gaat van st annen/dwars en steegjes, en aan de andere kant van de brug langs de grachten parallel aan de zeedijk. Dat is een heel groot gebied om af te zetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:36 schreef Fer het volgende:
[..]
Nonsens, het is een bepaald stuk van de Oudezijds (Voorburgwal). Dat kun je heel makkelijk afsluiten met een paar tourniqetten. Politie met een eigen poortje voor hun mountainbikes.
Weet ik veel. Ik maak geen gebruik van deze perverse services. En dan nog, je tool injecteren bij zo'n smerige girl moet maar kunnen en onschuldig zoenen gaan we moeilijk over doen.quote:
Tja, alsof niet-hoeren wel altijd te vertrouwen zijn. Herpes krijg je ook van vrienden gedagzoenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik maak geen gebruik van deze perverse services. En dan nog, je tool injecteren bij zo'n smerige girl moet maar kunnen en onschuldig zoenen gaan we moeilijk over doen.
Jason.²
Van die smerige girls die de boel servicen weet je het zeker. In het gunstigste geval geven ze je schurft of ringworm.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:12 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Tja, alsof niet-hoeren wel altijd te vertrouwen zijn.
En zakratten kan niet? Eerder bekent als platjes, voor de onwetende.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van die smerige girls die de boel servicen weet je het zeker. In het gunstigste geval geven ze je schurft of ringworm.²
Dat is het hem nou net, bij hoeren weet je waar je aan toe bent, dat is bij je aardige buurvrouw nog maar de vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van die smerige girls die de boel servicen weet je het zeker. In het gunstigste geval geven ze je schurft of ringworm.²
Ja, bij die service-girls weet je zeker dat er 1000 man overheen is geweest. Bij je aardige buurvrouw is dat nog maar de vraag. Hoor je wat je zegt?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het hem nou net, bij hoeren weet je waar je aan toe bent, dat is bij je aardige buurvrouw nog maar de vraag.
Je begrijpt me niet, maar laat maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, bij die service-girls weet je zeker dat er 1000 man overheen is geweest. Bij je aardige buurvrouw is dat nog maar de vraag. Hoor je wat je zegt?²
En als bedekt met spinnenwebben dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, maar laat maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |