abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181152455
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:52 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat is op de wallen ongeveer hetzelfde.
Praatje maken met zo'n arrogant trutje duurt al langer dan 10 seconden. Maar verder geen ervaring op de wallen verder dan dat.
pi_181152459
Er zijn natuurlijk altijd meer kijkers dan kopers geweest, maar nu is het een soort dierentuin geworden, en daarmee het meest denigrerende en vrouwonvriendelijke gebeuren sinds het ergerns in de zestiende eeuw begon. Daar komt dan nog bij dat al die kijkers de echte klandizie wegjagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181152511
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn natuurlijk altijd meer kijkers dan kopers geweest, maar nu is het een soort dierentuin geworden, en daarmee het meest denigrerende en vrouwonvriendelijke gebeuren sinds het ergerns in de zestiende eeuw begon. Daar komt dan nog bij dat al die kijkers de echte klandizie wegjagen.
Dat zijn aannames. Ik ben wel benieuwd hoeveel de meiden werkelijk verdienen daar. En hoeveel zij opgeven bij de belasting.
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:57:02 #29
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181152526
quote:
Ik denk ook dat het de mensenhandel erg in de hand heeft gewerkt. Vroeger kwamen de vrouwen uit Nederland, nu is het merendeel oostblok.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 14:04:54 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181152706
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:37 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Kreeg je toen dan een stijve paal dat je die vrouwen zag?
obviously
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:08:43 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181152782
quote:
Laatst was er een complete Belgische schoolklas, met blauwe shirtjes aan, die achter de juf langs de ramen liep.
Als de normale pedo-uitspraak "waarom had ik vroeger niet van zulke leraressen??" normaal al toepasselijk is, is die nu echt héél toepasselijk :'( :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181152830
quote:
Dat was op de rooie brug snel afgelopen, als men daar een beetje te opzichtig de toerist aan het uithangen was stonden er binnen een mum van tijd een paar kleerkasten naast je die je snel duidelijk maakten dat je op moest rotten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:19:51 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181153002
Prostitutie en drugs uit het straatbeeld en verdienen met rijke Chinese toeristen via musea en grachten.
The End Times are wild
pi_181154238
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:56 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dat zijn aannames.
Ik durf hem wel aan, als je daar naar binnen gaat ben je zelf ook een bezienswaardigheid. Voor de dronken Brit maakt dat niet zoveel uit, maar dat zijn vast ook niet de prettigste klanten.

quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel de meiden werkelijk verdienen daar. En hoeveel zij opgeven bij de belasting.
Ik denk dat die raamprostituees allemaal keurige ZZP-ers zijn tegenwoordig, die gezamenlijk een cooperatie beheren voor de beveiliging en geen domme dingen doen om hun inkomsten in gevaar te brengen zoals de belastingdienst proberen te foppen.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat was op de rooie brug snel afgelopen, als men daar een beetje te opzichtig de toerist aan het uithangen was stonden er binnen een mum van tijd een paar kleerkasten naast je die je snel duidelijk maakten dat je op moest rotten.
Vaak werkt zo'n informeel circuit op manieren die je niet zomaar kunt vervangen in een formeel circuit. Een door de prostituees in loondienst aangenomen beveiliger zit er toch anders in dan een pooier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:15:22 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181155702
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:39 schreef Ven1972 het volgende:
Ik denk dat het seksdatingsites de oorzaak is dat er weinig klanten naar hoeren gaat in Amsterdam. Dat geldt ook voor andere steden waar ook raamhoeren werken. Maar goed, we weten ook veel buitenlandse hoeren werkzaam zijn in Nederland zoals uit het Oostbloklanden.
Ben je gek, hoeren boeren nogsteeds prima. Het is wel goedkoper geworden door meer aanbod. Maar floreert nogsteeds.

In Amsterdam is het gewoon een attractie geworden. Was altijd al een beetje, maar is enorm uit de klauw gelopen. Degene die naar de hoeren willen gaan grotendeels ergens anders heen. Toeristen die aapjes kijken en zelfs het aapje dat bij een hoer aanklopt fotograven (of enkel op de 'sfeerfoto' vastleggen perongeluk) maakt dat steeds meer klanten uitwijken naar andere plekken.

Natuurlijk zijn er ook meer toeristen, dus meer die er gebruik van maken. Maar dat is en een andere manier van doen (drank, sensatie, opgeklopte fantasieen) en minder dan wanneer er gericht kan worden op bewuste klanten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:09:20 #36
432997 Ven1972
Man met humor
pi_181156854
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ben je gek, hoeren boeren nogsteeds prima. Het is wel goedkoper geworden door meer aanbod. Maar floreert nogsteeds.

In Amsterdam is het gewoon een attractie geworden. Was altijd al een beetje, maar is enorm uit de klauw gelopen. Degene die naar de hoeren willen gaan grotendeels ergens anders heen. Toeristen die aapjes kijken en zelfs het aapje dat bij een hoer aanklopt fotograven (of enkel op de 'sfeerfoto' vastleggen perongeluk) maakt dat steeds meer klanten uitwijken naar andere plekken.

Natuurlijk zijn er ook meer toeristen, dus meer die er gebruik van maken. Maar dat is en een andere manier van doen (drank, sensatie, opgeklopte fantasieen) en minder dan wanneer er gericht kan worden op bewuste klanten.
Hmm, je hebt wel gelijk ja. Je doelt dat de klanten naar seksclubs gaan ergens anders in Nederland. Wellicht kan een toerist ineens geil zijn van een raamprostituee en kan ook daar terecht met haar neuken. Amsterdam is erg bekend bij vele toeristen die daar geweest zjjn.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:32:46 #37
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181157332
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:39 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Rotding. Na 10 seconden is het gedaan maar je loopt wel met een draaihoofd weg.
Even kort als het gesprek bij de hoer: "Ik kom. Ik ga, doei!'.
pi_181157803
Kijken kijken kijken niet kopen?
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:59:49 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181157829
Ik ga regelmatig naar hoeren, en bestel er soms eentje.
Maar de Wallen en tippelzone's hebben me nooit veel geboeid.
Het is allemaal haastwerk, en je weet ook niet zeker of het meisje het uit vrije wil doet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181158214
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:59 schreef Harvest89 het volgende:
Het is allemaal haastwerk, en je weet ook niet zeker of het meisje het uit vrije wil doet.
Lekker bezig, maatje.
pi_181158450
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:19 schreef LXIV het volgende:
Prostitutie en drugs uit het straatbeeld en verdienen met rijke Chinese toeristen via musea en grachten.
Beetje onze cultuur kapot maken. Dacht het niet. :{w
ROBODEMONS..................|:(
pi_181170266
De politiek van Amsterdam kennende zal er nu wel een commissie gevormd worden die na 8 maanden concludeert dat alle hoerenlopers geregistreerd moeten worden en dan met een speciaal pasje de hoeren mogen bezoeken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181171002
He is dat Corrie Konings ? !

*O* *O* *O* *O*

Nooit meer werken alleen maar *O* *O* *O*
pi_181171124
Ik kom zelden tot nooit in Amsterdam. Maar naar wat ik ervan begrijp, is het zo druk dat jij met de stroom moet meelopen of je er tussen door moet wurmen. Dan heb jij nog de kans om bij diverse toeristen op de foto te belanden en als de nieuwe burgemeester haar zijn krijgt gaan straks gebieden op slot om op te ruimen. Wil jij even naar Tanja na het werk is het gebied op slot voor een schoonmaak uurtje.

Laten wij wel wezen: die vrouwen verkopen geen exclusief product. Als jij het bovenstaande allemaal moet overwinnen om een brood te kopen, dan ga jij ook elders naar de bakker.
pi_181174414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:13 schreef maan_man het volgende:
Ik kom zelden tot nooit in Amsterdam. Maar naar wat ik ervan begrijp, is het zo druk dat jij met de stroom moet meelopen of je er tussen door moet wurmen.
Dat gebeurt alleen in het wallengebied en op de stoep over de Damrak. En niet altijd veelal 'savonds.
pi_181174501
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat die raamprostituees allemaal keurige ZZP-ers zijn tegenwoordig, die gezamenlijk een cooperatie beheren voor de beveiliging en geen domme dingen doen om hun inkomsten in gevaar te brengen zoals de belastingdienst proberen te foppen.

[..]

wie telt het aantal klanten dat bij elke raamprostituee naar binnengaat. En hoe weet de belastingdienst wat er wordt afgesproken kwa prijs.
pi_181174522
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dat gebeurt alleen in het wallengebied en op de stoep over de Damrak. En niet altijd veelal 'savonds.
Maar het artikel gaat dan ook voornamelijk over de Wallen en het gebrek aan klanten.
pi_181174787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:33 schreef maan_man het volgende:

[..]

Maar het artikel gaat dan ook voornamelijk over de Wallen en het gebrek aan klanten.
Ik vermoed dat ze alles wat aandikken en hier en daar wat overdrijven om de huidge gang van zaken daar in een schimmig licht te plaatsen. Als er niets valt te verdienen gaan die meiden daar vanzelf wel weg. Maar dat gebeurt dus niet.
pi_181174930
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:19 schreef LXIV het volgende:
Alsof je met een rijksmuseum en verkoop van delftsblauw tegeltjes een booming business krijgt in dat gebied.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:04:03 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_181179268
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:59 schreef Harvest89 het volgende:
Smerig. Dan moet jij toch allang een SOA te pakken hebben man. Of doe je er een deken tussen? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')