Dat je een nerd bent weten we nu wel..quote:
Joh, ga je tampon eens lekker uitwringen ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een nerd bent weten we nu wel..
Post iets zinnigs ofzo. Kabouter Plopquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Joh, ga je tampon eens lekker uitwringen ofzo.
Joh, de rest begint later...quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
Daar zijn ze dan. Voorlopig lijkt het erop dat het anti-nazisme gewonnen heeft. Handjevol is er maar, tot nu toe.
Ha! beveiligingsbikers! Awesome!quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
Daar zijn ze dan. Voorlopig lijkt het erop dat het anti-nazisme gewonnen heeft. Handjevol is er maar, tot nu toe.
Prima, maar dat hoef je niet op mensen uit te leven die er geen reet mee te maken hebben.quote:
Waarom niet, Bon ton hierquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Prima, maar dat hoef je niet op mensen uit te leven die er geen reet mee te maken hebben.
Oh boy, is dit de nieuwe gathering of nuttheads?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
Ok, wat jij wil. Sowieso een vrouwendingetje. Zij voelt zich ellendig, dus moet iedereen zich ellendig voelen. Rare eigenschap.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, wat jij wil. Sowieso een vrouwendingetje. Zij voelt zich ellendig, dus moet iedereen zich ellendig voelen. Rare eigenschap.
Het is youtube. Je kan antisemitische uitspraken vinden bij lieve kattenfilmpjes.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Jigzoz het volgende:
De commentaren in de chat bij die video zijn wel constant antisemitisch. En anti-Antifa, maar dat zie je natuurlijk constant bij nazi's.
De gekkies en de dombo's horen toch bij internet?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben er van het begin bij geweest met Internet in Nederland en ik ben totaal niet nostalgisch. Enige nadeel is dat alle gekkies en dombo's ook op het internet zitten maar die weet ik meestal wel te omzijlen.
Nu wel, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:17 schreef Tanatos het volgende:
[..]
De gekkies en de dombo's horen toch bij internet?
Volgens mij al vanaf het begin van internet (mss zelfs wel arpanet...).quote:
Oh nee, het is vele malen beter dan tijdens de inbeltijd. Die nostalgie heb ik eerder met games.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben er van het begin bij geweest met Internet in Nederland en ik ben totaal niet nostalgisch. Enige nadeel is dat alle gekkies en dombo's ook op het internet zitten maar die weet ik meestal wel te omzijlen.
Ok, en nu?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ho. Ik hou van vrouwen.
Oké, niet van alle, maar meer dan van mannen. Mannen stinken.
Nu zien kinderen wifi als water uit de kraan, een vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ook niet, eigenlijk, we hebben wel een tijdje gehad dat graphics belangrijker waren dan gameplay maar dat is toch wel een beetje voorbij heb ik het idee.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh nee, het is vele malen beter dan tijdens de inbeltijd. Die nostalgie heb ik eerder met games.
Confrontatie uitlokken, vermoedelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:23 schreef Jigzoz het volgende:
Lijkt erop dat de nazi's nu richting BLM lopen.
Kan ook gewoon aan de montage liggen overigens.
O ja. Dat is op zich wel een betere richting.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm, ik denk liever aan seks dan aan nazi's
Denk het ook, eigenlijk zou er geen hont aanwezig bij moeten zijn, ga maar staken op het malieveld om maar iets te noemen!quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Confrontatie uitlokken, vermoedelijk.
Tegenwoordig is het toch ook vanzelfsprekend?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu zien kinderen wifi als water uit de kraan, een vanzelfsprekendheid.
Ik heb serieus nog ingebeld naar bbs’en met m’n Atari ST met daaraan een acoustisch 300 baud modem zo rond 1990.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu zien kinderen wifi als water uit de kraan, een vanzelfsprekendheid.
Ja, maar hoe sprak je dan met elkaar af? .... Nou, je was er gewoon.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch ook vanzelfsprekend?
Ik weet nog wel dat we vroeger geen internet of mobiele telefoon hadden. Dat was best wel kut. Informatie over dingen waar de bieb geen boek over had kon je niet krijgen, als je een afspraak had en elkaar mis liep moest je eerst weer allebei naar huis en dan elkaar op de vaste telefoon bellen...
Gewoon elke donderdagavond om 9 uur in dezelfde kroeg. Iedereen wist dat gewoon.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar hoe sprak je dan met elkaar af? .... Nou, je was er gewoon.
Blote borsten pics pixel voor pixel downloaden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog ingebeld naar bbs’en met m’n Atari ST met daaraan een acoustisch 300 baud modem zo rond 1990.
Oh 1200 bps down en 75 up kon ie ook, als je snel wou downloaden
Haha, elke keer weer een regeltje pixel ....oeoeoeoeoeoe! bijna tieten!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blote borsten pics pixel voor pixel downloaden.
Meestal wel ja. Maar niet altijd. Dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar hoe sprak je dan met elkaar af? .... Nou, je was er gewoon.
Dan keek men misschien van afstand of jij wel iets was?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar niet altijd. Dat weet ik nog wel.
Ik heb gezegd, fuck dat en heb alleen nog internet over. Wat moet ik met een vaste lijn of TV?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ik had in 2000 gelukkig al kabelinternet, dat was een zeer gunstige ontwikkeling voor mijn telefoonrekening.
En een ongunstige voor nuttig tijdverdrijf
Sinds 2 jaar via glasvezel, het was hier al wel toen we hier 5 jaar geleden kwamen wonen, maar eerst 3 jaar een totaalpakket via de kabel, nu alleen nog TV via Ziggo, internet en telefonie via glasvezel.
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.quote:
Nou, probeer het eens.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.
Tja een maïskolf kan het misschien bevestigen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd, fuck dat en heb alleen nog internet over. Wat moet ik met een vaste lijn of TV?
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.quote:
Wow das snel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.
kinderdictatuur?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.
En een vast telefoonnummer vind ik om die reden ook wel een must, hoewel ik idd alleen nog maar app met ouders vam zijn klasgenootjes.
Ook weer opgelost.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.
Ja. Kruisloze slipjes wil ik nog wel eens uitproberen.quote:
Het is wel soort van noodzakelijk ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iets of iemand mag de kids toch opvoeden of niet?
Ahjah, begrijpelijk. Scheelt ook weinig in kosten, alleen in snelheid. Maar als je het 'recreatief' gebruikt boeit dat ook bijzonder weinig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.
En een vast telefoonnummer vind ik om die reden ook wel een must, hoewel ik idd alleen nog maar app met ouders vam zijn klasgenootjes.
Wel een foto posten dan hè?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Kruisloze slipjes wil ik nog wel eens uitproberen.
Beetje laat..
Nee, maar ik geef mijn telefoon van ¤¤¤ niet aan een 5-jarige (en destijds 2-jarige) omdat die met oma moet bellen.quote:
Moet die niet Skypen of Facetimen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik geef mijn telefoon van ¤¤¤ niet aan een 5-jarige omdat die met oma moet bellen.
Dat kan mooi via de vaste lijn.
Kan ik oma trouwens ook op mijn mobiel blokkeren, dat is ook al win-win.
Niet via mijn telefoon iig, ik heb haar geblokkeerd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet die niet Skypen of Facetimen?
Ik zie weer een hoop bedekte gezichten, bij een demonstratie zou dat gewoon niet mogen.quote:
quote:Het sherrydieet
Dag 1
Ontbijt: 1 ei, zwarte koffie
11 uur: 1 glas sherry, 100 gram jonge kaas
13.00 uur: 1 glas sherry, 100 gram biefstuk, gekookte groente
16.00 uur: 1 glas sherry, 100 gram jonge kaas
18.00 uur: 1 glas sherry, 100 gram biefstuk, gekookte groente
Dag 2
Zelfde als dag 1
Dag 3
Zelfde als dag 1, maar halveer de porties kaas en biefstuk
Waarom niet?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:49 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik zie weer een hoop bedekte gezichten, bij een demonstratie zou dat gewoon niet mogen.
Bij demonstraties zou dat gewoon verboden moeten worden.quote:
Oh god, het sherry dieet... al die thuismoeders tussen de middag al tipsyquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Leuk verhaal wel, ook vroeger liet men zich meeslepen door hoogst merkwaardige hypes:
https://www.trouw.nl/same(...)errydieet-~a0f72d00/
[..]
En ik vraag dus waarom ....quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:51 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Bij demonstraties zou dat gewoon verboden moeten worden.
Als je demonstreert doe je dat met open vizier, als je je gezicht bedekt heb je vaak vooraf al foute bedoelingen.quote:
Omdat je dan kan ingrijpen voor iemand met een masker op geweld pleegt en niet bestraft kan worden.quote:
QFTquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat je dan kan ingrijpen voor iemand met een masker op geweld pleegt en niet bestraft kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |