Meestal wel ja. Maar niet altijd. Dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar hoe sprak je dan met elkaar af? .... Nou, je was er gewoon.
Dan keek men misschien van afstand of jij wel iets was?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar niet altijd. Dat weet ik nog wel.
Ik heb gezegd, fuck dat en heb alleen nog internet over. Wat moet ik met een vaste lijn of TV?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ik had in 2000 gelukkig al kabelinternet, dat was een zeer gunstige ontwikkeling voor mijn telefoonrekening.
En een ongunstige voor nuttig tijdverdrijf
Sinds 2 jaar via glasvezel, het was hier al wel toen we hier 5 jaar geleden kwamen wonen, maar eerst 3 jaar een totaalpakket via de kabel, nu alleen nog TV via Ziggo, internet en telefonie via glasvezel.
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.quote:
Nou, probeer het eens.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.
Tja een maïskolf kan het misschien bevestigen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Hou me bezig met de vraag of parels in je snee geil zijn of pijnlijk en irritant.
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd, fuck dat en heb alleen nog internet over. Wat moet ik met een vaste lijn of TV?
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.quote:
Wow das snel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.
kinderdictatuur?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.
En een vast telefoonnummer vind ik om die reden ook wel een must, hoewel ik idd alleen nog maar app met ouders vam zijn klasgenootjes.
Ook weer opgelost.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga voor optie pijnlijk en irritant.
Ja. Kruisloze slipjes wil ik nog wel eens uitproberen.quote:
Het is wel soort van noodzakelijk ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iets of iemand mag de kids toch opvoeden of niet?
Ahjah, begrijpelijk. Scheelt ook weinig in kosten, alleen in snelheid. Maar als je het 'recreatief' gebruikt boeit dat ook bijzonder weinig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 7 hè... geen TV is niet echt een optie hier.
En een vast telefoonnummer vind ik om die reden ook wel een must, hoewel ik idd alleen nog maar app met ouders vam zijn klasgenootjes.
Wel een foto posten dan hè?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Kruisloze slipjes wil ik nog wel eens uitproberen.
Beetje laat..
Nee, maar ik geef mijn telefoon van ¤¤¤ niet aan een 5-jarige (en destijds 2-jarige) omdat die met oma moet bellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |