Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
uitslapen en dan weer arbeid maarja is niet erg. Ga je die taart maken van die plaatjes die je wou maken of een andere? Taart is zwz life 🔥
je begon er laatst al overquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me wel vet. Ben je er al eens eerder geweest? En de Azoren blijft mooi
[..]
Koen in ONZ, OMGWTFBBQ
Koen was al eerder in ONZ volgens mij, ik heb m nog in ARG7 gezienquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me wel vet. Ben je er al eens eerder geweest? En de Azoren blijft mooi
[..]
Koen in ONZ, OMGWTFBBQ
klopt, die SC met 1 post per maand ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koen was al eerder in ONZ volgens mij, ik heb m nog in ARG7 gezien
ooit, net na de muur ben ik er eens geweest, daarna niet meer. Azoren wordt eerste keer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Koen in ONZ, OMGWTFBBQ
wat leuk dat jij nu ook hier postquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ooit, net na de muur ben ik er eens geweest, daarna niet meer. Azoren wordt eerste keer.
goed bezigquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, die SC met 1 post per maand ofzo
cool! Leuk 👋quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaZal morgen wel foto delen van eindresultaat
ARG7?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wroeten met je neus enzo Ja?quote:
doe ik wel vaker hoor..quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat leuk dat jij nu ook hier post
Ik heb hem ooit hierheen gelokt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat leuk dat jij nu ook hier post
welke?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word keihard genegeerd door die blauwe
damn, jouw skillsquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit hierheen gelokt.Met succes.
Pff dan zal het nu wel echt anders zijn. Lijkt me ergens ook wel weer bijzonder. En wel leuk, hopelijk geniet je van beide tripjes.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ooit, net na de muur ben ik er eens geweest, daarna niet meer. Azoren wordt eerste keer.
Oeh dat zou kunnen jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kloptquote:
Pics or it didnt happenquote:
de grote smurf?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word keihard genegeerd door die blauwe
eh?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit hierheen gelokt.Met succes.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
I., de userlokker. Pas op, hij heeft snoepjes
komp goequote:Op zondag 12 augustus 2018 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pff dan zal het nu wel echt anders zijn. Lijkt me ergens ook wel weer bijzonder. En wel leuk, hopelijk geniet je van beide tripjes.
[..]
Oeh dat zou kunnen ja
[..]
Klopt
[..]
Pics or it didnt happen
de watte?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:27 schreef Koen66 het volgende:
ARG7 komt een paar keer per jaar weer eens omhoog in m'n AT
link or BS.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ooit ergens een lokquote geplaatst, en toen was je hier opeens.
ONZ / [ronde 10] Het dodetopicspel #2025 Ik haat t als Fok! vast looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |