Rammen heb ik ook grappige ervaringen mee. In astrologie is mijn sterrenbeeld (weegschaal) en ram polar oppositesquote:
Sneeuw is wel zacht, maar iets minder zacht van 300 meter naar beneden gok ik zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We waren ook bij de Kitzsteinhorn geweest, kabelbaantje dat naar 3000m gaat, eerste wat opviel was alle Arabieren die daar waren en op een gegeven moment in een hoek onder de trap kleedje neerlegden en gingen biddenTweede was dat sommige mensen daar zelfs met slippers waren
Uurtje erbij?quote:
Dan is het vaak gewoon ijsquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sneeuw is wel zacht, maar iets minder zacht van 300 meter naar beneden gok ik zo
Nog wakker?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lukt mij ook zonder hasj wel aardig. Hoewel ik me net twee keer rotgeschrokken ben. De eerste keer toen er onverwacht gezongen/gesproken werd en net toen mijn dochter ineens naast me stond.
Best wel lullig einde van je vakantie zo danquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het vaak gewoon ijsen bovendien is de kans aanwezig dat je er doorheen valt en op de stenen beland ofzo
Eggs shows zijn ook echt hemels met deze muziekquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik leef altijd zo enorm op van de goashows![]()
Goa GODquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef EggsTC het volgende:
applaus dat alle 12 zijn blijven luisteren tijdens deze.
Toen we naar huis reden stond er een auto langs de weg wiens kofferbak in brand stondquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Best wel lullig einde van je vakantie zo dan
Noodweer? In welk opzicht? Heb daar eigenlijk weinig van meegekregenquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen we naar huis reden stond er een auto langs de weg wiens kofferbak in brand stondLijkt me ook niet prettig. En dan heb je natuurlijk het noodweer wat er afgelopen dagen was in Zuid-Frankrijk...
Jullie zijn er goed vanaf gekomen zo te horen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen we naar huis reden stond er een auto langs de weg wiens kofferbak in brand stondLijkt me ook niet prettig. En dan heb je natuurlijk het noodweer wat er afgelopen dagen was in Zuid-Frankrijk...
Ja, echt welquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jullie zijn er goed vanaf gekomen zo te horen.
Ja en een fikkende kofferbak op die wegen is best scary. Van die bergwegen en dan ineens de brandweer niet aan horen komen tot je de hoek omgaat
Ik ben alleen in Monschau geweest in Schwarzwaldquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, echt welAl zaten we niet in Zuid-Frankrijk
Eerst Schwarzwald, toen in de buurt van Wilder Kaisergebirgte (beide DE), toen Raurisertal (A), toen Jezersko (SLO)
Pfoeh dat ziet er niet best uit neequote:Op zondag 12 augustus 2018 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ent-nu-de-regen.html
https://nos.nl/artikel/22(...)odweer-in-tirol.html (tijdens dit zaten wij dus wel in Oostenrijk)
Hmm, heb zelf niet zoveel met Rose. Net als mijn moeder ben ik van de droge witte wijnquote:
Sloap ze!quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga op/in bed verder luisteren tot ik in slaap val en dan rond 5 uur weer wakker wordt door de muziek en me dan afvraag of Eggs nog steeds draait.
Bedankt alvast, Eggs!
Trustequote:Op zondag 12 augustus 2018 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga op/in bed verder luisteren tot ik in slaap val en dan rond 5 uur weer wakker wordt door de muziek en me dan afvraag of Eggs nog steeds draait.
Bedankt alvast, Eggs!
Maar ik had hier dus geen last vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pfoeh dat ziet er niet best uit neeHopelijk denk je ondanks dat nog wel leuk terug op je vakantie?
Ah, prima danquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik had hier dus geen last vanWe hebben slechts 1 soortvan regendag gehad en verder is al het noodweer nooit bij ons gekomen. Die van Frankrijk was toen we al op de terugreis waren en zelfs toen reden we door het noodweer door zonder er iets van mee te maken
Mafze spijkerbroekquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt alvast, Eggs!
Ook lekker, thnx!quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf niet zoveel met Rose. Net als mijn moeder ben ik van de droge witte wijn
Maar geniet ervan
Biertjes, heb nog een Franziskaner en Ginette blond gehad maar heb nu verder alleen goedkope pilsjes.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook lekker, thnx!
Wat drink jij nu?
Toevallig het favoriete drankje van m'n vaderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |