Bongo Bongo.quote:
Al was het dan de vraag geweest of ze dan wel de series hadden gelopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef TheArt het volgende:
Zonde van die blessure van Van Leuveren, anders was dit haast een zekere medaille geweest.
Wat dat betreft hebben de Britten en de Belgen wel een groot voordeel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de finalistes van net zich houden.
Klopt, dat wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al was het dan de vraag geweest of ze dan wel de series hadden gelopen.
Er zijn zoveel debiele combinaties in het programma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de 400 tegelijk met de 200 is ook matig.
In 1936 namen ze dat iets te letterlijkquote:
Absoluut.quote:
Wat voor last heb jij daar van?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:56 schreef TheArt het volgende:
De Belgium Cheetahs, de tering dat geforceerde gezoek naar bijnamen
Was Jeroen weer eens bezig?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef franklop het volgende:
Thanks for noticing that we are dutch TV
Nvm latere edit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen twee medailes voor NEDERLAND?
Krumins en 4x100W
Mannen 4x100 maken ook wel een goede kans op een medaille.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen twee medailes voor NEDERLAND?
Hassan/Krumins en 4x100W
Verspringenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
Maryna Bekh van het hoogspringen wordt volgende maand overigens Maryna Romanchuk (van de zwemmer). Dat verder geheel terzijde.
Kappen met deze negatieve shit aub!quote:Op zondag 12 augustus 2018 02:06 schreef marcodej het volgende:
Samuel van Reider --> Bennes, Samuel beter.
Dafne van Bennes --> Reider, Dafne slechter.
Ik zie een verband.
quote:
Zo kan je bijna niet lopen. Je ademt nauwelijks en bloedverlies lijkt me ook niet fantastischquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat probeert ze dus al een kwartier
Welquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:30 schreef franklop het volgende:
Volgens mij zit Abdi er helemaal niet meer bij Leon
twitter:Statman_Jon twitterde op zaterdag 11-08-2018 om 21:39:49If the Borlees and Ingebrigtsens merged to form their own country, they would be fourth on the #EC2018 medals table. reageer retweet
quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:03 schreef Max23 het volgende:
Deelstra te hard van start gegaan? Liep steeds aan de leiding en nu ineens een minuut achter de kopgroep
©NOSquote:Andrea Deelstra heeft moeten opgeven in de marathon van de EK atletiek in Berlijn. De 33-jarige Nederlandse liep vanaf de start mee in de kopgroep, maar ging na zestien kilometer door haar enkel en moest de strijd staken.
Kom op!quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat schreeuwen die lui die meelopen
Abdi ging stukquote:
Drie uur lang openwaterzwemmenquote:
Wat lul jij nou weer? Hoeveel marathons heb je zelf in de benen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:01 schreef superniger het volgende:
Abdi had die laatste kilometers gewoon moeten uitlopen.
Niet.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste is Nageeye gefinisht?
Toch wel een klein zwart gat na vanavondquote:
Ik hoop op een lezing van Greg straksquote:
19:55 op NPO 3 zie ikquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op een lezing van Greg straks
Op de lijn denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Sedney niet buiten de baan stapte
Jupquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Asher-Smith erbij vanavond neem ik aan
Schwalbe van Churandyquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:27 schreef Max23 het volgende:
Waarom hebben de NL estafettemannen nu al een Yellow Card gekregen, terwijl ze nog niet eens op de baan zijn?
Ik hoop het om Pinto, die gun ik nog altijd eens goud op welk toernooi dan ook.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad 😂
Alleen om Lückenkemper hoop ik dat Duitsland door gaat 😍
Dat was het op voorhand al. Ze gaan normaal gesproken 4e worden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:29 schreef franklop het volgende:
Medaille kan nog wel lastig worden zo
Zwitserland kan normaal nog wel wat rapper, terwijl ik daarover twijfel bij NL.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:30 schreef Max23 het volgende:
Mwah NL vs Zwitserland lijkt me behoorlijk close. Lopen nu ook dezelfde tijd
Wissels van Zwitserland leken nu wel al erg scherp, bij NL namen ze weinig risico zo leek hetquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zwitserland kan normaal nog wel wat rapper, terwijl ik daarover twijfel bij NL.
Zwitserland heeft al 0,4 sec. harder gelopen dit seizoen. Dat is absoluut geen garantie, maar toont wel aan dat er wat meer inzit dan de tijd die ze nu op de klokken hebben gezet.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wissels van Zwitserland leken nu wel al erg scherp, bij NL namen ze weinig risico zo leek het
We gaan het mee makenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zwitserland heeft al 0,4 sec. harder gelopen dit seizoen. Dat is absoluut geen garantie, maar toont wel aan dat er wat meer inzit dan de tijd die ze nu op de klokken hebben gezet.
Of een Sedney UI dan 😂quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:34 schreef franklop het volgende:
Ik vind dat als Nederland toch een medaille pakt dat TheArt dan ook een Schippers UI moet nemen.
Max23 is het hier mee eens
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:34 schreef franklop het volgende:
Ik vind dat als Nederland toch een medaille pakt dat TheArt dan ook een Schippers UI moet nemen.
Ik heb een minder grote hekel aan Schippers dan de meesten hier, dus dat is voor mij niet echt een strafquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:34 schreef franklop het volgende:
Is dat dan een ja?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb een minder grote hekel aan Schippers dan de meesten hier, dus dat is voor mij niet echt een straf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb een minder grote hekel aan Schippers dan de meesten hier, dus dat is voor mij niet echt een straf
Een Herbert UI it is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb nog een grotere hekel aan Herbert dan aan Snoeks.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat dan een ja?Ik zeg een Greg-UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat dan een ja?Dit is op zich al verwarrend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt na vanavond voorbij te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is op zich al verwarrend genoeg
[ afbeelding ]
Voor mij is het de laatste dagquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is op zich al verwarrend genoeg
[ afbeelding ]
Nou vooruit, mocht NL op de 5km 2 medailles halen of halen zowel de mannen als vrouwen relay een medaille, dan doe ik met je meequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Schijnt na vanavond voorbij te zijn.
Aangezien Max23 zich niet solidair lijkt te gaan tonen met mijzelf
Helaas eet ze het waarschijnlijk op danquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n kogelslingeraarster is wel handig voor in het restaurant, die kan vanuit de keuken het eten op tafel flikkeren...
Lafjes ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou vooruit, mocht NL op de 5km 2 medailles halen of halen zowel de mannen als vrouwen relay een medaille, dan doe ik met je mee
In principe eet ik in een restaurant geen kogelsquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n kogelslingeraarster is wel handig voor in het restaurant, die kan vanuit de keuken het eten op tafel flikkeren...
http://www.european-athle(...)8/schedules-results/quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef northernlight81 het volgende:
weet iemand waar je de tussenstanden kan zien per onderdeel, bijvoorbeeld het polstok hoogspringen?
Kogelbiefstukquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
In principe eet ik in een restaurant geen kogels
Op jouw bucketlist staat geen kogelvis?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
In principe eet ik in een restaurant geen kogels
Touchéquote:
Tnxquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.european-athle(...)8/schedules-results/
Stevige ruggegraat hoorquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou vooruit, mocht NL op de 5km 2 medailles halen of halen zowel de mannen als vrouwen relay een medaille, dan doe ik met je mee
Belachelijk dat Sifan ze niet gewoon allebei looptquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:47 schreef franklop het volgende:
Ook weer zo gek, vanavond dus zowel 1500 als 5000m voor vrouwen
Nee, maar ik zou ook niet wedden dat Schippuurs niet onder 11 zou lopenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou jij dezelfde weddenschap durven aan gaan dan voor een Schippers UI ?
Daar wees niks op dit seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook niet wedden dat Schippuurs niet onder 11 zou lopen
Beide estafette teams bij de top 3 in series.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:50 schreef Max23 het volgende:
Dat been van die 2e (struikelende duitser zag er vies uit
Het leek me dan ook wel fair om geen 'onmogelijk' wedje te kiezenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Beide estafette teams bij de top 3 in series.
Just saying
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het leek me dan ook wel fair om geen 'onmogelijk' wedje te kiezen
estaffette ploegen zijn net al geweest en lopen later nog de finale vanaf 21:20quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
estaffette ploegen zijn net al geweest en lopen later nog de finale vanaf 21:20
Om 20:15 Hassan, Krumins en Koster
Ik was er netquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:59 schreef franklop het volgende:
ER uit 1980
Toen waren weinig mensen hier al geboren
quote:
De Thomas Geraint van Froome.quote:
Gaat Weightman dan zo toeslaan?quote:
Dit vind Steve Cram niet leuk.quote:
Na een Britse zege? Zelfmutilatie.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:09 schreef franklop het volgende:
Zowel de NOS (4x100), Sporza (studio) als ES (reclame) niet live nu
BBC maar.
Ach ik moet ook nog 4 weken een Schippers UI hebben, dus wat dat betreft ben ik wel wat gewend.quote:
De NOS was net wel live tijdens de 1500 meter.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:09 schreef franklop het volgende:
BBC maar.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
De NOS was net wel live tijdens de 1500 meter.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
De NOS is alleen live in de studio..quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:09 schreef franklop het volgende:
BBC maar.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. Geniet wel van die Duitse atletes. Die op de sprint was ook genot.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Zo, Columbiafan heeft het broekje het raam uit geknikkerd voor Konstanze.
Ostapchuk juicht nu al.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou toch eens willen voorstellen om iedereen gewoon weer eens naakt te laten sporten net zoals de oude Grieken
Nee dat hebben ze al een paar jaarquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dat "I run clean" op het shirt nieuw ofzo?
Er hoort altijd een zure appel in de mand te zittenquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ostapchuk juicht nu al.
[ afbeelding ]
Relatief, maar niet helemaal nieuwquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dat "I run clean" op het shirt nieuw ofzo?
Oké...volg atletiek niet zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze al een paar jaar
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er hoort altijd een zure appel in de mand te zitten
En het heeft 'r eigenlijk nog geen fuck opgeleverd, da's nog ergerquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:18 schreef Szura het volgende:
Sifan heeft wel wat sympathiepunten ingeleverd door naar Salazar te gaan
Laat het Koffieplanter niet horenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een goed statement...zouden ze bij het wielrennen ook moeten doen.
Het scheelt wel dat die 10 aan het begin van het toernooi zat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef danos het volgende:
Dat die Krumins daar loopt is ook wel bizar na de 10k
Lijkt mij wel iets voor Iwan Spekebrink en co.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft d'r zus gestuurdquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef danos het volgende:
Dat die Krumins daar loopt is ook wel bizar na de 10k
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch blijft die Zwitserse koe echt onovertroffenquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:24 schreef Jason22 het volgende:
Berlino zit lekker te chillen in het steeple bad
Moet Koster wel keertje finishenquote:
BerlinoGodquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:24 schreef Jason22 het volgende:
Berlino zit lekker te chillen in het steeple bad
Het slaat toch helemaal nergens op als zo'n Ivan Tikhon, die meer doping in zijn lijf heeft gehad dan de hele Sovjet-Unie ooit geproduceerd heeft, daar lekker met een 'I run clean'-bib staat te gooien?quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zwitserse koe?quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch blijft die Zwitserse koe echt onovertroffen
Slaat sowieso al nergens op want hij rent nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens op als zo'n Ivan Tikhon, die meer doping in zijn lijf heeft gehad dan de hele Sovjet-Unie ooit geproduceerd heeft, daar lekker met een 'I run clean'-bib staat te gooien?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Slaat sowieso al nergens op want hij rent niet
Die mascotte bij het EK of WK van een paar jaar geledenquote:
Neuh, maar ze ook niet begin 20 meer natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koster haakt al af... Maakt die uberhaupt progressie?
Haha die is nog beter idd met die auto en fietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |