SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Hoi Diaan. Zijn jullie alweer onderweg naar huis?quote:
Geen idee van wie die kinderen dan zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wil spijkerbroek straks wel op jouw kinderen passen
"We gaan de 'wie kan het langst onder water blijven'-challenge doen!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
Misschien wil spijkerbroek straks wel op jouw kinderen passen
Nee, we genieten hier nog even van het mooie weer. Morgen laatste dag, maandagmorgen vertrekken we.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Diaan. Zijn jullie alweer onderweg naar huis?
Is het niet meer aan met mevrouw Mopper?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kinderen dan zouden moeten zijn
Het is nog steeds hartstikke aan. Aangeraakt wordt ze ook. Maar kinderen, hell no!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het niet meer aan met mevrouw Mopper?
Of is ze nog door u onaangeraakt?
Taalverkrachterquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koningin - Dik gebilde dames
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is nog steeds hartstikke aan. Aangeraakt wordt ze ook. Maar kinderen, hell no!
Een duw van de trap of een kleerhanger doet wonderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!
Met aanraken bedoelt hij slaan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een duw van de trap of een kleerhanger doet wonderen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met aanraken bedoelt hij slaan, denk ik.
Als je echt niet meer weet waar je over moet schrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others
Maar wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je echt niet meer weet waar je over moet schrijven
Nou, ook niet echt vind ik. Maar ik vind zijn stem ook irritant in alle nummers.quote:
Dan houdt het op inderdaad. Ik hou wel van zijn stem en vond hem live ook erg goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ook niet echt vind ik. Maar ik vind zijn stem ook irritant in alle nummers.
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groene Dag - De Laatste Van De Amerikaanse Meiden
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijn
Haat me omdat ik ambitieus ben
Ze klinken alsof ze veel liefde nodig hebben, veel liefde
Dat is waarom ik ze knuffels en kusjes stuur
Je zakt zo wel langzaam af naar een 9. Ik waarschuw je maar alvast.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijn
Haat me omdat ik ambitieus ben
Ze klinken alsof ze veel liefde nodig hebben, veel liefde
Dat is waarom ik ze knuffels en kusjes stuur
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zakt zo wel langzaam af naar een 9. Ik waarschuw je maar alvast.
En dat is modquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry, ik had de lapo maar had het te laat door
Nee hoor, je postte door het slot heen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Je hebt gewoon door het slotje heen gepost. ToT had de laatste post.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog gekker!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt gewoon door het slotje heen gepost. ToT had de laatste post.
Gefeliciteerd trouwens met je mod-schap!quote:
Thnx Livequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je mod-schap!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Nu tijd om twee uur geen flauw idee te hebben wat Melting draait
Duimen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren wist je trouwens wel heel veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eergister bedoel je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren wist je trouwens wel heel veel
Oh ja, eergisteren alweer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eergister bedoel je?
Maar dat was omdat er toen rock gedraaid werd, daar ben ik meer in thuis.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Maakt Miss Piggy nu ook al platen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Maakt Miss Piggy nu ook al platen?
Ga weg dan ipv er de hele tijd over te zingen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ga weg dan ipv er de hele tijd over te zingen.
Maar dan in een andere versie dan ik ken.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit zeker weten voor het eerst.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit zeker weten voor het eerst.
Dan ken je er eentje meer dan ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
De eerste van vanavond die ik ken, geloof ik.
Wat is kennen hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ken je er eentje meer dan ik.
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.quote:
quote:
Hoi WebHawkquote:
0 tot 6 lukt meestal aardig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi WebHawk![]()
Ben je een beetje goed in nummers herkennen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Zigzag city zal het nummer wel heten?
We zijn nu bij de 5e, dus dat komt goed uit.quote:
Die album cover word ik wel duizelig vanquote:
Damn, ik wou doen alsof ik nummers kendequote:
Dat is nog het gevolg van de albumhoes van daarnet.quote:
Daar moest ik ook al denkenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is zo vrolijk dat ik er geïrriteerd van raak.
Ze hadden beter weg kunnen lopen van de gitaren.quote:
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?quote:
En als je het geluid harder zet?quote:
In ieder geval gezongen, zo herkende ik de uitvoerende ook...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?
Dan klinkt het VAAG.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En als je het geluid harder zet?
Hey hey hey, niet zo schreeuwenquote:
Ze hebben dezelfde tekstschrijvers/componisten. Dus ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?
Moet je het geluid maar niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hey hey hey, niet zo schreeuwen
nee, het geluid is wel goed, maar ik vind het gewoon niet zo’n heel fijn liedjequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En als je het geluid harder zet?
Knap hoor!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval gezongen, zo herkende ik de uitvoerende ook...
Ik wilde net zeggen dat ik sinds 21:00 uur nog liedje heb gehoord waar ik geld aan uit zou geven, maar toen bedacht ik me dat ik betaal voor het in de lucht houden van deze toko en dus ook voor het draaien van deze "muziek".quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het geluid is wel goed, maar ik vind het gewoon niet zo’n heel fijn liedje
Volgens mij wel op Dokter's Voorschriftquote:
Patricia Paay is 100 maal erger.quote:
Hey, je bent weer een 11quote:
Precies, denk als een Elf en je wordt weer een Elfquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, de Nitty Gritty Dirt Band - American Dream
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies, denk als een Elf en je wordt weer een Elf
Dus nou wil ik niets meer horen over dat je nog geen nummer herkende vanavond hè?quote:
Gelukkig, inmiddelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies, denk als een Elf en je wordt weer een Elf
Nou, ik moet je wel een compliment geven dat je een half uur lang muziek hebt gedraaid waarvan je zou verwachten dat alle exemplaren in de loop van de tijd verbannen en/of ritueel verbrand zouden zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus nou wil ik niets meer horen over dat je nog geen nummer herkende vanavond hè?
10,5 met afronding naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik moet je wel een compliment geven dat je een half uur lang muziek hebt gedraaid waarvan je zou verwachten dat alle exemplaren in de loop van de tijd verbannen en/of ritueel verbrand zouden zijn.
Geen nummer zo obscuur of Melting heeft hem wel. Of anders Vout.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik moet je wel een compliment geven dat je een half uur lang muziek hebt gedraaid waarvan je zou verwachten dat alle exemplaren in de loop van de tijd verbannen en/of ritueel verbrand zouden zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen nummer zo obscuur of Melting heeft hem wel. Of anders Vout.
Melting heeft gewoon geen enkele schaamte...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen nummer zo obscuur of Melting heeft hem wel. Of anders Vout.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting heeft gewoon geen enkele schaamte...
Deze is voor jou.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:36 schreef MTheBassman het volgende:
Het is nog wachten dat ik een nummer tijdens deze diensten ken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, dit is Would? van Alice in Chains
ik zei al: ik hoef niet meer te typen, ik kan voorspellen wie het antwoord meteen weetquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
Echt niet? Het is nog een best wel bekend nummer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gehoord...
heb jij alle grunge overgeslagen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik dus nog nooit gehoord...
Volgens Trump is het Wouldn'tquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
Gitaarwerk is mijn domeinquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zei al: ik hoef niet meer te typen, ik kan voorspellen wie het antwoord meteen weet
quote:
Jep was leuk maar ook vermoeiend, Merel's schoonouders spreken alleen engels en nog onverstaanbaar ookquote:
Komen ze uit Ierland dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Jep was leuk maar ook vermoeiend, Merel's schoonouders spreken alleen engels en nog onverstaanbaar ook
Ja, ik kan daar weinig leuks in ontdekken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb jij alle grunge overgeslagen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens Trump is het Wouldn't
Uit de buurt van Manchesterquote:
Listen carefully...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Jep was leuk maar ook vermoeiend, Merel's schoonouders spreken alleen engels en nog onverstaanbaar ook
Dat is idd even wennen.quote:
Dat is ook vrij onverstaanbaar idd. Newcastle accent is echter het ergste.quote:
sorry, what did you say...quote:
Word upquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het Grunggebeuren, kijk eens of je de film Singles kunt vinden, dat geeft wel een mooi inzicht en er zitten wat cameo’s in
en ze hebben me ook nog eens gevraagd om gezellig langs te komenquote:
soms wel, maar het is ook niet mijn kopje thee..quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar weinig leuks in ontdekken...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
en ze hebben me ook nog eens gevraagd om gezellig langs te komen
althans ik denk dat ze dat gedaan hebben
Even gezellig bijkletsen dan...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
En jij hebt vriendelijk bedankt uiteraard.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
not my cup of teaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gezellig bijkletsen dan...
Gewoon Nederlands blijven praten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
doen! Ik wil wel mee hoor, die stad schijnt echt leuk opgeknapt te zijn en heel Groot-Brittanië is vergeven van de charity shopsquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Welke van de twee zingt?quote:
Die hond lijkt alsof ie een goede smokesessie met Snoop Dogg heeft gehad.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En jij in je beste Engels: when easter and pentecost fall on one day?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hond lijkt alsof ie een goede smokesessie met Snoop Dogg heeft gehad.
Ik ook, maar verder heb ik het idee dat ik mijn tijd hier aan het verdoen ben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:45 schreef livelink het volgende:
MadMaster, verlos me. Ik heb het idee dat ik deze ken.
Originele van Neil Young is beterquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Originele van Neil Young is beter
Nou je het zegt hoor ik het ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Dit ritme doet me denken aan een Greace scene
Die ken ik ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Dit ritme doet me denken aan een Greace scene
Die bestaat ook niet.quote:
Ik vind die dingen echt geweldigquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal de gracht in die kutdingen...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt geweldig
Is toch lachenquote:
Ja hoor. Maar vraag me niet wie het zingt.quote:
Behalve dat je letterlijk iedereen in een straal van 50 meter irriteert.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
Is toch lachenBeetje fietsen en bier drinken, geniaal concept
Dat is 'm, Nile Rodgers...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
Zo zonde dat die bassist van chic is overleden. Wat kon die man spelen (Weet niet of dit hem nog is in dit nummer).
Ik weet alleen niet welk nummer.. kan er niet tegen dat ik die titel niet weetquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou je het zegt hoor ik het ook.
Ja, maar je bent zo weer weg. Ik heb veel vervelendere dingen in de stad meegemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behalve dat je letterlijk iedereen in een straal van 50 meter irriteert.
Volgens mij is hij de gitarist, Bernard Edwards was de bassist.quote:
Laat ik het zo zeggen, we hebben er flink wat gesabboteert en onbruikbaar gemaakt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar je bent zo weer weg. Ik heb veel vervelendere dingen in de stad meegemaakt.
Dat zeg ik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de gitarist, Bernard Edwards was de bassist.
Ja zeg. Ebola is ook vervelender. Dat wil niet zeggen dat ik iedereen maar aan moet steken met de griep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar je bent zo weer weg. Ik heb veel vervelendere dingen in de stad meegemaakt.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
Incognito ken ik wel, maar dit nummer niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
Welles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Incognito ken ik wel, maar dit nummer niet.
Ze zullen je dankbaar zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, ik had met net vandaag voorgenomen de Grateful Dead (wat) beter te leren kennen.
Ik ben nu het een en ander van ze aan het kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het zelfs...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zullen je dankbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De voorloper van Don't You Worry 'Bout A Thing (cover van Stevie Wonder)quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ze zullen je dankbaar zijnBadum pssj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
[..]
Ze zullen je dankbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had niet eens door dat het een woordgrap was totdat ik de spoiler las
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik had het pas door na jouw post...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]Ik had niet eens door dat het een woordgrap was totdat ik de spoiler las
Joh...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
En de twee genoemde nummers zijn tevens de grootste hits die Incognito heeft gehad.
Jocelyn Brown ook nog een hele trits met andere artiesten, trouwens. Kun je een leuke special van maken. Zelfs nog met Right Said Fred (Don't Talk Just Kiss)
Not in public!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |