SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Hoi Diaan. Zijn jullie alweer onderweg naar huis?quote:
Geen idee van wie die kinderen dan zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wil spijkerbroek straks wel op jouw kinderen passen
"We gaan de 'wie kan het langst onder water blijven'-challenge doen!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
Misschien wil spijkerbroek straks wel op jouw kinderen passen
Nee, we genieten hier nog even van het mooie weer. Morgen laatste dag, maandagmorgen vertrekken we.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Diaan. Zijn jullie alweer onderweg naar huis?
Is het niet meer aan met mevrouw Mopper?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee van wie die kinderen dan zouden moeten zijn
Het is nog steeds hartstikke aan. Aangeraakt wordt ze ook. Maar kinderen, hell no!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het niet meer aan met mevrouw Mopper?
Of is ze nog door u onaangeraakt?
Taalverkrachterquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koningin - Dik gebilde dames
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is nog steeds hartstikke aan. Aangeraakt wordt ze ook. Maar kinderen, hell no!
Een duw van de trap of een kleerhanger doet wonderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!
Met aanraken bedoelt hij slaan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anticonceptie werkt nooit 100% he!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een duw van de trap of een kleerhanger doet wonderen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met aanraken bedoelt hij slaan, denk ik.
Als je echt niet meer weet waar je over moet schrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others
Maar wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je echt niet meer weet waar je over moet schrijven
Nou, ook niet echt vind ik. Maar ik vind zijn stem ook irritant in alle nummers.quote:
Dan houdt het op inderdaad. Ik hou wel van zijn stem en vond hem live ook erg goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ook niet echt vind ik. Maar ik vind zijn stem ook irritant in alle nummers.
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groene Dag - De Laatste Van De Amerikaanse Meiden
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijn
Haat me omdat ik ambitieus ben
Ze klinken alsof ze veel liefde nodig hebben, veel liefde
Dat is waarom ik ze knuffels en kusjes stuur
Je zakt zo wel langzaam af naar een 9. Ik waarschuw je maar alvast.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haters kunnen zo kreupel en gemeen zijn
Haat me omdat ik ambitieus ben
Ze klinken alsof ze veel liefde nodig hebben, veel liefde
Dat is waarom ik ze knuffels en kusjes stuur
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zakt zo wel langzaam af naar een 9. Ik waarschuw je maar alvast.
En dat is modquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry, ik had de lapo maar had het te laat door
Nee hoor, je postte door het slot heen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Je hebt gewoon door het slotje heen gepost. ToT had de laatste post.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:54 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog gekker!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt gewoon door het slotje heen gepost. ToT had de laatste post.
Gefeliciteerd trouwens met je mod-schap!quote:
Thnx Livequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je mod-schap!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Nu tijd om twee uur geen flauw idee te hebben wat Melting draait
Duimen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren wist je trouwens wel heel veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eergister bedoel je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren wist je trouwens wel heel veel
Oh ja, eergisteren alweer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eergister bedoel je?
Maar dat was omdat er toen rock gedraaid werd, daar ben ik meer in thuis.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Maakt Miss Piggy nu ook al platen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Maakt Miss Piggy nu ook al platen?
Ga weg dan ipv er de hele tijd over te zingen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ga weg dan ipv er de hele tijd over te zingen.
Maar dan in een andere versie dan ik ken.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit zeker weten voor het eerst.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit zeker weten voor het eerst.
Dan ken je er eentje meer dan ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
De eerste van vanavond die ik ken, geloof ik.
Wat is kennen hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ken je er eentje meer dan ik.
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.quote:
quote:
Hoi WebHawkquote:
0 tot 6 lukt meestal aardig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi WebHawk![]()
Ben je een beetje goed in nummers herkennen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Zigzag city zal het nummer wel heten?
We zijn nu bij de 5e, dus dat komt goed uit.quote:
Die album cover word ik wel duizelig vanquote:
Damn, ik wou doen alsof ik nummers kendequote:
Dat is nog het gevolg van de albumhoes van daarnet.quote:
Daar moest ik ook al denkenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is zo vrolijk dat ik er geïrriteerd van raak.
Ze hadden beter weg kunnen lopen van de gitaren.quote:
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?quote:
En als je het geluid harder zet?quote:
In ieder geval gezongen, zo herkende ik de uitvoerende ook...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?
Dan klinkt het VAAG.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En als je het geluid harder zet?
Hey hey hey, niet zo schreeuwenquote:
Ze hebben dezelfde tekstschrijvers/componisten. Dus ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, heeft die gozer ook niet Word Up geschreven?
Moet je het geluid maar niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hey hey hey, niet zo schreeuwen
nee, het geluid is wel goed, maar ik vind het gewoon niet zo’n heel fijn liedjequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En als je het geluid harder zet?
Knap hoor!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval gezongen, zo herkende ik de uitvoerende ook...
Ik wilde net zeggen dat ik sinds 21:00 uur nog liedje heb gehoord waar ik geld aan uit zou geven, maar toen bedacht ik me dat ik betaal voor het in de lucht houden van deze toko en dus ook voor het draaien van deze "muziek".quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het geluid is wel goed, maar ik vind het gewoon niet zo’n heel fijn liedje
Volgens mij wel op Dokter's Voorschriftquote:
Patricia Paay is 100 maal erger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |