Behalve in het mooie Frieslandquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
elk jaar wordt het lastiger om ritten in lijn in Nederland te organiseren.
op Limburg na zou ik ook niet weten in welke provincie je nou een leuke rit kan uitzetten. Die rit in Friesland is ook dodelijk saaiquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
elk jaar wordt het lastiger om ritten in lijn in Nederland te organiseren.
Zeeland. Ik ga in elk geval de zaterdag etappe kijken. S Avonds een andere verplichting. Fotoverslag zal dan de maandag volgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op Limburg na zou ik ook niet weten in welke provincie je nou een leuke rit kan uitzetten. Die rit in Friesland is ook dodelijk saai
als je met harde wind dan waaiers krijg kan het wel leuk zijnquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zeeland. Ik ga in elk geval de zaterdag etappe kijken. S Avonds een andere verplichting. Fotoverslag zal dan de maandag volgen
Die verliest teveel in de tijdrit, lijkt me. En de slotrit is niet zwaar genoeg om echt verschillen te maken.. Dan kan hij enkel winnen door een vroege aanval in die rit en dan standhouden (zoals hij 2 jaar geleden ook won)quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:22 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk trouwens dat Terpstra hier gaat winnen
de laatste jaren zond L1 live uit. Die hebben nu alleen samenvatting.quote:Op maandag 13 augustus 2018 08:59 schreef borisz het volgende:
De NOS is er zelfs deze week vanaf 15u live bij
Ze gaan voor Terpstra en Stybar qua klassement in ieder geval (zeggen ze bij Quick Step zelf). Maar met dit parcours is de tijdrit enorm belangrijk en waarschijnlijk kijken ze daarna op zondag wel wie er nog goed voor staat en gaan ze dan voor hem rijden..quote:
Dit zijn teksten.quote:Greg van Avermaet is volgens Maarten Ducrot wel snel, maar niet slim. De wielrenners die volgens Tjallingii en Ducrot in dat profiel passen zijn onder anderen Niki Terpstra, Lars Boom, Tim Wellens, Søren Kragh Andersen en Stefan Küng.
"Maar dus niet Greg van Avermaet", besluit Ducrot stellig. "Want die vervalt in deze koers steevast in zijn oude fouten. Hij kan heel hard fietsen, maar is ontzettend kwetsbaar als het op sluwheid aankomt."
https://nos.nl/artikel/22(...)zien-en-bluffen.html
Paar workshops en inspiratiesessies succesbegeleiding van Tjallingii en Greg is niet te stoppen.quote:
gebrek aan geïnteresseerden etappeplaatsen lijkt mequote:Op maandag 13 augustus 2018 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de gedachte achter dit mensonterende en nauwelijks uitdagende parcours? De afgelopen jaren hebben we prachtige etappes door de Ardennen gehad, met zowel Nederlandse als Belgische winnaars, gauw mee stoppen. Of wat moet ik me daarbij voorstellen? Als ik het zo op basis van de profielen bekijk, gaat er toch helemaal niemand aan Matthews komen?
twitter:BinckBankTour twitterde op maandag 13-08-2018 om 14:24:38Pouring rain between Heerenveen and Bolsward. It's a tough first stage for the riders! ☂️#BinckBankTour https://t.co/vHcCg7cIVa reageer retweet
quote:
Wielerman gaat door tot hij erbij neervalt.quote:Glasgow’s a wrap, TdF’s a wrap. BinckBank Tour starting in the North of the Netherlands is next as of today! Day 41 in a row and still reporting from wherever they send me 😇
De Sunweb-doctrine schijft voor dat Matthews de sprint gaat aantrekken voor Walscheid en Krauw de aangewezen man is voor het klassement. Kan natuurlijk snel veranderen na morgen, maar bij Sunweb weet je het nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de gedachte achter dit mensonterende en nauwelijks uitdagende parcours? De afgelopen jaren hebben we prachtige etappes door de Ardennen gehad, met zowel Nederlandse als Belgische winnaars, gauw mee stoppen. Of wat moet ik me daarbij voorstellen? Als ik het zo op basis van de profielen bekijk, gaat er toch helemaal niemand aan Matthews komen?
Dan weet bij Sunwep iedereen in principe toch perfect waar hij aan toe is?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Sunweb-doctrine schijft voor dat Matthews de sprint gaat aantrekken voor Walscheid en Krauw de aangewezen man is voor het klassement. Kan natuurlijk snel veranderen na morgen, maar bij Sunweb weet je het nooit.
Heeft Renaat geen gezin?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Wielerman gaat door tot hij erbij neervalt.
quote:
quote:“Vijftig worden vond ik wel confronterend. Het besef dat de renners die hier nu rondrijden mijn kinderen zouden kunnen zijn, is hallucinant. Ik voel me mentaal, vrees ik, niet veel ouder dan hen. Mijn vrouw zegt dikwijls dat ik nog een kind ben."
quote:Op maandag 13 augustus 2018 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wanneer kondigt Astana normaliter zijn transfers aan?
Jij bent hier het internet, jij moet dit soort dingen weten. Ik zit te wachten op het verlossende woord van Alejandro Osorio naar Team Vino.quote:
Doe niet zo raarrquote:Op maandag 13 augustus 2018 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent hier het internet, jij moet dit soort dingen weten. Ik zit te wachten op het verlossende woord van Alejandro Osorio naar Team Vino.
Jakobsen werd meteen op het bord boven de finish gegevenquote:Op maandag 13 augustus 2018 16:31 schreef Mykonos het volgende:
Fabio denkt gewonnen te hebben. Leek me vrij spannend met Kittel en Ewan anders.
Niemand eigenlijk, is ook lastig organiseren op zo'n relatief smalle finishstraat.quote:
Gisteren ook nog gevallen in Glasgow en toen opgegeven, weinig gelukquote:Op maandag 13 augustus 2018 16:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie was die andere? Chronische patiënt Dowsett?
Kuznetsov dus.
twitter:katushacycling twitterde op maandag 13-08-2018 om 22:25:38UPDATE and sad news from @v_kuznetsov89: he won't start tomorrow in stage 2 #BinckBankTour. Final diagnosis: fractured sternum, concussion of the brain and bruised kidney. Get well soon, Slava! reageer retweet
quote:@yukiyaarashiro crashed on today's stage 1 and unfortunately after X-Ray at the local hospital, Dr. Uliari gave this diagnosys: he has an elbow fracture in top of radial capitellum and he is forced to withdraw from the race.
Alsof die trui nog niet spuuglelijk genoeg was, krijgt hij een nóg walgelijkere fiets onder zijn reet geschoven ook. Nee, dat hebben Castelli en Pinarello wel eens beter gedaan. Sky is normaal toonaangevend in kampioenstruien en fietsen, maar hier heb ik geen goed woord voor over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:23 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
En dan op het EK iedereen die om de minuut start.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om de twee minuten starten van de top tien slaat ook helemaal nergens op.
Liveticker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
wegkapitein Sebas heeft ook zijn best gedaan: 14.45
niet voor snorremans?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga voor Krek Soren Andersen vandaag.
Waarom zou je daar aan twijfelen? Gouden kilometer zal zondag ook voor die gasten zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:06 schreef Mykonos het volgende:
Greg geeft 17 seconden toe op Dowsett, ik vraag me af of dat goed genoeg is om kans te houden op de eindzege.
Ja, Dumoulin noemde dit in de Giro een parcours waar je gewoon dom lang hard moet trappenquote:
Het ziet er wel sterk uit, maar vaak kun je toch niet echt afgaan op uiterlijk in zo'n tijdrit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef Szura het volgende:
Denk dat Campenaerts sneller onderweg is
Hij lijkt in ieder geval erg rap vooruit te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef Szura het volgende:
Denk dat Campenaerts sneller onderweg is
Ik heb het gewoon overgenomen van De Cauwer, waar hij het vandaan haalt? Geen idee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en José het steeds over KSA?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Die Mohoric heeft volgens de organisatie gisteren 1 seconde gepakt bij de bonussprint, terwijl hij niet eens in de kopgroep zat.. En het is nog steeds niet gecorrigeerd.. Bijzonder
Matthews met zijn sprint nog maar niet uitvlakken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:51 schreef showtimer het volgende:
Eindwinnaar ook bekendKrek weer gevangen.
Wanneer mag hij sprinten dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Matthews met zijn sprint nog maar niet uitvlakken.
Beste van zijn ploeg terwijl Terpstra, Lampaert en Stybar allemaal als klassementsman werden genoemd.quote:
Renaat heeft geen interesse, anders zou José het nu alsnog opgelost hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Die Mohoric heeft volgens de organisatie gisteren 1 seconde gepakt bij de bonussprint, terwijl hij niet eens in de kopgroep zat.. En het is nog steeds niet gecorrigeerd.. Bijzonder
Mohoor is zijn secondje kwijt Marcossquote:1e etappe - Communiqué Jury
Uitslagen van de 1e sprint van de Gouden km van de 1e etappe is herzien: 215, 186, 83
Dit zal voor de tv zijn, maar zoals José vertelde was er een ploegleider die niet meewilde in het verhaal van het zelf bepalen van de startvolgorde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om de twee minuten starten van de top tien slaat ook helemaal nergens op.
Zaterdag zou eventueel kunnen, maar denk dat ze Kung echt moeten lossen (of via een aanval van ver zoals 2 jaar geleden) om hem uit de trui te rijden ja..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Greg klinkt erg blij voor z'n ploeggenoot die de leiderstrui heeft.quote:Volgens Van Avermaet kan je de tv uitlaten: 'Küng gaat niks meer verliezen'
We zijn pas twee etappes ver in de BinckBank Tour, maar volgens Greg Van Avermaet hoeven we wat betreft de eindzege van de rittenkoers weinig spektakel meer te verwachten. De Belg weet al vrij zeker dat zijn ploeggenoot Stefan Küng de wedstrijd gaat winnen.
De Zwitser greep dinsdag op imposante wijze de macht in de tijdrit en staat zodoende veertien seconden voor op Victor Campenaerts en de andere concurrenten. 'Volgens mij wordt Stefan eindwinnaar', zegt de olympisch kampioen tegenover Het Laatste Nieuws. 'Op dit parcours gaat hij niks meer verliezen.'
Dat wijt Van Avermaet vooral aan het ontbreken van een Ardennen-rit. 'Dat maakt de mogelijkheden om grote verschillen te maken heel beperkt. Zelf had ik een goed gevoel in de tijdrit, daar ben ik blij om, maar ik zou niet weten waar ik nu nog tijd kan nemen op de concurrentie.'
Küng is het echter niet met hem eens. 'Ik vrees dat Greg geen gelijk heeft: de koers is nog lang niet gereden. Mannen als Wellens en Stuyven gaan het niet zomaar opgeven. Lampaert is een sterke renner. Bij Sunweb staan ze met twee kort achter me, bovendien is Matthews rap in de sprint: hij gaat nog bonificatieseconden pakken.'
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Greg klinkt erg blij voor z'n ploeggenoot die de leiderstrui heeft.
Je ziet de frustratie er gewoon van af druipenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Greg klinkt erg blij voor z'n ploeggenoot die de leiderstrui heeft.
Snap wel dat ze geen aandacht geven aan het gejank van Stuyven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.sport.be/binck(...)ml?Article_ID=838171 heb schijnbaar wat gemist???
Heeft nu een probleempje met de ketting.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:16 schreef DeeBee het volgende:
De altijd vervelende zeikneus Greg van Avermaet
Ik zet het net even aan, maar inderdaad, ze mogen nog wel doorrijden als ze die 5 willen terughalen.quote:
*Herbertquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
MEt de Ducrot-regel blijft de kopgroep vooruit
Dat zou wel echt een stunt zijn. Maar wat ze doen is sowieso knap, ook als ze het niet halen, het peloton rijdt toch al een poos volle bak, met een stuk of 5 ploegen, dus respect voor die jongens voorop.quote:
Ben jij Joris? Die zei dat net ookquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb getakt. Het is 2:10ish.
waar kan ik dit soort communiques vinden? Niet op de website van de organisatie toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mohoor is zijn secondje kwijt Marcoss
Als hij gewoon doorrijdt pakt hij de leiderstrui jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:16 schreef showtimer het volgende:
Mohoor moet voor het klassement gaan
Misschien iets voor Sunweb.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Die kerel moet gewoon naar WT, net terug van blessure en dan alweer zo goed.
Mohoric was De Bie toch allang voorbij virtueel door die gouden kilometer?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slim van De Bie. 25 keer reageren, dan de slapste demarrage wel laten rijden en een seconde te kort komen voor de leiderstrui.
Van der Hoorn veel slimmer: anderen gaten laten dichtrijden en zelf al je geld op één aanval zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slim van De Bie. 25 keer reageren, dan de slapste demarrage wel laten rijden en een seconde te kort komen voor de leiderstrui.
Karsten heeft altijd goede benen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Karsten heeft nog steeds goede benen.
Mohoric moeten ze kopen bij Djumboquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:31 schreef wimderon het volgende:
Bahrain heeft niet echt een wonderploeg om Mohoric te ondersteunen, om het zacht uit te drukken.
Gewoon Roglic inzetten als geheim wapen. Zou wel een Sloveens godenduo zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mohoric moeten ze kopen bij Djumbo
Zeker. Hopelijk is Van Avermaet ook weer even stil nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:44 schreef Chiappucci het volgende:
Wel een leuke ontwikkeling in de strijd om de eindzege dit.
Beste renner van Roompot.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:07 schreef Mykonos het volgende:
Taco is ook wel een held, die heeft nog nauwelijks gekoerst dit jaar maar is toch gelijk weer op een prima niveau als je hier in mee kan.
twitter:Sean_Bieke twitterde op woensdag 15-08-2018 om 17:39:22At least i informed my friends yesterday. Good that my race-knowledge doesn’t let me down. @Tim_Wellens @Jasperstuyven
reageer retweet
twitter:stefankueng twitterde op woensdag 15-08-2018 om 17:48:15@Sean_Bieke @Tim_Wellens @Jasperstuyven next time inform us as well please 😂🙈 reageer retweet
Ze dachten allemaal "laat iemand anders het maar doen."quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:00 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk hoe Mohoric cs die laatste twee meter niet dicht kreeg, eigenlijk.
twitter:quickstepteam twitterde op donderdag 16-08-2018 om 14:25:57Unfortunately, #BinckBankTour stage 1 winner and points jersey wearer @FabioJakobsen is out of the race due to illness. Wishing you all the best, Fabio! https://t.co/NbCx4KrCGn reageer retweet
Peloton in drie stukken toen ik net inschakelde, dus ik ging uit van waaiers. Klopt dat ook al niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar er zijn geen waaiers.
Nee, het veld werd uit elkaar geslagen door een kasseistrook.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Peloton in drie stukken toen ik net inschakelde, dus ik ging uit van waaiers. Klopt dat ook al niet?
Ik moet mezelf even herpakken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het veld werd uit elkaar geslagen door een kasseistrook.
Spanning voor vanavond?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even herpakken.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon in de buurt van Ardooie trouwens. straks de deur uit
Zich vergissen van account is menselijk ;')quote:
Trektics!quote:
Ik ga de oven leegruimen.quote:
Het was deze keer niet anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ardooie zorgt meestal voor wat ontregelde sprints. Ik ben benieuwd.
Kittel was zijn trein ook weer kwijt, waardoor twee man die het op kop zaten het stil lieten vallen. Dat verwacht je ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dillie weer nergens te bekennen. (lol)
Als Wanty het op moet lossen is het voor iedereen te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het was deze keer niet anders.
Hij had ook amper steun omdat de ploeg weer eens veel te vroeg mannen op kop zette. Ik zou eens wat langer wachten met die trein op kop te zetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dillie weer nergens te bekennen. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |