Zijn transfer naar Trek moet überhaupt nog worden bevestigd, dus daar is helemaal niets over bekend. Voordat Trek in de picture kwam wist Savio wel te melden dat als hij bij Androni zou blijven, hij Sosa mee naar de Giro zou nemen. Dat laatste zag ik persoonlijk veel meer zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat is het traject voor 2019 eigenlijk?
Waren beide via demarrage ontsnapt uit kopgroep?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Carpenter was denk ik wel iets sterker, trok het helemaal uit elkaar op een gravelstrook, maar niet zo snel natuurlijk als JW.
Ze reden nog met 6 op kop en toen trok Carpenter zo hard door op een gravelstrook dat alleen Van Schip en Bugter konden volgen, Bugter moest er even later ook af en toen reden ze de laatste ca. 10 km samen naar de finish.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waren beide via demarrage ontsnapt uit kopgroep?
Ben ik met je eens. Trek lijkt me nou niet de ideale ploeg voor zo'n talent. Wat is hem daar überhaupt beloofd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn transfer naar Trek moet überhaupt nog worden bevestigd, dus daar is helemaal niets over bekend. Voordat Trek in de picture kwam wist Savio wel te melden dat als hij bij Androni zou blijven, hij Sosa mee naar de Giro zou nemen. Dat laatste zag ik persoonlijk veel meer zitten.
doorgesnoven junkie stylequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer zuipen bij Roompot.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij heeft de UCI eindelijk deze ronde ontdekt en preventief 80.000 waarschuwingsbrieven verstuurd. Wat een teleurstelling dit jaar. Dat record gaat er niet komen.
Deze posts zijn lichtelijk tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Balarcón.Schrijf hem maar op voor Innsbruck.
Valt wel mee, toch? Balarcón is de enige in topvorm, de rest heeft zich blijkbaar niet goed geprepareerd. W52 was in de breedte ook lang niet zo sterk als de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:20 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[..]
Deze posts zijn lichtelijk tegenstrijdig.
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 11-08-2018 om 18:23:56@faustocoppi60 According to provisional timing, the 2nd fastest Senhora da Graça ever. #VoltaPortugal reageer retweet
Dan zouden ze iets sneller zijn dan Gustavo in het befaamde gifje van twee jaar geleden, die toen helaas moest babysitten op Rui Vinhas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:24 schreef Masterminded het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 11-08-2018 om 18:23:56@faustocoppi60 According to provisional timing, the 2nd fastest Senhora da Graça ever. #VoltaPortugal reageer retweet
Ben het met je eens. Ik snap ook weinig van die hype.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:23 schreef Slobeend het volgende:
Unpopular opinion. Ik kan weinig met de Volta.
Het is bedrog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
João Benta werd in 2010 voor drie jaar geschorst en rijdt nu top vijf en daarmee zijn beste resultaat in de Volta. Wonderen, ze bestaan.
Oh was dat deze bocht.quote:
Dit blijft echt bizar om te zien. Hoe kan je nou met zon rotvaart op een bocht af rijden.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit blijft echt bizar om te zien. Hoe kan je nou met zon rotvaart op een bocht af rijden.
Die auto heeft eigenlijk gewoon zijn leven gered.
Kolere wat een crashquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |