Helaas wel nauwelijks onweer. Net wat vaag gerommel gehoord, maar valt verder tegen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okay, aardige waterbom hier vanavond
klopt. Maar die regen. Man man manquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Helaas wel nauwelijks onweer. Net wat vaag gerommel gehoord, maar valt verder tegen.
Nogal! Hoeveel zou er cumulatief gevallen zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okay, aardige waterbom hier vanavond
veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal! Hoeveel zou er cumulatief gevallen zijn?
Voor zo'n lange periode aan hitte valt de 'climax' een beetje tegen inderdaad. Het onweer van dinsdag heeft hier wel een boom in tweeën doen splijten. Van die knal zat ik meteen rechtop in bedquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Helaas wel nauwelijks onweer. Net wat vaag gerommel gehoord, maar valt verder tegen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef INViCTuS het volgende:
Dit herken ik altijd uit de Alpen als je iets hoger zit. in de ochtenden altijd heerlijk fris ruikend en daarna de warme zon
Natuur is hersteld, geef terug zomer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef essnhills het volgende:
Er lagen allemaal plassen op straat en er verschijnen groene plukjes tussen het gele gras
Nu afwisselend wolken en zon, het is niet koud
(Hoorn)
Afgelopen nacht of komende nacht?quote:
Bij mij nog 25 gradenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Met kippenvel je boterhammen wegwerken. Zo fris is het in huis met korte mouwen en vest erover met korte mouwen
Hier 21 beneden.quote:
Ik had het koud vannachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Vind een nacht als deze wel lekker eigenlijk. Beetje wind, wat regen. Ideaal weer om te gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |