Ik had thee in mijn hand. Geen enge dingen zeggen danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om fan te worden van Ajax
Het spijt me. Chocolaatje?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had thee in mijn hand. Geen enge dingen zeggen dan
Slowakijequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In wat voor Oostblokoord zijn ze aan het voetballen?
Jouw bezit is niet hierquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik zou het ook alleen aanbieden als ik het in m'n bezit heb
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal wat voor je bewaren, zo ben ik dan ook wel weer
Elke grote gebeurtenis op zijn tijd toch. Als mensen van mijn leeftijd of jonger trouwen zijn ze 9/10x een geloofsgekkie.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat niet zozeer maar dat zijn toch wel grote gebeurtenissen in het leven toch?
Met deze storm ookquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond van de buren zit al de hele avond alleen in de tuin te huilen, niet echt de beste manier om een pup te leren om alleen te zijn. Begin het nu wel sneu voor dat beestje te vinden.
Dibs als het een jack russell isquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Hond jatten. Wat is het voor ras?
Oh ik hoef ook echt niet te trouwen ofzo hoor. Maar ging er meer om dat anderen op mijn leeftijd al zoveel volwassener zijn en in het leven staan. Ja ik heb ook het vermoeden dat hier vaak gelovige mensen betreft. 23 en al trouwen... ik moet er niet aan denken zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Elke grote gebeurtenis op zijn tijd toch. Als mensen van mijn leeftijd of jonger trouwen zijn ze 9/10x een geloofsgekkie.
Summer of ‘69quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het vraag?
Zelfs FC Twente is beter dan dit Feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om fan te worden van Ajax
Ik kan nog wel rocky road fudge makenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel chocolade heb jij helemaal niet
Heb bon bon bloc en Ritter sportquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel chocolade heb jij helemaal niet
Voor je het weet open je hier topics over hoe saai je vrienden zijn, omdat ze hun huis nooit meer uitkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oh ik hoef ook echt niet te trouwen ofzo hoor. Maar ging er meer om dat anderen op mijn leeftijd al zoveel volwassener zijn en in het leven staan. Ja ik heb ook het vermoeden dat hier vaak gelovige mensen betreft. 23 en al trouwen... ik moet er niet aan denken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |