HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom.twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 03-01-2019 om 17:18:01Volgens Mediaset is de deal bijna rond: Aaron Ramsey ruilt Arsenal in voor Juventus #ramsey #afc #juventus #arsenal https://t.co/8zmOh0W4xw reageer retweet
Pepe --> Monacotwitter:arturpetrosyan twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 12:54:44Arsenal are close to finally getting Suarez. Their bid for Barcelona midfielder Denis is thought to be £18,000,001. reageer retweet
Echt weer zo'n typische middelmatige Arsenal aankoop zou het zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Pepe --> Monacotwitter:arturpetrosyan twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 12:54:44Arsenal are close to finally getting Suarez. Their bid for Barcelona midfielder Denis is thought to be £18,000,001. reageer retweet
Je moet wat natuurlijk als Frank De Boer, Cocu en Jol niet willen komen ...quote:
Zou dat geen voorbode zijn van Simeone die naar Inter gaat ?quote:Op zondag 6 januari 2019 15:34 schreef skysherrif het volgende:
Godin schijnt dus op weg te zijn naar Inter als free agent deze zomer voor 2 jaar.
Lijkt me dat Skriniar dan die zomer vertrekt, naar wie? En haalt atletico nog iemand om godin te vervangen?
Ik snapte ook niet dat ze zo heel nadrukkelijk zaten te hengelen naar een Nederlander, waar komt die hernieuwde neerlandofilie opeens vandaan?.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je moet wat natuurlijk als Frank De Boer, Cocu en Jol niet willen komen ...
't Is niet dat ze in eigen land een alternatief hebben ofzoquote:Op zondag 6 januari 2019 16:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet dat ze zo heel nadrukkelijk zaten te hengelen naar een Nederlander, waar komt die hernieuwde neerlandofilie opeens vandaan?.
Mwah, Als je ziet dat ze nu met Rutten afkomen is het eigenlijk onbegrijpelijk dat ze in eigen land niet naar bv Frank Vercauteren gevraagd hebben ... Werd al 3x Belgisch kampioen als trainer, is een man van het huis en is sinds zijn passage bij Cercle Brugge (kampioen in de 2de klasse) ook vrij ...quote:Op zondag 6 januari 2019 18:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
't Is niet dat ze in eigen land een alternatief hebben ofzo.
Wil misschien ook wel eens op zijn lauweren rusten. En het is nog maar de vraag of hij zijn successen bij de club kan herhalen. Laat het mooie verleden het verleden, dat idee.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mwah, Als je ziet dat ze nu met Rutten afkomen is het eigenlijk onbegrijpelijk dat ze in eigen land niet naar bv Frank Vercauteren gevraagd hebben ... Werd al 3x Belgisch kampioen als trainer, is een man van het huis en is sinds zijn passage bij Cercle Brugge (kampioen in de 2de klasse) ook vrij ...
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Dortmund is daarentegen bezig met Balerdi van Boca, oi.twitter:CLMerlo twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 23:00:03Borussia Dortmund hizo una oferta formal a #Boca de 12 millones de euros por Leonardo Balerdi, el defensor que estį citado a la Selección Sub 20. https://t.co/A1SnRsYAau reageer retweet
Deze jongen is 'Tier 1' over Boca. Balerdi naar BVB kan een vinkje achter. Het schijnt dat ze ¤18 miljoen gaan betalen terwijl zijn clausule ¤10 miljoen is, dat laat dus wel zien dat ze hem heel erg graag willen hebben. Terecht overigens, want deze jongen kan best aardig ballen.twitter:
Arnesen lijkt me. De andere kandidaat was niet geheel ontoevallig een Deen.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet dat ze zo heel nadrukkelijk zaten te hengelen naar een Nederlander, waar komt die hernieuwde neerlandofilie opeens vandaan?.
Waarom zou je meer betalen dan de clausule?quote:Op maandag 7 januari 2019 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Deze jongen is 'Tier 1' over Boca. Balerdi naar BVB kan een vinkje achter. Het schijnt dat ze ¤18 miljoen gaan betalen terwijl zijn clausule ¤10 miljoen is, dat laat dus wel zien dat ze hem heel erg graag willen hebben. Terecht overigens, want deze jongen kan best aardig ballen.twitter:
Dat was me aanvankelijk even ontschoten maar na wat doorlezen zag ik de connectie ook inderdaad. Fijn om te zien dat Frank na al die jaren zo goed geļntegreerd is in de Nederlandse voetbalcultuur dat 'ie aankomt met zo'n fantasieloos studio-voetballijstje.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Arnesen lijkt me. De andere kandidaat was niet geheel ontoevallig een Deen.
De namen die genoemd worden als mogelijke versterkingen zijn al even fantasieloosquote:Op maandag 7 januari 2019 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was me aanvankelijk even ontschoten maar na wat doorlezen zag ik de connectie ook inderdaad. Fijn om te zien dat Frank na al die jaren zo goed geļntegreerd is in de Nederlandse voetbalcultuur dat 'ie aankomt met zo'n fantasieloos studio-voetballijstje.
Dat is een wens van Balerdi.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je meer betalen dan de clausule?
twitter:SkySportsNews twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 12:58:52BREAKING: Sky sources: @FCBayern table a fourth bid for Callum Hudson-Odoi, matching @ChelseaFC’s required asking price of £35m. #SSN https://t.co/CURRlx125X reageer retweet
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 13:22:00It looks like it's all over Mousa Dembele and Tottenham.He is on the brink of leaving the club for £11m.More: https://t.co/IXalG6f6nX https://t.co/3qbrJTYXaY reageer retweet
Geen werkvergunning, geen West Ham.twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 13:33:18Gabigol saluta l’Inter e va in prestito secco al Flamengo: niente work permit per il West Ham, torna subito in Brasile 🇧🇷 #calciomercato reageer retweet
Hij wilde zelf sowieso al naar Flamengo.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:40 schreef Bolasie het volgende:
Geen werkvergunning, geen West Ham.twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 13:33:18Gabigol saluta l’Inter e va in prestito secco al Flamengo: niente work permit per il West Ham, torna subito in Brasile 🇧🇷 #calciomercato reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |