abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181220791
Go Spees!!
Veel plezier en succes ;)
pi_181221310
Hup, Spees :% *O*
pi_181221353
Succes, Speed!
pi_181221423
Succes Spees_Eend :% :% Misschien lig je nu al wel met je baby te knuffelen O+
pi_181221703
Geen baby nog nee, wel veel "oh ja godver"

Vind de weeen tot nu toe pittiger dan bij de 2e, trekken helemaal door mn rug.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 06:12:28 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_181221712
Spees! Daar ga je! Succes :% is de verloskundige al geweest?
disclaimer
pi_181221829
Go go nafasi bata! O+ :%
pi_181221868
SPEEEEEES!!! *O* *O* :% :%
pi_181221881
Succes Spees, hopelijk een mooie ontmoeting met je kleine later vandaag!

Hier nog niks, behalve meer van die halfslachtige pijnlijke harde buiken. Douchen en paracetamol hielp niks, dus weer niet echt geslapen :z :Z :O
pi_181221899
Ohhh spannend!! Veel succes Spees :%
pi_181221932
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen baby nog nee, wel veel "oh ja godver"

Vind de weeen tot nu toe pittiger dan bij de 2e, trekken helemaal door mn rug.
Succes vandaag! O+
pi_181221942
It’s happening, veel succes Spees!
pi_181221950
Hebben jullie nog tips voor een verjaardag(scadeautje)?

M'n vriendin is zondag jarig, is dan 41+1. Hebben het niet in de planning om te vieren gezien de zwangerschap, maar wil toch graag iets geven. Wensen heeft ze totaal niet, maar ik kan ook even niet echt iets verzinnen. Jullie ideeën voor een hoogzwangere vrouw? :@
pi_181221958
Go Spees!!

Mooie ontmoeting toegewenst! :*

Balen Sillie! Hopelijk vandaag wat beter. Ik doe wel mee, wakker gelegen van het meisje (zonder harde buiken dan hoor) tussen 2 en 5 ..
pi_181221970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een verjaardag(scadeautje)?

M'n vriendin is zondag jarig, is dan 41+1. Hebben het niet in de planning om te vieren gezien de zwangerschap, maar wil toch graag iets geven. Wensen heeft ze totaal niet, maar ik kan ook even niet echt iets verzinnen. Jullie ideeën voor een hoogzwangere vrouw? :@
Een sieraad met de naam van jullie baby/geboortedatum er (aan de binnenkant) in gegraveerd?
pi_181221977
Iets voor haar NJ! Niet voor de baby, maar voor haar :)
Een leuk boek of een dinerbon (voor over een maandje of 3) of gewoon een ontbijtje op bed of een tijdschriftabbonement of 🙄
pi_181221994
Goo spees! :% *O*

NJ, weet niet of je het zelf al hebt gekocht, maar er zijn mannen die “baargoud” voor hun vrouw kopen O+ :P dus een mooi kettinkje met de initialen van jullie kindje ofzo, of armbandje O+ Volgens mij heb ik hier ooit gelezen van iemand die de hartslag van hun kindje gegrafeerd in een sieraad kreeg (even vergeten wie? Sorry :@ ). Zoiets lijkt mij wel waardevol, zo aan het einde van de zwangerschap.
pi_181222244
Go spees!! :% Rugweeën oef :X.

Loj en sillie ik doe met jullie mee met slecht slapen, baby is ineens erg actief ‘s nachts :O. Of ik voel het nu beter.

@NJ
Baargoud met een hartslag afdruk of na de geboorte met een vingerafdrukje, en je kan zelfs een haarlok en/of moedermelk in een sieraad laten verwerken. Maar het meeste hiervan kan je fysiek natuurlijk pas na de geboorte geven en hoeft sowieso niet per se gekoppeld te zijn aan verjaardag.
Ik weet niet of ze met deze termijn en hoe ze zich voelt nog zit te wachten op een zwangerschapsmassage, gezichtsbehandeling of iets anders relaxing? Anders had Loj nog goede suggesties :Y.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181222487
Ohhh spees!!! *O* :* ben zo benieuwd O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181222523
Yes Spees! Zet em op! *O*

En superfijn Priem :) Boven plassen ftw!
  Redactie Frontpage donderdag 16 augustus 2018 @ 08:36:29 #221
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181222593
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:19 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Bijna nergens momenteel. Er is een probleem met de levering van kruiken vertelden ze bij de Prenatal. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar wij lenen ze van vrienden (als die nog goed zijn ;) )
Babydump had er nog flink wat op voorraad (Roelofarendsveen).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181222626
@NJ; ik was na de bevalling van mijn eerste dolgelukkig met het uitgebreide Rituals pakket (met doucheschuim, body creme, scrub etc) wat ik van mijn schoonmoeder kreeg O+. De douchemomentjes waren al ongeveer de enige die ik dan even voor mezelf had en dat douchepakket maakte het tot verwennerij O+ . Dus zoiets kan je ook goed geven denk ik.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:05:18 #223
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181222901
Succes Spees! *O*

NJ, een lekker ontbijtje op bed en een bon van haar favoriete winkel voor straks na de bevalling of een dagje wellness? Of inderdaad een mooi sieraad. L. nam me toen mijn verlof officieel in ging mee naar Villa Sonsbeek (in 'ons' park) waar hij een ontbijt had gereserveerd op het terras boven. Daar heb ik toen echt van genoten!

Ze is trouwens een dag na mij jarig en ik vond het ook zo moeilijk om iets te vragen en te bedenken om te doen. Dus het wordt een barbecue met familie en ik bak zelf een taartje. Is niet zo inspannend maar wel gezellig :).

Hier ook een waardeloze nacht :Z.
pi_181223009
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb al de hele avond vervelende harde buiken, tegen het pijnlijke aan. En nu sinds een uur en een kwartier ofzo (?) exact om de 10 minuten iets dat ik echt alleen maar een wee kan noemen, maar ze duren wel maar kort. En dan is het je derde en twijfel je nog steeds wanneer je nou moet bellen :')

Ben beneden gaan zitten en het leek even weggezakt, maar t begint nu weer. Ben benieuwd.
Ik heb tot een half uur voor A. zn geboorte gedacht van sjies dit is het niet, hier ga ik nooit op bevallen. :')
:)
pi_181223038
Priem wat een fijn nieuws, valt een last van je schouders af!

Spees, succes de laatste loodjes

De hangloose baby staat hoog op mijn wishlist 😁 ziet er zo cute uit. Mijn man is gek op zijn hangmat en hij vind het idee om Draakje te zien chillen helemaal geweldig.
Morgen alweer 9 weken! En vertellen we het zijn ouders ❤ Die zijn vandaag terug gekomen van vakantie
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:30:22 #226
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181223209
Spees :% zet 'm op!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:40 schreef silliegirl het volgende:
@NJ; ik was na de bevalling van mijn eerste dolgelukkig met het uitgebreide Rituals pakket (met doucheschuim, body creme, scrub etc) wat ik van mijn schoonmoeder kreeg O+. De douchemomentjes waren al ongeveer de enige die ik dan even voor mezelf had en dat douchepakket maakte het tot verwennerij O+ . Dus zoiets kan je ook goed geven denk ik.
Ik vond rituals juist helemaal niet fijn na de bevalling. Dan had ik dochter gevoed en rook ze opeens naar rituals in plaats van baby ;( Grappig hoe dat kan verschillen (al heeft NJ er niets aan O-) )

Leuk VFT! Hoe ga je het hen vertellen?

En zo'n hangloose.. Het ziet er aangenaam uit, maar voegt het echt iets toe tov een box?
pi_181223838
Spees! Zet 'm op! *O* :%

Priem kan weer plassen! *O*

NJ, ik dacht ook meteen aan een zwangerschapsmassage. Eventueel om te zetten in een gewone massage, mocht de baby eerder komen dan de massage-afspraak.
pi_181223889
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb tot een half uur voor A. zn geboorte gedacht van sjies dit is het niet, hier ga ik nooit op bevallen. :')
5cm dude :D
  donderdag 16 augustus 2018 @ 10:44:05 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181224493
Go Spees!

NJ, is het een idee om een cadeaubon te maken voor een avondje uit eten/ontbijtje/lunch of een verwendagje voor over een paar weken? Lekker even met z'n tweetjes...

Hier is de kraamzorgconsulente net weg. Goed gesprek gehad, verwachtingen zijn duidelijk, hoe het allemaal in principe gaat lopen ook. Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar het was echt een heel fijn, nuchter mens en ik heb al mijn wensen en onzekerheden enzo kunnen uiten zonder dat ze dat raar of gek vond. Zo fijn!
Wat ook heel fijn is, is dat manlief voor die consulente kwam het hele huis gepoetst en opgeruimd wilde hebben en gisteren dus de hele dag gepoetst heeft. Onze keukentafel is voor het eerst in 1,5 jaar gewoon helemaal leeg. Alleen de badkamer moet nog gepoetst, maar hij is nu de maantjes op de trap aan het plakken, dus mij hoor je niet klagen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181225483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:44 schreef Tink89 het volgende:
NJ, is het een idee om een cadeaubon te maken voor een avondje uit eten/ontbijtje/lunch of een verwendagje voor over een paar weken? Lekker even met z'n tweetjes...
ben benieuwd of je daar na de geboorte nog zo over denkt ;)

de terugkomdag van mijn zwangerschapscursus zou zonder baby zijn. ik had daar al geen zin in maar de rest zag dat wel zitten dus oke we zien dan wel. uiteindelijk was de dag met baby want niemand wilde al zonder baby op pad.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:45:30 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181225884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:28 schreef Elleska het volgende:

[..]

ben benieuwd of je daar na de geboorte nog zo over denkt ;)

de terugkomdag van mijn zwangerschapscursus zou zonder baby zijn. ik had daar al geen zin in maar de rest zag dat wel zitten dus oke we zien dan wel. uiteindelijk was de dag met baby want niemand wilde al zonder baby op pad.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een bon voor een luxe diner of lunch of een hele dag zonder baby op pad... en anders maak je 'met z'n tweetjes' optioneel. Luxe lunchen met de baby erbij kan immers ook.

Ik kwam er net achter dat we hier in de gemeente luiers gratis mogen inleveren op een paar plekken. Aangezien het restafval binnenkort in belachelijk dure ondergrondse containers moet en dat ¤ 3 per zak gaat kosten, gaan we van die regeling maar eens gebruik maken. Op de babyuitzetlijst erbij dus: luierzakken van de gemeente 8-)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181226064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een bon voor een luxe diner of lunch of een hele dag zonder baby op pad... en anders maak je 'met z'n tweetjes' optioneel. Luxe lunchen met de baby erbij kan immers ook.
de terugkomdag is ook maar 2uurtjes, geen hele dag.
zullen vast genoeg moeders zijn die dat prima vinden hoor maar ik zag ze allemaal veranderen en ook hier op fok lees ik dat vaak.
pi_181226386
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:05 schreef Helsinki het volgende:
Succes Spees! *O*

NJ, een lekker ontbijtje op bed en een bon van haar favoriete winkel voor straks na de bevalling of een dagje wellness? Of inderdaad een mooi sieraad. L. nam me toen mijn verlof officieel in ging mee naar Villa Sonsbeek (in 'ons' park) waar hij een ontbijt had gereserveerd op het terras boven. Daar heb ik toen echt van genoten!

Ze is trouwens een dag na mij jarig en ik vond het ook zo moeilijk om iets te vragen en te bedenken om te doen. Dus het wordt een barbecue met familie en ik bak zelf een taartje. Is niet zo inspannend maar wel gezellig :).

Hier ook een waardeloze nacht :Z.
He, wij delen een verjaardag! *O* Hier ook lekker makkelijk bbqen Met familie Maar Weet niet of Ik de energie nog heb om een taart te bakken _O-
pi_181226489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:38 schreef NicolasJoy het volgende:

@Fuchsia_roze:
Niet te schuldig voelen als je man wel het e.e.a. nog doet na een dag werken! Is soms ook de manier om er mee om te gaan.. Ik werk in het weekend geregeld 12-14 uur op een dag en stond laatst daarna 's avonds ook nog te snoeien in de tuin, huishouden te doen.. Ik kan de pijn/frustratie bij m'n vriendin niet wegnemen, maar alles wat ik dan wel kan doen in en om huis om dingen te regelen voelt dan toch als 'helpen'..
Bedankt voor je inzicht. Fijn om te lezen van de andere kant ;)
Ik zou inderdaad iets voor je vrouw zelf kopen, las leuke dingen over verwenpakket en lekkere lunch/avondeten plannen in de toekomst. Dat kan toch ook over een paar maanden als jullie allebei er aan toe zijn zonder baby te gaan en anders met. Alhoewel ik zelf voor mijn verjaardag ook wel babydingen heb gehad waar ik erg blij mee was trouwens, maar realiseer mij dat dit niet voor elke vrouw geldt. :+

Benieuwd hoe het met Spees is :%

Priem wat fijn dat je weer kan piesen *O*

Tink dat klinkt als een fijn gesprek en al helemaal fijn dat je huis nu zo netjes en opgeruimd is door man O+
pi_181226491
ik vind ‘luxe lunch’ en baby in dezelfde zin vrij hoopvol :D _O- Ben Misschien een vrij extreem voorbeeld maar ik had die eerste 2 maanden sowieso geen zin om de baby mee te slepen :@ Maar het duurde bij mij dan ook best lang voordat ik mezelf weer op een fatsoenlijk tijdstip had aangekleed, laat staan m’n haar gekamd ofzo _O-
pi_181226535
Straks voelt toch alles wat je buiten de deur doet als een luxe lunch toch? :+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:31:29 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_181226687
Oh man, de eerste keer dat je straks weer !!in je eentje!! een half bruin en een pak melk gaat halen bij de jumbo. Dat is echt de hemel.
disclaimer
pi_181226796
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh man, de eerste keer dat je straks weer !!in je eentje!! een half bruin en een pak melk gaat halen bij de jumbo. Dat is echt de hemel.
Echt :o Ik had dat nooit zo uitgesproken thuis, maar vorig jaar wel eens, en vriend had geen idee wat voor genot ik het vond om op zaterdag even alleen boodschappen te doen :')
pi_181226931
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:12 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Liever geen vaders erbij willen hebben? Mijn hemel, wat voor een ziel ben je dan? Oké, ik oordeel misschien snel en gemakkelijk. Ben nog nooit op een OK geweest. Maar ik kan me er niks bij voorstellen. Het is zo'n belangrijk moment in het leven van een ouderpaar, de geboorte van hun kind.
Ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak staan en ik ga het zeker nogmaals aankaarten en vragen waar die beslissingen genomen worden en wie ik daarvoor moet hebben. Die arme verpleegkundigen maken die beslissingen ook niet natuurlijk. Bizar eigenlijk dat het afhangt van de persoon en bij wijze van het humeur van de dag van die persoon.
Bij ons maakte een van de anesthesieassistenten foto’s! De anesthesist riep meteen: hebben jullie een camera? Geef maar!

Echt alles staat erop, eerste incisie, eerste stukje hoofd, armpje en hoofd, de klok met geboortetijdstip, kind eruit, kind op de controletafel, de hulp bij t ademen omdat mijnes dat even nodig had (spoedks), bij mij achter t gordijntje kennismaken, en bij papa in de armen.

Zo dankbaar voor, heeft mij ontzettend geholpen met het verwerken van de spoedks! En t zijn ook gewoon mooie foto’s.
Kwak
pi_181226942
quote:
Dit.

Ik ben toen J. 4 weken oud was in mijn eentje boodschappen gaan doen O+ Het duurde in totaal 20 minuten en het waren 20 heerlijke minuten O+

Verder heb ik tot nu toe alles met baby gedaan geloof ik :') Ik sleep hem trouwens wel overal mee naar toe, anders zou ik nooit meer buiten komen :D
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:45:33 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_181226960
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Echt :o Ik had dat nooit zo uitgesproken thuis, maar vorig jaar wel eens, en vriend had geen idee wat voor genot ik het vond om op zaterdag even alleen boodschappen te doen :')
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"

:') O+
disclaimer
pi_181227160
Ik verheug mij er nu al op :') :+ ;)
pi_181227339
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"

Dit. Minus de ‘bijna’.
pi_181227393
Haha leuk om dit soort anekdotes te lezen. Ik kan me goed voorstellen dat de eerste keer op pad (met of zonder baby) voor een mega zielig boodschapje als de hemel kan voelen. Grappig dat jij je dan zo hemels voelt en de rest van de wereld gewoon doordraaid en geen idee heeft hoe intens gelukkig jij op dat moment bent met jouw boodschapje O+

Kwakzor, thnx nog voor je verhaal! Foto's laten maken door één van de aanwezige assistenten is inderdaad nog eventueel plan C.

Spees is begonnen met bevallen *O* Een mooie ontmoeting toegewenst.

Oh en Priem, jouw WC verhaal! Wat ontzettend balen en logisch dat je even flink in tranen was. Gelukkig kan je weer boven plassen O+
pi_181227414
quote:
Mijn eerste tripje alleen was naar de bloedprikafdeling van t ziekenhuis :P baby was toen drie weken denk ik. Huilen! (Ik)

En met zes weken naar een promotie van een vriendin. Handkolf mee, kolven op t toilet (had gebeld of er ruimte was, ja hoor! Was het het toilet, het enige damestoilet, top!) toen kon ik er al we van genieten om even weg te zijn.

Met zijn tweeen zijn we toen hij twee maanden was een middag en avond weggeweest, kerstmarkt in Leiden en uit eten. Allebei eten weggeschrokt en om half negen waren we weer bij baby :+ (ik met ploftieten want niet gekolfd, vergeten, was bv ook al aan t afbouwen toen).
Kwak
pi_181227482
Ja!
Ik ben op dag 3 twee straten verderop de oudste bij de oppas gaan halen zonder baby..
Dat was zo fijn! Stom hè!
Ik heb nu voor eind september een reünie staan, tegen die tijd even bedenken of ik een uurtje zonder of met baby ga...

We zitten trouwens weer te wachten.. iemand een weddenschap hoe lang nu? Ik gok op 20 min ;)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:21:35 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181227783
M'n kraampakket werd net bezorgd. Wat zit daar veel in zeg... Alleen die onderlegger voor het bed is echt heel naar blauw plastic. Toch maar even bij de Ikea een andere halen.

En ons bed hoeft maar 75 cm, waardoor we op 0,5 cm na genoeg hebben aan de klossen van 14 cm ipv die van 28 cm. Dat scheelt een hoop. Ik zag bijna 89 cm hoog al niet echt zitten :P
pi_181227886
quote:

[..]

:Y
pi_181228025
quote:

[..]

Ik denk dit na bijna zes jaar nog steeds _O-
pi_181228193
Mijn beste vriendin trouwde elf dagen na de geboorte van Ketel. Ik ben bij de ceremonie geweest en een uurtje op het feest 's avonds, want het was een bruiloft zonder kinderen (ze wist dat ik zwanger was én wanneer uitgerekend toen ze de datum prikte!).

Laatst zei ze dat ze het achteraf wel stoer vond dat ik er bij was, dat voelde als eindelijk erkenning. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')