Succes vandaag!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 06:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen baby nog nee, wel veel "oh ja godver"
Vind de weeen tot nu toe pittiger dan bij de 2e, trekken helemaal door mn rug.
Een sieraad met de naam van jullie baby/geboortedatum er (aan de binnenkant) in gegraveerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een verjaardag(scadeautje)?
M'n vriendin is zondag jarig, is dan 41+1. Hebben het niet in de planning om te vieren gezien de zwangerschap, maar wil toch graag iets geven. Wensen heeft ze totaal niet, maar ik kan ook even niet echt iets verzinnen. Jullie ideeën voor een hoogzwangere vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Babydump had er nog flink wat op voorraad (Roelofarendsveen).quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:19 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Bijna nergens momenteel. Er is een probleem met de levering van kruiken vertelden ze bij de Prenatal. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar wij lenen ze van vrienden (als die nog goed zijn)
Ik heb tot een half uur voor A. zn geboorte gedacht van sjies dit is het niet, hier ga ik nooit op bevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb al de hele avond vervelende harde buiken, tegen het pijnlijke aan. En nu sinds een uur en een kwartier ofzo (?) exact om de 10 minuten iets dat ik echt alleen maar een wee kan noemen, maar ze duren wel maar kort. En dan is het je derde en twijfel je nog steeds wanneer je nou moet bellen![]()
Ben beneden gaan zitten en het leek even weggezakt, maar t begint nu weer. Ben benieuwd.
Ik vond rituals juist helemaal niet fijn na de bevalling. Dan had ik dochter gevoed en rook ze opeens naar rituals in plaats van babyquote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:40 schreef silliegirl het volgende:
@NJ; ik was na de bevalling van mijn eerste dolgelukkig met het uitgebreide Rituals pakket (met doucheschuim, body creme, scrub etc) wat ik van mijn schoonmoeder kreeg. De douchemomentjes waren al ongeveer de enige die ik dan even voor mezelf had en dat douchepakket maakte het tot verwennerij
. Dus zoiets kan je ook goed geven denk ik.
5cm dudequote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb tot een half uur voor A. zn geboorte gedacht van sjies dit is het niet, hier ga ik nooit op bevallen.
ben benieuwd of je daar na de geboorte nog zo over denktquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:44 schreef Tink89 het volgende:
NJ, is het een idee om een cadeaubon te maken voor een avondje uit eten/ontbijtje/lunch of een verwendagje voor over een paar weken? Lekker even met z'n tweetjes...
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een bon voor een luxe diner of lunch of een hele dag zonder baby op pad... en anders maak je 'met z'n tweetjes' optioneel. Luxe lunchen met de baby erbij kan immers ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:28 schreef Elleska het volgende:
[..]
ben benieuwd of je daar na de geboorte nog zo over denkt![]()
de terugkomdag van mijn zwangerschapscursus zou zonder baby zijn. ik had daar al geen zin in maar de rest zag dat wel zitten dus oke we zien dan wel. uiteindelijk was de dag met baby want niemand wilde al zonder baby op pad.
de terugkomdag is ook maar 2uurtjes, geen hele dag.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een bon voor een luxe diner of lunch of een hele dag zonder baby op pad... en anders maak je 'met z'n tweetjes' optioneel. Luxe lunchen met de baby erbij kan immers ook.
He, wij delen een verjaardag!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:05 schreef Helsinki het volgende:
Succes Spees!
NJ, een lekker ontbijtje op bed en een bon van haar favoriete winkel voor straks na de bevalling of een dagje wellness? Of inderdaad een mooi sieraad. L. nam me toen mijn verlof officieel in ging mee naar Villa Sonsbeek (in 'ons' park) waar hij een ontbijt had gereserveerd op het terras boven. Daar heb ik toen echt van genoten!
Ze is trouwens een dag na mij jarig en ik vond het ook zo moeilijk om iets te vragen en te bedenken om te doen. Dus het wordt een barbecue met familie en ik bak zelf een taartje. Is niet zo inspannend maar wel gezellig.
Hier ook een waardeloze nacht.
Bedankt voor je inzicht. Fijn om te lezen van de andere kantquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:38 schreef NicolasJoy het volgende:
@Fuchsia_roze:
Niet te schuldig voelen als je man wel het e.e.a. nog doet na een dag werken! Is soms ook de manier om er mee om te gaan.. Ik werk in het weekend geregeld 12-14 uur op een dag en stond laatst daarna 's avonds ook nog te snoeien in de tuin, huishouden te doen.. Ik kan de pijn/frustratie bij m'n vriendin niet wegnemen, maar alles wat ik dan wel kan doen in en om huis om dingen te regelen voelt dan toch als 'helpen'..
Echtquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh man, de eerste keer dat je straks weer !!in je eentje!! een half bruin en een pak melk gaat halen bij de jumbo. Dat is echt de hemel.
Bij ons maakte een van de anesthesieassistenten foto’s! De anesthesist riep meteen: hebben jullie een camera? Geef maar!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:12 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Liever geen vaders erbij willen hebben? Mijn hemel, wat voor een ziel ben je dan? Oké, ik oordeel misschien snel en gemakkelijk. Ben nog nooit op een OK geweest. Maar ik kan me er niks bij voorstellen. Het is zo'n belangrijk moment in het leven van een ouderpaar, de geboorte van hun kind.
Ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak staan en ik ga het zeker nogmaals aankaarten en vragen waar die beslissingen genomen worden en wie ik daarvoor moet hebben. Die arme verpleegkundigen maken die beslissingen ook niet natuurlijk. Bizar eigenlijk dat het afhangt van de persoon en bij wijze van het humeur van de dag van die persoon.
Dit.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh man, de eerste keer dat je straks weer !!in je eentje!! een half bruin en een pak melk gaat halen bij de jumbo. Dat is echt de hemel.
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
EchtIk had dat nooit zo uitgesproken thuis, maar vorig jaar wel eens, en vriend had geen idee wat voor genot ik het vond om op zaterdag even alleen boodschappen te doen
Dit. Minus de ‘bijna’.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"![]()
Mijn eerste tripje alleen was naar de bloedprikafdeling van t ziekenhuisquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"![]()
Ik denk dit na bijna zes jaar nog steedsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |