Gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je mij een kilometer of 60 richting het oosten zetten? Dedemsvaart/Slagharen is prima.
En waarom praat men Duits daar dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 01:53 schreef Houtenbeen het volgende:
In Retie(België, net over de grens met Noord-Brabant) een windstoot van 130km/htwitter:Kachelmannwettr twitterde op woensdag 08-08-2018 om 01:51:27Eine Orkanböe (130 km/h) und mehrere schwere Sturmböen wurden im Norden von #Belgien während der Passage des #Gewitter-systems gemessen: https://t.co/iwJV95z3GR #wetter /LM reageer retweet
Omdat Kachelmann een goede Duitse weersite isquote:Op woensdag 8 augustus 2018 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En waarom praat men Duits daar dan?
haha zit ff te kloten hoor, omdat ik dit voor het eerst doe, maar ga hem aanpassen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mij mag je bij Nijmegen zetten als dat kan
O, okee, dat die Duitsers ons weer bij houden. Ze zijn toch niets van plan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat Kachelmann een goede Duitse weersite is
donequote:Op woensdag 8 augustus 2018 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mij mag je bij Nijmegen zetten als dat kan
Thx!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha zit ff te kloten hoor, omdat ik dit voor het eerst doe, maar ga hem aanpassen.
Zo was ie tot nu toe
[ link | afbeelding ]
Het is al bijna bij Antwerpenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
En het begint te rommelen in de verte, van uit de lijn Gent-Charleroi toch?
Mooi voorgesorteerd voor Woensdrecht dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is al bijna bij Antwerpen
[ afbeelding ]
Dankquote:
Hier klapte met alles open net allerlei deuren keihard dicht. Ik hoop maar dat de buren er niet wakker van zijn geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:15 schreef yvonne het volgende:
Wat denken jullie,ramen dicht,of open of schrik ik wakker van dichtwaaiende deuren en ramen?
als die door het onweer heenslapen, hebben ze het vast niet gehoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier klapte met alles open net allerlei deuren keihard dicht. Ik hoop maar dat de buren er niet wakker van zijn geworden.
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Wow, mensen.
Hoop dat we dit overleven..
De echte hoos trok weer eens aan twee kanten voorbij hierquote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Alles dood voor het hier iskansloos
Die was hier alleen te zien. Trok wel langs was een mooi schouwspel. En de wind kwam ineens heel hard opzetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
als die door het onweer heenslapen, hebben ze het vast niet gehoord.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Wow, mensen.
Hoop dat we dit overleven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |