Hier rond de 17%, de meeste druppels kunnen de grond niet eens bereiken zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De lucht boven Nederland is ook ontzettend droog, vooral in Zuid-Oost Brabant.
In Eindhoven was de RV 2 uurtjes geleden zelfs maar 13%.
Door het ontbreken van vocht hebben die buien er moeite mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De lucht boven Nederland is ook ontzettend droog, vooral in Zuid-Oost Brabant.
In Eindhoven was de RV 2 uurtjes geleden zelfs maar 13%.
Ff van weerwoord.be geplukt:
[ afbeelding ]
Die schiet omhoog hoor:quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:23 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Hier rond de 17%, de meeste druppels kunnen de grond niet eens bereiken zo.
niet naar de box boks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik wil zo graag wat regen.
Gister nog wel hard gelopen om half 9 maar het was nog 28 graden.
Nu staat hij nog op 34. Dus niet naar de box en niet hardlopen vandaag.
Ben nu echt een plakkend lui wijf
Tegenwoordig. Is het al code geel als het ergens 5min hard gaat regenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel code geel voor onweer nu bij KNMI (behalve noorden).
Vanaf 22u tot 06u.
Stop met het verzamelen van druppels op je voorhoofd en gun de rest ook wat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:02 schreef zoem het volgende:
Er staan inmiddels meer druppels op mn voorhoofd dan dat er uit de lucht vallen.
klaasgodquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Dot wordt dus helemaal niks
vergeet die regen maar
misschien vrijdag
Klopt. Beide kan dus niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:09 schreef Remzz het volgende:
De lucht is gewoon te droog om iets te ontwikkelen, we hebben hier in Nederland eindelijk de droge warmte die iedereen altijd zo graag wil, maar helaas levert dat geen onweer of buien op.
Benauwd, plakzak...allesquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Beide kan dus niet.
En idd die droge warmte is lekker. Moet er niet aan denken hoe het nu was met klamheid
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ja hallo waarom is het om 20.00 uur nog 33 graden, opbokken met die kuthitte
quote:
Dan willen mijn spieren echt niks meerquote:
kuthitte zou circa 37 graden zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ja hallo waarom is het om 20.00 uur nog 33 graden, opbokken met die kuthitte
troll gespotquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:35 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, geen regenLaat het nog maar even mooi weer zijn. In de herfst mag het weer regenen.
Nah, hier is het half bewolkt, en ik zit zoals elk normaal mens buiten. Dan is het prima uit te houden. Op een zolderkamer daarentegen moet je nu niet zijnquote:
Ik hoop nog altijd dat ze bij de KNMI Ko de Geel aannemen als weerman.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:39 schreef Montov het volgende:
Door de droogte is bij KNMI de Code geel afgeschaald naar Code dorre beige.
Scheld je mij nu voor abnormaal uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hier is het half bewolkt, en ik zit zoals elk normaal mens buiten. Dan is het prima uit te houden. Op een zolderkamer daarentegen moet je nu niet zijn
Jaaaaaaaaaaa hooooooooooorquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Scheld je mij nu voor abnormaal uit?ik zit binnen met de deuren tegen elkaar open en de ventilator aan, en ik heb gewoon kouwe poten !!
i'm not kidding you. ik ben bloedserieus.quote:
Dan moet je je poten uit de vriezer halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
i'm not kidding you. ik ben bloedserieus.
Lullig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:48 schreef beantherio het volgende:
Overal wolkjes om Nederland maar niets komt echt deze kant op.![]()
Ik wil eigenlijk gewoon gaan huilen.![]()
En nee jullie mogen niet mijn tranen opvangen als verkoeling.
Jij bent niet goed bij je hoofd, wees blij met dit lekkere weer. De laatste jaren hebben we wel genoeg herfst gehad. Eindelijk eens een mooie zonnige zomer en jij gaat zeiken en klagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:48 schreef beantherio het volgende:
Overal wolkjes om Nederland maar niets komt echt deze kant op.![]()
Ik wil eigenlijk gewoon gaan huilen.![]()
En nee jullie mogen niet mijn tranen opvangen als verkoeling.
Ongesteldquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd, wees blij met dit lekkere weer. De laatste jaren hebben we wel genoeg herfst gehad. Eindelijk eens een mooie zonnige zomer en jij gaat zeiken en klagen.
Neem lekker een kouwe douche fris je van op gast.
Je gaat voorbij aan het feit dat door het neerslagtekort overal de oogsten dreigen tegen te vallen, waardoor de prijzen opgedreven worden. Ook jij wordt uiteindelijk geraakt in je portemonnee door deze hittegolf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd, wees blij met dit lekkere weer. De laatste jaren hebben we wel genoeg herfst gehad. Eindelijk eens een mooie zonnige zomer en jij gaat zeiken en klagen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat schijnt wel deels onzin te zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat door het neerslagtekort overal de oogsten dreigen tegen te vallen, waardoor de prijzen opgedreven worden. Ook jij wordt uiteindelijk geraakt in je portemonnee door deze hittegolf.
Ik zit in de woonkamer, het vriesgedeelte van de koelkast bevindt zich in de keuken. Trek uw conclusie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je je poten uit de vriezer halen.
Gewoon geen groente en fruit eten, opgelostquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat door het neerslagtekort overal de oogsten dreigen tegen te vallen, waardoor de prijzen opgedreven worden. Ook jij wordt uiteindelijk geraakt in je portemonnee door deze hittegolf.
Jij hebt of een heel klein huis of enorm lange armenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer, het vriesgedeelte van de koelkast bevindt zich in de keuken. Trek uw conclusie.
Soberso patatquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zakje patat duurder door droogte en hitte? Onzin!
Doe ik al! Ik ben echt een vleeseter, net nog een biefstuk verorberdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon geen groente en fruit eten, opgelost
Waarom weer-apps niet deugenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles bijna onder de 30 graden volgens KNMI actueel.
Weerapp staat nog doodleuk op 35 graden
Het zal de warmte zijn, iedereen weet dat het friet is.quote:
In België dan weer niet: https://www.hln.be/geld/c(...)tal-smaken~a95a9b67/quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zakje patat duurder door droogte en hitte? Onzin!
Volgens mij hebben we het hier de afgelopen tientallen topics al dozijnen keren over gehad. Ik zou hier niet eens op moeten reageren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou ik kan bijna gaan genieten hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:16 schreef Rabieluh het volgende:
De onweersbuien zullen wel weer de zee op gaan, kan ik ze voorbij zien drijven vanuit Oost-Souburg.
waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier de afgelopen tientallen topics al dozijnen keren over gehad. Ik zou hier niet eens op moeten reageren.
Waarom is Pheno dan een troll?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
i'm not kidding you. ik ben bloedserieus.
De hitte drijft iedereen tot waanzin!!!quote:
Nee dat zijn de vliegen die me tot pure waanzin drijven, de warmte versterkt dat alleen maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
De hitte drijft iedereen tot waanzin!!!
Ze heeft vast een pasfoto van me gezienquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft vast een pasfoto van me gezien
graag! kun je de wespen ook meenemen? De bijen mag je laten levenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zijn de vliegen die me tot pure waanzin drijven, de warmte versterkt dat alleen maar.
Ik ga morgen genocide plegen op vliegen
In het voetenbad van DJMO?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 30![]()
Ik waan me in het buitenland nu.
Inclusief een verfrissende duik net
Wespen heb ik er nog maar eentje van gezien, en oude kreupele die probeerde door het raam naar buiten te vliegen maar wat niet luktequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
graag! kun je de wespen ook meenemen? De bijen mag je laten leven
Nou ze beginnen wat opdringerig te worden, vanmiddag was er een die toch echt probeerde m'n broekspijp in te vliegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
Wat heeft iedereen hebben sommigen toch tegen wespen?Nuttige beestjes.
Arme beest zocht verkoelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ze beginnen wat opdringerig te worden, vanmiddag was er een die toch echt probeerde m'n broekspijp in te vliegen.
Misschien was dat het. Beest trok het niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tussen m'n benen? Dat is gewoon suicidaal.
Totdat je airco kapot is waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kan het niet zo blijven? Ik word er gewoon helemaal vrolijk en relaxt van
Ik zit niet eens in airco. Al de hele dag niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat je airco kapot is waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in airco. Al de hele dag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |