SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
• Waar woont iedereen?![]()
Duizend delen vol gejubel, gejank, gejuich en geklaag over het weer.![]()
![]()
![]()
![]()
Op naar de volgende duizend! Op naar heel veel mooi onweer, enorme hagelstenen, zon, ijs, storm, sneeuw en records.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Nope nope nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel ben ik toch autoloos dus nu ook wel nieuwsgierig ernaar.
Mja een keer zo'n extreem meemaken is toch wel verleidelijkquote:
Lekker in je tent op Lowlands.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Remzz het volgende:
De nieuwste runs geven alweer 30+, in midden Nederland aan op 17 augustus. Houd het dan nooit op...
Mensen denken volgens mij dat we na vandaag echt klaar zijn met die hitte. Ik geloof daar echt niks van. Even een paar dagen wat rot weer, maar het zal al snel weer heel warm worden. We zitten tenslotte nog volop in de zomer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Remzz het volgende:
De nieuwste runs geven alweer 30+, in midden Nederland aan op 17 augustus. Houd het dan nooit op...
Omg... als dat zo is dan kom ik overdag het terrein niet opquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker in je tent op Lowlands.
Godverdomme.
Na die paar dagen koeler kunnen we daar ook weer van genietenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Mensen denken volgens mij dat we na vandaag echt klaar zijn met die hitte. Ik geloof daar echt niks van. Even een paar dagen wat rot weer, maar het zal al snel weer heel warm worden. We zitten tenslotte nog volop in de zomer.
Die heb ik nog in geen enkele voorspelling gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Mensen denken volgens mij dat we na vandaag echt klaar zijn met die hitte. Ik geloof daar echt niks van. Even een paar dagen wat rot weer, maar het zal al snel weer heel warm worden. We zitten tenslotte nog volop in de zomer.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
15 dagen in de toekomst. Best wel betrouwbaar
Vroegah had ik dit afgewimpeld als onzin. Tegenwoordig, nee, nu maak ik precies dat meequote:
Zoals wij verwend zijn is het al heel snel rotweerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik nog in geen enkele voorspelling gezien.
Gekke weermensen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad
Twee weken terug zeiden ze ook dat het gisteren en vandaag dik over de 30 en misschien zelfs over de 35 zou worden
Klopt, normaal waren mei en september heerlijk warm en de zomer gewoon kut en regenachtig. Maar het slaat nu wel een beetje teveel de andere kant opquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Nattekat het volgende:
September is al 2 jaar op rij tropisch geweest
Al wekenlang ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals wij verwend zijn is het al heel snel rotweer
Zomer van mei tot septemberquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, normaal waren mei en september heerlijk warm en de zomer gewoon kut en regenachtig. Maar het slaat nu wel een beetje teveel de andere kant op
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad
Twee weken terug zeiden ze ook dat het gisteren en vandaag dik over de 30 en misschien zelfs over de 35 zou worden
Ik zou kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze is misschien hier ook wel leuk
[ afbeelding ]
Het is hier ook goed uit te houden hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs in Portugal, waar ze een paar dagen geleden nota bene boven de 46 (!) graden zaten, is het beter uit te houden dan hier nu.
[ afbeelding ]
Proof by example. Altijd goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad
Op de enkele rebel na die het liever ook nog naar 45 ziet gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:20 schreef beantherio het volgende:
Samenvatting van alle postings van de laatste 50 delen van dit topic: "tering wat is het hier heet".
Ramen een stukje open laten, of is dat not done daar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben die zestiendegraads brandwonden als je je blote rug tegen de rugleuning van je auto gooit na het werk ook wel zat inmiddels. En dat stuur, dat stuur...
Zonlicht maakt het niet echt uit of er een raampje open staat of niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ramen een stukje open laten, of is dat not done daar?
Echt wel, ik laat ze nu steeds alle vier open, dan is het goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonlicht maakt het niet echt uit of er een raampje open staat of niet.
Tis na m'n werk. Er is nul (echt) schaduw in die straat. Al zou ik m'n ramen wagenwijd open laten staan dan nog is de stoel en het stuur enorm heet. Nu met die luchtige kleding wel pijnlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ramen een stukje open laten, of is dat not done daar?
Nou, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja een keer zo'n extreem meemaken is toch wel verleidelijk
Schat, voor jou is alles goed te doen nu. Maar we zijn niet allemaal jou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt wel, ik laat ze nu steeds alle vier open, dan is het goed te doen hoor.
Zou kunnen. Ik heb leren bekleding, wordt anders nogal warm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Schat, voor jou is alles goed te doen nu. Maar we zijn niet allemaal jou.Helaas, nu, zou ik zeggen. Kan m'n hand niet eens normaal op m'n autostoel leggen, raam open of niet. Scheelt ook welke bekleding je hebt denk ik.
36.4?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat is het record van vandaag tot nu toe?
Ik zou weleens echt willen insneeuwen een paar dagen. En dat we dan in het preppertopic er eindelijk eens iets aan hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Het wordt wel tijd dat ze ELF open gooien dat kan bijna niet meer misgaan toch?
Of je stuur omdraaien als je parkeert. Boven onder en andersom. Is de onderkant warm en de bovenkant minder warm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis na m'n werk. Er is nul (echt) schaduw in die straat. Al zou ik m'n ramen wagenwijd open laten staan dan nog is de stoel en het stuur enorm heet. Nu met die luchtige kleding wel pijnlijkIk bedacht gister dat ik dan bv een witte handdoek ofzo eroverheen moet gooien maar die vergat ik vanmorgen.
Maar het hele stuur zit in de zon volgens mij. Nu twijfel ik. Ga het eens proberenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Of je stuur omdraaien als je parkeert. Boven onder en andersom. Is de onderkant warm en de bovenkant minder warm.
Schroef je die legenda toch gewoon op. Wat is het probleem?quote:
Gewoon infrarood toevoegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Schroef je die legenda toch gewoon op. Wat is het probleem?
Er is niet meer genoeg legenda #legendatekortquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |