Ga ik doenquote:
Gelukkig wel ja. Woensdag kan ook nog warm worden. Daarna komt de broodnodige verkoeling; in elk geval voor een klein weekjequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Nog 1 dag pleuris warm en dan normaal weer als het goed is
haha dat was me al duidelijk jaquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor; gewoon waar je zin in hebt. Dan kijk ik of ik het heb, of dat ik iets heb dat erbij in de buurt komt
(Geen riazop-meuk, voor de goede orde)
Ga ik klaarzetten, maar kan nog even durenquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha dat was me al duidelijk ja![]()
dit vind ik wel fijn:
Dat willen wij ookquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Fogel het volgende:
Warmte zit hier ook in de wanden, maar ik zet gewoon een raam open en dan komt de koelte van buiten naar binnen. Heerlijk, 15 graden
Ik raad het af.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Die riazop naam komt wel regelmatig langs in negatieve zin, moet ik een keer kijken wie dat is?
Heb geen flauw idee namelijk
Ja, kom dan.quote:
Ik keek vanmiddag of er nog een goedkoper alternatief in Oslo vrijgekomen was voor mid september (hey, je weet nooit..), maar de enige goedkopere optie die ik kreeg was op Frøya. Dat vond ik wel een beetje ver uit de buurt van Osloquote:
Noorwegen wil ik nog wel een keer heen maar takke duur idd.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag of er nog een goedkoper alternatief in Oslo vrijgekomen was voor mid september (hey, je weet nooit..), maar de enige goedkopere optie die ik kreeg was op Frøya. Dat vond ik wel een beetje ver uit de buurt van Oslo
Ik snap wat je bedoeltquote:
Is het ook, maar ik heb net mijn jaarafrekening van het afgelopen jaar van de energiemaatschappij binnen. Ik krijg ¤400 terug. Dus ik mocht van mezelfquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Noorwegen wil ik nog wel een keer heen maar takke duur idd.
PJ Harvey - Let England Shakequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom
Suggesties / verzoekjes zijn welkom
Oh je gaat echt..? Leukquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik heb net mijn jaarafrekening van het afgelopen jaar van de energiemaatschappij binnen. Ik krijg ¤400 terug. Dus ik mocht van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |