SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
andere kant op draaienquote:Op maandag 6 augustus 2018 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met draaien, word een beetje duizelig.
Ehhh... ben op Spotify wat muziek gaan luisteren.quote:
haha nou ik vind dat wel leuk,quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehhh... ben op Spotify wat muziek gaan luisteren.
Als er behoefte is, wil ik nog wel wat draaien op R49
Ik draai veel, maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha nou ik vind dat wel leuk,
het hoeft geen ronnie flex te zijn![]()
haha ja joh, ieder z'n dingquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai veel, maar er zijn grenzen.
Ik wilde het wel weten en heb het op YT opgezocht (incognito modequote:Op maandag 6 augustus 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt het antwoord niet weten.
Je kinderen hebben meer verstand en smaak dan menig jongvolwassen Nederlanderquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wilde het wel weten en heb het op YT opgezocht (incognito mode). Dit is de "muziek" die veel op het stand gespeeld werd in Nederland. Mijn kinderen classificeren het als herrie en ik ben het daar mee eens.
Ik ga om 22:00 uur beginnen. Verzoekjes / suggesties zijn welkomquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha ja joh, ieder z'n ding![]()
ik ben benieuwd
Iets van Lil Keinequote:Op maandag 6 augustus 2018 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga om 22:00 uur beginnen. Verzoekjes / suggesties zijn welkom
Ronnie Flex?quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
haha nouquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die jongeren leken het heel erg "cool" te vinden dat ze ernaar luisterden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kinderen hebben meer verstand en smaak dan menig jongvolwassen Nederlander
Doet me hieraan denkenquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
OkéEr staat een leuk handje vol nummers klaar. De rest vult zich vanzelf wel in
quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:05 schreef Fogel het volgende:
Met deze muziek krijg ik mijn was snel gevouwen
Origami stylequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:05 schreef Fogel het volgende:
Met deze muziek krijg ik mijn was snel gevouwen
Nee, dat niet, gewoon freestyle. Want netjes recht krijg ik het toch allemaal niet.quote:
knokkels heeft tig inbouwkasten, die kan nog wel wat kwijt, denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat niet, gewoon freestyle. Want netjes recht krijg ik het toch allemaal niet.
Ik heb veelsteveel beddegoed kwam ik achter. (ben ook aan het opruimen)
Ik heb op zich plek genoeg, maar probeer zoveel mogelijk vrij te maken voor de twee nieuwe bewoners volgende week.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
knokkels heeft tig inbouwkasten, die kan nog wel wat kwijt, denk ik
Is er een thema?quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekjes / suggesties zijn welkom
Nee hoor; gewoon waar je zin in hebt. Dan kijk ik of ik het heb, of dat ik iets heb dat erbij in de buurt komtquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is er een thema?
Dat maakt t wat makkelijker
Siquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt de plaat van Jean Michel Jarre en de Pet Shop Boys?
Ga ik doenquote:
Gelukkig wel ja. Woensdag kan ook nog warm worden. Daarna komt de broodnodige verkoeling; in elk geval voor een klein weekjequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Nog 1 dag pleuris warm en dan normaal weer als het goed is
haha dat was me al duidelijk jaquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor; gewoon waar je zin in hebt. Dan kijk ik of ik het heb, of dat ik iets heb dat erbij in de buurt komt
(Geen riazop-meuk, voor de goede orde)
Ga ik klaarzetten, maar kan nog even durenquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha dat was me al duidelijk ja![]()
dit vind ik wel fijn:
Dat willen wij ookquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Fogel het volgende:
Warmte zit hier ook in de wanden, maar ik zet gewoon een raam open en dan komt de koelte van buiten naar binnen. Heerlijk, 15 graden
Ik raad het af.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Die riazop naam komt wel regelmatig langs in negatieve zin, moet ik een keer kijken wie dat is?
Heb geen flauw idee namelijk
Ja, kom dan.quote:
Ik keek vanmiddag of er nog een goedkoper alternatief in Oslo vrijgekomen was voor mid september (hey, je weet nooit..), maar de enige goedkopere optie die ik kreeg was op Frøya. Dat vond ik wel een beetje ver uit de buurt van Osloquote:
Noorwegen wil ik nog wel een keer heen maar takke duur idd.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag of er nog een goedkoper alternatief in Oslo vrijgekomen was voor mid september (hey, je weet nooit..), maar de enige goedkopere optie die ik kreeg was op Frøya. Dat vond ik wel een beetje ver uit de buurt van Oslo
Ik snap wat je bedoeltquote:
Is het ook, maar ik heb net mijn jaarafrekening van het afgelopen jaar van de energiemaatschappij binnen. Ik krijg €400 terug. Dus ik mocht van mezelfquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Noorwegen wil ik nog wel een keer heen maar takke duur idd.
PJ Harvey - Let England Shakequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom
Suggesties / verzoekjes zijn welkom
Oh je gaat echt..? Leukquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik heb net mijn jaarafrekening van het afgelopen jaar van de energiemaatschappij binnen. Ik krijg €400 terug. Dus ik mocht van mezelf
quote:
Lekker koel, veel regen. Althans, waar ik woon.quote:
Ik heb een logeerkamer. Als je voor zondag komt zelfs tweequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een verzoekje van Fogel
(de andere verzoekjes komen ook z.s.m.)
Frøya? Wow... daar is ongeveer niks te doen, en inderdaad niet bepaald in de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag of er nog een goedkoper alternatief in Oslo vrijgekomen was voor mid september (hey, je weet nooit..), maar de enige goedkopere optie die ik kreeg was op Frøya. Dat vond ik wel een beetje ver uit de buurt van Oslo
quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker koel, veel regen. Althans, waar ik woon.
[..]
Ik heb een logeerkamer. Als je voor zondag komt zelfs twee
[..]
[..]
Frøya? Wow... daar is ongeveer niks te doen, en inderdaad niet bepaald in de buurt.
Waar zit je nu in Oslo en voor hoeveel/weinig?
Grappig. Tweede verzoekje met England in de titelquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
PJ Harvey - Let England Shake
445km van Oslo, stond er. Meer bij jou in de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:39 schreef Fogel het volgende:
Frøya? Wow... daar is ongeveer niks te doen, en inderdaad niet bepaald in de buurt.
Waar zit je nu in Oslo en voor hoeveel/weinig?
Die heb ik gemist, dus puur toevalquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig. Tweede verzoekje met England in de titel
Lekkere deunenquote:
Bergen schijnt heel leuk te zijnquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
445km van Oslo, stond er. Meer bij jou in de buurt.
Anker hostel, 3 nachten voor NOK 1860.
En Magic Hotel Korskirken in Bergen, 3 nachten voor NOK 2278.
Oh jammer!quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:44 schreef Tuned22 het volgende:
Bergen schijnt heel leuk te zijn![]()
Tromso was afgelopen winter de planning maar daar kwam op het laatste moment helaas iets tussen
Frøya is ongeveer 1,5-2 uur rijden hiervandaan. Was er in april of mei nog.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
445km van Oslo, stond er. Meer bij jou in de buurt.
Anker hostel, 3 nachten voor NOK 1860.
En Magic Hotel Korskirken in Bergen, 3 nachten voor NOK 2278.
Hehe ja, eigen kamer en eigen badkamer. De tijd van in een stapelbed met dronken stinkerds in de kamer slapen ben ik voorbij.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frøya is ongeveer 1,5-2 uur rijden hiervandaan. Was er in april of mei nog.
Anker hostel, hoop dat je de kamer niet moet delen en eigen badkamer hebt? En als je zin in drugs hebt, loop je linksom vanaf de hoofdingang, onder de brug daar is een beruchte plek voor junks
Magic hotel ken ik niet.
Die van PJ Harvey?quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt me misschien niet in dank afgenomen, maar dit doet me wat denken aan Yoko Ono
Ik denk dat ik voorlopig even vooruit kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |