Ik geloof dat iemand anders hier er niet zoveel van begrijpt. maar goed je kan inderdaad beter zeggen dat je de handdoek gooit.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pers schrijft dat Louis eruit gaat.
Louis is super boos en zegt dat hij erg gesteund wordt door de club.
De club heeft ondertussen contact met Mourinho en gaat Louis er inderdaad uitflikkeren.
Louis snap jaren later nog steeds niet dat hij dis compleet fout zat.
Twente bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Louis moet een Eredivisieclub gaan trainen.
Wat weet deze kwaliteitskrant er altijd weer iets prachtigs uit te pikken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ondeugende flirtpoging Van Gaal tijdens Zomergasten
Voetbaltrainer Louis van Gaal doet een flirtpoging naar presentatrice Janine Abbring bij Zomergasten.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-zomergasten
![]()
![]()
Que?quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:09 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand anders hier er niet zoveel van begrijpt. maar goed je kan inderdaad beter zeggen dat je de handdoek gooit.
Hello Paul, this is Hans.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis had ook een uitnodiging van FC Groningen
Louis, welcome to Groningen!
Inderdaad, de monoloog van Louis onderbreken is een kwalijke zaak.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
waarom wil ze daar nu weer gaan interrumperen, tering zeg
Nee wat, hij zuipt!quote:
Laat ons weer eens juichen, FC FC Groningenquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee wat, hij zuipt!
Wat ik ook zou doen als ik voor Groningen was.
Typerend wel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, eindigt dit programma nu echt met "Jammer dat ik niet meer mag vertellen."?
Slechts 3 uur en een kwartier de tijd om te pratenquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, eindigt dit programma nu echt met "Jammer dat ik niet meer mag vertellen."?
Goed ideequote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten Louis in 24 uur met zetten. En dan gewoon alles uitzenden.
Louis in big brotherquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
De Louis Livestreamquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zomernachten genotquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit de hele nacht moeten doorgaan.
Omdat hij erg lang van stof kan zijn en het wsl totaal geen toegevoegde waarde heeftquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
waarom wil ze daar nu weer gaan interrumperen, tering zeg
En Kwalbert gaat Louis de Musical maken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
ehm Janine onderbrak hem.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Slechts 3 uur en een kwartier de tijd om te praten
quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zingt niet met zijn tanden op elkaar, dus ik denk het niet.
Nee mocht nietquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Max23 het volgende:
Ik was even aan t zappen, heeft die nou nog over Trump geluld?
Of al die hoem hoem hoem DJ's met petje achterstevoren.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hier kan geen acda en de munnik en al die zangertjes tegenop
quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Alleen Boef is beter.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing zitten kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
Gijp heeft zich vanavond weer kapot gelachen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing zitten kijken
Het moet hier altijd over VI gaan of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
Gijp is een depressieve clown die alleen maar kan afzeiken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind dat er een extra VI uitzending moet komen om dit te duiden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
Respekt da skillz of da wiels of stiel!quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of al die hoem hoem hoem DJ's met petje achterstevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |